Expedient núm.: 5148/2018 - contracte d’obres de reforma dels vestidors del pavelló de l’immoble municipal Es Puig.
Assumpte: adjudicació
Atès que en data 02 d'octubre de 2018 la Junta de Govern va acordar aprovar la tramitació de l’expedient de contractació de les obres de reforma dels vestidors del pavelló « Es Puig», així com els plecs de clàusules que havien de regir la licitació per procediment obert.
Atès que la Junta de Govern, a la sessió ordinària de dia 30 d'octubre de 2018,va acordar requerir a l'empresa Bonfill Ingeniería, Arquitectura y Paisaje, SL perquè presentés la documentació justificativa d'acord amb la clàusula 17ª dels plecs administratius per poder ser l'adjudicatària del contracte.
En vista que la documentació requerida s'ha presentat en temps i forma i d’acord amb l’article 150.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, la Junta de Govern Acorda:
1. Adjudicar a l'empresa Bonfill Ingeniería, Arquitectura y Paisaje, SL el contracte d’obres de reforma dels vestidors del pavelló de l’immoble municipal Es Puig, per un import màxim de vuitanta-quatre mil vuit-cents vint-i-vuit euros amb quaranta tres cèntims ( 84.828,43€) IVA inclòs.
2. Notificar el present acord a l'empresa adjudicatària emplaçant-la per a la signatura del contracte en el termini màxim de quinze dies a comptar a partir del dia següent al de la notificació de l'adjudicació.
3. En cas que l'empresa adjudicatària volgués subcontactar s'haurà d'atendre al que es disposa a la clàusula 34 dels plecs de clàusules administratives que literalment diu :
“34. CESSIÓ DEL CONTRACTE I SUBCONTRACTACIÓ.
L’adjudicatari no podrà cedir els drets d’un contracte d’obres sense obtenir prèviament l’autorització de l’òrgan competent de la Corporació, amb els requisits i condicions establertes a l’article 214 de la LCSP.
Subcontractació.
En tot cas, el contractista haurà de comunicar per escrit, després de l’adjudicació del contracte, a l’òrgan de contractació la intenció de celebrar els subcontractes, indicant:
La part de la prestació que es pretén subcontractar.
La identitat, dades de contracte i representant legal del subcontractista.
Justificació de l’aptitud del subcontractista per executar la part subcontractada, amb referència als elements tècnics i humans que disposi i la serva experiència, i acreditant que el mateix no es troba incurs en prohibició de contractar, d’acord amb l’article 71. el contractista principal haurà de notificar per escrit a l’òrgan de contractació qualsevol modificació que sofreixi aquesta informació durant l’execució del contracte principal, i tota la informació necessària sobre els nous subcontractistes. En el cas que el subcontractista tengués la classificació adequada per a realitzar la part del contracte objecte de la subcontractació, la comunicació d’aquesta circumstància serà suficient per a acreditar l’aptitud del mateix.
La infracció de les condicions establertes en matèria de subcontractació i en funció de la repercussió en l’execució del contracte, podrà suposar alguna de les següents conseqüències:
La imposició al contractista d’una penalitat de fins a un 50% de l’import subcontractat.
La resolució del contracte, sempre i quan es compleixin els requisits establerts en el segon paràgraf de la lletra f) de l’apartat 1 de l’article 211 de la LCPS.(...)»
4. El contractista presentarà el Pla de Seguretat i Salut de l'Obra ajustat a l'Estudi de Seguretat i Salut del Projecte perquè l'Ajuntament l'aprovi previ informe dels Serveis Tècnics Municipals.
5. Nomenar al Sr. Eduard Yuste director de l'obra i coordinador de seguretat i salut.
6. Publicar l’anunci de formalització del contracte en el perfil dels contractant en un termini no superior a quinze dies després de la perfecció del contracte; amb el contingut contemplat a l’annex III de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic.
7. Comunicar al Registre de contractes del Sector Públic les dades bàsiques del contracte incloent la identitat de l’adjudicatari i l’import de l’adjudicació.