1.- Vista la proposta efectuada per la Mesa de Contractació de data 16 de novembre de 2022 per a la contractació de «Serveis de redacció projecte executiu, instal·lacions, estudi i seguretat i direcció facultativa, direcció executiva d’obra de l’ampliació de l’escoleta infantil de Can Cantó TM Eivissa, cofinançat en el marc de l’instrument de de finançament Next
Generation EU».
2.- Vista l'acta de la Mesa de Contractació de data 11 de gener de 2023 i 19 de gener de 2023 en les que s’acorda acceptar la documentació presentada per l'entitat seleccionada per l'adjudicació, considerant acreditada la capacitat d'obrar i la solvència exigida per a l'execució del contracte.
De conformitat amb el que estableix l’article 159 de la Llei 9/2017 8 novembre de Contractes del Sector Públic, atesa la recepció en temps i forma de la documentació sol·licitada.
Vist que ha estat admès a tràmit mitjançant provisió de l'Alcaldia de data 18 d’agost de 2022.
Vist el informe de fiscalització favorable amb data de 3 / de febrer / 2023.
En virtut de les atribucions que m'han estat delegades mitjançant decret núm 2019/3897 de data 20 de juny de 2019, la regidora delegada de l'àrea de Contractació i Patrimoni dicta la següent:
RESOLUCIÓ
PRIMER.- Adjudicar el present contracte licitat pel procediment obert amb l'entitat STUDIOMAS CONCEPT, S.L. amb CIF núm. B54743653, com autora de la proposició més avantatjosa, en les condicions del Plec de Condicions que obra a l'expedient, i per la quantitat de cent trenta-vuit mil sis-cents euros (138.600 €), més IVA de vint-i-nou mil cent sis euros (29.106 €), el que fa un total de cent seixanta-set mil set-cents sis euros (167.706
€).
SEGON.- Publicar el present decret a la Plataforma de contractació del sector públic estatal segons el que preveuen els articles 63, 151 i 159 de la Llei 9/2017 8 novembre.
Comunicar als adjudicataris i a la resta de licitadors que disposen de l’acta de la Mesa de contractació amb la valoració de les ofertes i proposta d'adjudicació publicada a la Plataforma de contractació del sector públic estatal.
TERCER.- Formalitzar el contracte amb l'adjudicatària dins un termini no superior a cinc dies naturals a comptar des del següent a aquell en què s'hagi rebut requeriment a l'efecte, una vegada transcorregut un termini de deu dies naturals des de la remissió de la notificació de l'adjudicació als licitadors sense que s'hagi interposat recurs especial en matèria de contractació que porti aparellada la suspensió de la formalització tot allò de conformitat al que estableix l’article 58 del Reial Decret Llei 36/2020 de 30 de desembre pel que s’aproba mesures urgents per la modernització de l’Administració Pública i per l’excució del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència en relació a l’article 50.1 de la Llei de Contractes del Sector Públic 9/2017.
Publicar anunci de formalització del contracte a la Plataforma de contractació del Sector públic en compliment del previst als articles 63.3 i 154.1 i 3 de Llei 9/2017.
QUART.- Comunicar la informació contractual pertinent a la Plataforma de Rendició de Comptes d'Entitats Locals del registre telemàtic del Tribunal de Comptes (www.rendiciondecuentas.es) i publicar l’adjudicació al Registre de Contractes del Sector Públic.
CINQUÈ.- Conforme la documentació aportada pel licitadodr al procedimient i segons estableixen la lletra Q) del Quadre de característiques del contracte i clàusula 28 del Plecs de Condicions Administratives del Contracte (PCAP), es recorda a l’adjudicatari que, una vegada adjudicat el contracte o a més tardar abans iniciar els treballs, haurà d’aportar la
següent documentació:
- Document Europeu Únic de Contractació (DEUC) signats pels subcontractistes persones
físiques, Sr. Santiago i Sr. Eduardo.
- Acreditació d’Alta al Cens d’Empresaris del AET de cada subcontractista (models 30, 36,
37 o Document únic electrònic).
- Annexos 6, 7, 8 i 9 del PCAP signats per cada subcontractista.
- Annex adjunt a aquest decret sobre Declaració d’absència de conflicte d’interessos signat
per cada subcontractista