logoescudo

Anuncio de adjudicación

Número de Expediente 142/2024
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 28-06-2024 a las 10:49 horas.

Contrato Sujeto a regulación armonizada
No

  • Directiva de aplicación
    N/A

Entidad Adjudicadora

Dirección Postal
  • Ctra. Dénia Ondara 2ª Rotonda
  • (03700)
    Dénia
    España
  • ES521
Contacto
  • Teléfono
    +34 966426012
  • Correo Electrónico
    s.generals@creama.org

Objeto del Contrato
: Campanya publicitària dels Projectes Territorials en diaris comarcals Requisits indispensables d'aquest contracte són: - Publicació d'almenys 20 dies. - Incloure campanya en Xarxes Socials. Amb aquesta campanya es preten arribar al major nombre de ciutadans possible.

  • Descripción Campanya publicitària dels Projectes Territorials en diaris comarcals Requisits indispensables d'aquest contracte són: - Publicació d'almenys 20 dies. - Incloure campanya en Xarxes Socials. Amb aquesta campanya es preten arribar al major nombre de ciutadans possible.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      1.936 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      1.600 EUR.
    • Plazo de Ejecución
      • Del 01/06/2024
        a las 00:00
        al 31/12/2024
        a las 00:00
    • Lugar de ejecución
      • Subentidad Nacional
        Alicante/Alacant
      • Código de Subentidad Territorial
        ES521
      • Dirección Postal
        • Carretera Dènia- Ondara 2º rotonda, s/n
        • (03700)
          Dènia
          España
    • Procediment: Contractacions Menors
      Són atribucions de la Presidència, dictar decrets i resolucions de la Presidència, amb subjecció a lleis i ordenances
      FETS I FONAMENTS DE DRET
      En relació a la proposta de contracte menor de Serveis consistent en Campanya publicitària dels Projectes Territorials en diaris comarcals , amb aquesta campanya es preten arribar al major nombre de ciutadans possible..
      Constant:
      1r. Informe de necessitat emesos pel servei de GESTIÓN INTERNA, amb aportació de pressupost/s (IVA inclòs, excepte supòsits d'exempció) presentat/s per 4 licitador/és:
      Ediciones La Marina Plaza S.L - Presenta presupost - Import del pressupost: 484 €
      El Mirall de la Marina SC - Presenta pressupost - Import del pressupost: 484 €
      Publicaciones Digitales de la Marina Alta S.L - Presenta pressupost - Import del
      pressupost: 484 €
      AVANT CEM, S.L. - Presenta pressupost 484

      Per a aquesta acció hi ha un pressupost disponible de 2.136€, com que amb la suma de
      tots els pressuposts sol·licitats es 1936 €, i no s’arriba a esgotar aquest pressupost disponible i la finalitat d’aquesta acció es que ho veia la major ciutadania possible, es decideix adjudicar el treball a totes les empreses presentades
      Es comprova, a l'efecte de l'article 118.2 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic -LCSP 2017-, que no s'altera l'objecte del contracte per a evitar l'aplicació de les regles generals de contractació.
      2n. Informe d'Intervenció en el qual s'acredita l'existència de crèdit suficient.
      Completat l'expedient, i de conformitat amb la competència atribuïda segons l'apartat 1
      de la Disposició Addicional Segona de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes
      del Sector Públic.
      RESOLUCIÓ
      PRIMER- Adjudicar el contracte menor de Serveis consistent en “Campanya publicitària dels Projectes Territorials en diaris comarcals” ,es decideix adjudicar el treball a totes les empreses
      presentades:
      Licitador 1: Ediciones La Marina Plaza S.L - NIF: B-54711825 484 €
      Licitador 2: El Mirall de la Marina SC – NIF: J54925235 484 €
      Licitador 3: Publicaciones Digitales de la Marina Alta S.L - NIF: B-56142946 484 €
      Licitador 4: AVANT CEM, S.L. - NIF: B-54458666 484€
      Per import total de 1.936 € am 'IVA inclòs, el termini de lliurament del qual/execució serà de 4 mesos comptats a partir de la notificació de l'adjudicació.
      SEGON- Aprovar la despesa corresponent a l'adjudicació del contracte amb càrrec a
      l'aplicació 250.241.226.02 del vigent Pressupost.
      TERCER.- Una vegada realitzat el contracte de Serveis, i després de les oportunes
      comprovacions, el pagament s'efectuarà contra factura electrònica emesa en legal forma, que haurà d'anar acompanyada dels corresponents albarans o justificants de lliurament del subministrament o prestació del servei degudament signats pel
      responsable del servei corresponent, a través de la Plataforma FACe, accessible en l'adreça https:/face.gob.es.
      En les factures es farà constar la referencia RC .
      QUART- Publique's el contracte menor en el Perfil de Contractant en la forma prevista en l'article 63.4 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic.
      CINQUÉ- Notifique's la present resolució al contractista adjudicatari i als restants licitadors, en el seu cas, amb indicació dels recursos que siguen procedents.
      Finalment, en aprovar la resolució, es pot configurar en el circuit un avís a comptabilitat
      perquè realitze l'anotació comptable corresponent.
      RECURSOS/AL·LEGACIONS
      El que li va notificar als efectes oportuns, significant-li que contra el present acord, que
      posa fi a la via administrativa, potestativament podrà interposar-se recurs de reposició
      davant la Comissió Executiva del CREAMA en el termini d'un mes, comptat a partir de la
      publicació del present extracte. Transcorregut un mes des de la interposició del recurs
      de reposició sense que s'haguera rebut resolució d'aquest, s'haurà d'entendre
      desestimat i podrà interposar-se recurs contenciós administratiu davant el Jutjat
      contenciós administratiu dels d'Alacant en el termini de sis mesos. Rebuda la notificació
      de la resolució expressa del recurs de reposició podrà interposar-se recurs contenciós
      administratiu davant el citat òrgan jurisdiccional, en el termini de dos mesos. De no
      interposar-se recurs de reposició, podrà interposar-se directament recurs contenciós
      administratiu contra el present acord, davant el Jutjat contenciós administratiu
      d'Alacant, en el termini de dos mesos, comptat a partir de la notificació del present
      acord.

      Condiciones de Licitación

    • Programas de Financiación
      No hay financiación con fondos de la UE
    • Acta de Resolución

      Adjudicado

      Adjudicatario

      • Publicaciones Digitales de la Marina Alta S.L.
      • Identificador empresa
        B56142946
      • El adjudicatario es una PYME
        : No
      • País Origen Producto o Servicio :
        España
      • Dirección Física
        • España

        Importes de Adjudicación

        • Importe total ofertado (sin impuestos)
          1.600 EUR.
        • Importe total ofertado (con impuestos)
          1.936 EUR.
      Motivación
      • Motivación
        1r. Informe de necessitat emesos pel servei de GESTIÓN INTERNA, amb aportació de
        pressupost/s (IVA inclòs, excepte supòsits d'exempció) presentat/s per 4 licitador/és:
        Ediciones La Marina Plaza S.L - Presenta presupost - Import del pressupost: 484 €
        El Mirall de la Marina SC - Presenta pressupost - Import del pressupost: 484 €
        Publicaciones Digitales de la Marina Alta S.L - Presenta pressupost - Import del
        pressupost: 484 €
        AVANT CEM, S.L. - Presenta pressupost 484
        Per a aquesta acció hi ha un pressupost disponible de 2.136€, com que amb la suma de
        tots els pressuposts sol·licitats es 1936 €, i no s’arriba a esgotar aquest pressupost
        disponible i la finalitat d’aquesta acció es que ho veia la major ciutadania possible, es
        decideix adjudicar el treball a totes les empreses presentades
      • Fecha del Acuerdo
        10/05/2024
      Información Sobre las Ofertas
      • Se han excluido ofertas por ser anormalmente bajas
        No
      • Ofertas recibidas
        4

        Garantía Requerida Definitiva

        • Porcentaje
          5 %

        Proceso de Licitación

      • Procedimiento
        Contrato Menor
      • Tramitación
        Ordinaria
      • Tramitación del Gasto
        Ordinaria
      • Sistema de Contratación
        No aplica
      • Presentación de la oferta
        Manual
      • Contrato cubierto por el Acuerdo sobre Contratación Pública (ACP)
        : No
      • Plazo de Obtención de Pliegos