logoescudo

Documento de Pliegos

Número de Expediente CONTR 2024 10643
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 16-09-2024 a las 13:11 horas.

El subministrament en règim d’arrendament sense opció a compra de 10 equips multifunció i el seu manteniment

Contrato Sujeto a regulación armonizada
No

  • Directiva de aplicación
    Directiva 2014/24/EU - sobre Contratación Pública
  • Valor estimado del contrato
    91.462,98 EUR.
  • Importe
    102.933,67 EUR.
  • Importe (sin impuestos)
    85.069,15 EUR.
  • Plazo de Ejecución
    • 5 Año(s)
      • Observaciones: 5 anys a comptar des de la data formalització del contracte.
  • Tipo de Contrato
    Suministros
  • Subtipo
    Alquiler
  • Contrato Mixto
    Si
  • Lugar de ejecución
    ES532 Mallorca Conselleria de Presidència i Administracions Públiques Palma
  • Clasificación CPV
    • 30120000 - Fotocopiadoras, máquinas offset e impresoras.
    • 50313100 - Servicios de reparación de fotocopiadoras.

Proceso de Licitación

  • Procedimiento
    Abierto simplificado
  • Tramitación
    Ordinaria
  • Presentación de la oferta
    Electrónica
  • Contrato cubierto por el Acuerdo sobre Contratación Pública (ACP)
    : No
  • Reducción de candidatos en fases sucesivas : No
  • Sistema de Contratación
    No aplica
  • Características del procedimiento
    Procediment obert simplificat
  • Idioma de Presentación de Oferta
    Catalán
    Español

Entidad Adjudicadora

Dirección Postal
  • Passeig de Sagrera, 2
  • (07012)
    Palma de Mallorca
    España
  • ES532
Contacto
  • Teléfono
    971177034
  • Correo Electrónico
    contractaciopresidencia@caib.es

Proveedor de Pliegos

  • Consejería de Presidencia y Administraciones Públicas de las Illes Balears

Plazo de Obtención de Pliegos

  • Hasta el 01/10/2024 a las 12:09
Dirección Postal
  • Passeig de Sagrera, 2
  • (07012)
    Palma de Mallorca
    España

Proveedor de Información adicional

  • Consejería de Presidencia y Administraciones Públicas de las Illes Balears
Dirección Postal
  • Passeig de Sagrera, 2
  • (07012)
    Palma de Mallorca
    España

Recepción de Ofertas

  • Consejería de Presidencia y Administraciones Públicas de las Illes Balears
Dirección Postal
  • Passeig de Sagrera, 2
  • (07012)
    Palma de Mallorca
    España

Plazo de Presentación de Oferta

  • Hasta el 01/10/2024 a las 23:59

Apertura de Ofertas Económicas y Documentación

Apertura de Ofertas Económicas

Apertura sobre

  • Apertura sobre oferta económica
  • El día 02/10/2024 a las 09:30 horas
  • Data proviosional
Lugar
  • Conselleria de Presidència i Administraions Públiques
Dirección Postal
  • Passeig Sagrera, 2
  • (07012)
    Palma
    España

Tipo de Acto :
Privado

Subasta electrónica

  • Se adjudicará mediante subasta electrónica
    : No

Objeto del Contrato
: El subministrament en règim d’arrendament sense opció a compra de 10 equips multifunció i el seu manteniment

  • Descripción del procedimiento
  • el subministrament en règim d’arrendament sense opció a compra de 10 equips multifunció (fotocopiadora/impressora/escàner) per a la Conselleria de Presidència i Administracions Públiques que inclou els serveis i les prestacions següents: - Transport, instal·lació i configuració dels equips. Aquest servei inclou la connexió de l’equip a la xarxa i la configuració de les opcions de còpia i impressió. - Totes les proves de verificació dels equips per comprovar el seu correcte funcionament. - Manteniment i assistència tècnica durant l’execució del contracte. Aquest servei inclou el manteniment preventiu trimestral, la neteja dels equips, la reparació d’avaries (manteniment correctiu) i el suport tècnic per a qualsevol incidència relacionada amb els equips. - El subministrament dels consumibles (tòners), peces, materials o qualsevol element necessari per al correcte funcionament dels equips (excepte paper i grapes). - La recollida dels consumibles usats amb garantia del seu correcte tractament mediambiental i el compliment de la normativa vigent en la matèria. _ La retirada de l’equip obsolet en el moment del subministrament d’un equip nou. - Desinstal·lació i retirada dels equips una vegada finalitzat el contracte.
  • Valor estimado del contrato
    91.462,98 EUR.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      102.933,67 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      85.069,15 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 30120000 - Fotocopiadoras, máquinas offset e impresoras.
    • 50313100 - Servicios de reparación de fotocopiadoras.
  • Plazo de Ejecución
    • 5 Año(s)
      • Observaciones: 5 anys a comptar des de la data formalització del contracte.
  • Lugar de ejecución
    • Conselleria de Presidència i Administracions Públiques
    • Subentidad Nacional
      Mallorca
    • Código de Subentidad Territorial
      ES532
    • Dirección Postal
      • Passeeig Sagrera 2
      • (07012)
        Palma
        España

    Condiciones de ejecución del contrato

    • Se utilizará pedido electrónico : Sí
    • Se aceptará factura electrónica : Sí
    • Se utilizará el pago electrónico : Sí
    • Condiciones especiales de ejecución de Contrato
      • Sometimiento del contratista a la normativa de protección de datos - Ver letra M del PCAP
      • Consideraciones de tipo social - Ver letra M del PCAP

    Contratación estratégica

      Contratación estratégica
      • Ninguno

    Condiciones de Licitación

  • Se utilizará pedido electrónico
  • Se utilizará el pago electrónico
  • No aplica la Directiva de Vehículos Limpios
  • Garantía Requerida Definitiva

    • Porcentaje
      5 %

    Requisitos de participación de los licitadores

      Condiciones de admisión
      • Capacidad de obrar
      • No prohibición para contratar
      • No estar incurso en incompatibilidades
      • Cumplimiento con las obligaciones con la Seguridad Social
      • Cumplimiento con las obligaciones tributarias
      • Para las empresas extranjeras, declaración de sometimiento a la legislación española.
      Motivos de exclusión
      • Motivos de exclusión exclusivamente nacionales
        - Motivos exclusión exclusivamente nacionales
      Criterio de Solvencia Técnica-Profesional
      • Trabajos realizados
        - Es requisit mínim de solvència tècnica l’experiència en la realització de treballs del mateix tipus o naturalesa de l’objecte del contracte per un import anual acumulat en el millor dels tres darrers anys com a mínim igual o superior al 50 % del valor estimat del contracte ( 45.731,49€). Criteris de selecció i requisits mínims: Els serveis o treballs efectuats s’acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l’òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d’aquest certificat, mitjançant una declaració de l’empresari acompanyada dels documents en poder seu que acreditin la realització de la prestació. S’ha de certificar com a mínim, una tercera part de l’import del millor exercici.
      Criterio de Solvencia Económica-Financiera
      • Cifra anual de negocio
        - Es considerarà que els licitadors tenen solvència suficient per executar el contracte quan el volum anual de negoci en l’àmbit al què es refereix el contracte sigui, com a mínim, igual o superior el 50% del valor estimat del contracte ( 45.731,49€). Aquest volum ha de referir-se al millor exercici dels tres últims disponibles en funció de les dates de constitució o d’inici de les activitats de l’empresari i de presentació de les ofertes. Criteris de selecció i requisits mínims: La solvència s’acreditarà mitjançant l’aportació dels comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre mercantil si el licitador s’hi troba inscrit i, en cas, contrari, pels comptes dipositats en el registre oficial en el què hagi d’estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil podran acreditar el volum anual mitjançant els llibres inventaris i comptes anuals legalitzats per aquest registre.

    Preparación de oferta

    • Sobre
      ÚNICO
    • Tipo de Oferta
      Documentación administrativa y criterios cuantificables automáticamente
    • Evento de Apertura
      Apertura sobre

    Condiciones de adjudicación

      Criterios de Adjudicación
        Criterios evaluables mediante aplicación de fórmulas
      • Millores
        • Subtipo Criterio : Otros
        • Ponderación : 20
        • Cantidad Mínima : 0
        • Cantidad Máxima : 20
      • Oferta econòmica
        • Subtipo Criterio : Precio
        • Ponderación : 80
        • Cantidad Mínima : 0
        • Cantidad Máxima : 80

    Presentación de recursos

      Presentación de recursos
      • Tribunal Administrativo Central de Recursos Contractuales
      Dirección Postal
      • Av. General Perón 38 8ª
      • (28071)
        Madrid
        España

    • Se aceptará factura electrónica
  • Programas de Financiación
    No hay financiación con fondos de la UE
  • Proceso de Licitación

      Subasta electrónica

      • Se adjudicará mediante subasta electrónica
        : No