logoescudo

Anuncio de licitación

Número de Expediente 2018-53
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 16-07-2018 a las 13:36 horas.

pintado de aulas e instalacións de centros educativos conforme o proxecto técnico elaborado pola arquitecta técnica municipal.

  • Valor estimado del contrato
    85.299,34 EUR.
  • Importe
    103.212,2 EUR.
  • Importe (sin impuestos)
    103.212,2 EUR.
  • Plazo de Ejecución
    • 63 Día(s)
      • Observaciones: Esta obra executarase con suxeición ás cláusulas estipuladas neste prego e conforme ó proxecto técnico aprobado polo Concello e terá un prazo máximo de execución de NOVE SEMANAS contados a partires do día seguinte ao de sinatura da acta de comprobación do replanteo.
  • Tipo de Contrato
    Obras
  • Subtipo
    Construcción
  • Lugar de ejecución
    ES112 Lugo LUGO
  • Clasificación CPV
    • 45440000 - Trabajos de pintura y acristalamiento.

    Proceso de Licitación

    • Procedimiento
      Abierto simplificado
    • Tramitación
      Ordinaria
    • Presentación de la oferta
      Manual
    • Idioma de Presentación de Oferta
      Español
      Gallego

    Entidad Adjudicadora

    Dirección Postal
    • Ronda de Muralla
    • (27002)
      Lugo
      España
    • ES112
    Contacto
    • Fax
      +34 982297259
    • Correo Electrónico
      contratacion@concellodelugo.org

    Proveedor de Pliegos

    • Junta de Gobierno del Ayuntamiento de Lugo

    Plazo de Obtención de Pliegos

    • Hasta el 06/08/2018 a las 14:00
    Dirección Postal
    • Ronda de Muralla
    • (27002)
      Lugo
      España

    Proveedor de Información adicional

    • Junta de Gobierno del Ayuntamiento de Lugo
    Dirección Postal
    • Ronda de Muralla
    • (27002)
      Lugo
      España

    Recepción de Ofertas

    • Junta de Gobierno del Ayuntamiento de Lugo
    Dirección Postal
    • Ronda de Muralla
    • (27002)
      Lugo
      España

    Plazo de Presentación de Oferta

    • Hasta el 06/07/2018 a las 14:00
      • Observaciones: As empresas presentarán a súa proposición mediante unha instancia ou escrito conforme ao Anexo A “PRESENTACIÓN DE PLICAS” acompañada de UN ÚNICO SOBRE PECHADO comprensivo do ANEXO I "DECLARACIÓNS RESPONSABLES E OFERTA ECONÓMICA E SUXEITA A CRITERIOS AVALIABLES AUTOMÁTICAMENTE

    Apertura de Ofertas Económicas y Documentación

    Apertura de Ofertas Económicas

    mesa de contratación

    • Apertura sobre oferta económica
    • El día 09/08/2018 a las 13:05 horas
    • fecha de apertura puede estar sujeta a cambios que se publicarán en todo caso en el perfil del contratante de la PCSP con una antelacion de 48 horas como minimo en el caso de que hubiera que subsanar documentación
    Lugar
    • Ayuntamiento de Lugo- Centro de Servicios Municipales-
    Dirección Postal
    • Ronda Muralla, 197, 3ª planta
    • (27002)
      LUGO
      España

    Tipo de Acto :
    Público

    • Condiciones para la asistencia : entrada libre

    Objeto del Contrato
    : pintado de aulas e instalacións de centros educativos conforme o proxecto técnico elaborado pola arquitecta técnica municipal.

  • Valor estimado del contrato
    85.299,34 EUR.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      103.212,2 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      103.212,2 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 45440000 - Trabajos de pintura y acristalamiento.
  • Plazo de Ejecución
    • 63 Día(s)
      • Observaciones: Esta obra executarase con suxeición ás cláusulas estipuladas neste prego e conforme ó proxecto técnico aprobado polo Concello e terá un prazo máximo de execución de NOVE SEMANAS contados a partires do día seguinte ao de sinatura da acta de comprobación do replanteo.
  • Lugar de ejecución
    • Subentidad Nacional
      Lugo
    • Código de Subentidad Territorial
      ES112
    • Dirección Postal
      • Ronda de la Muralla, 197, 3ª planta
      • (27002)
        LUGO
        España

    Condiciones de ejecución del contrato

    • Se utilizará pedido electrónico : No
    • Se aceptará factura electrónica : Sí
    • Se utilizará el pago electrónico : No
    • Condiciones especiales de ejecución de Contrato
      • Consideraciones tipo social - - décimo sétima relativa ao cumprimento dos requisitos en materia de subcontratación e pagamento a subcontratistas - décimo oitava relativa ao cumprimento das obrigas sociais e salariais.

    Condiciones de Licitación

    Requisitos de participación de los licitadores

      Criterio de Solvencia Técnica-Profesional
      • Otros
        - Experiencia na realización de obras similares aos deste contrato (traballos de pintura) por un importe anual acumulado no ano de maior execución durante os derradeiros cinco anos que sexa igual ou superior a 60.000 euros IVE excluído.
      Criterio de Solvencia Económica-Financiera
      • Cifra anual de negocio
        - Co volume anual de negocios (cifra de negocios por importe neto que se reflicta na conta de perdas e ganancias da conta anual) referido ao ano de maior volume de negocio dos últimos tres anos anteriores á licitación deste contrato por importe igual ou superior a 128.000 euros IVE excluído.

    Condiciones de adjudicación

      Criterios de Adjudicación
        Criterios evaluables mediante aplicación de fórmulas
      • incremento plazo de garantía a mayores del mínimo de 12 meses y hasta un máximo de 36 meses a mayores
        • Subtipo Criterio : Otros
        • Ponderación : 2
        • Cantidad Mínima : 0
        • Cantidad Máxima : 2
      • menor precio ofertado
        • Subtipo Criterio : Precio
        • Ponderación : 8
        • Cantidad Mínima : 0
        • Cantidad Máxima : 8

    • Se aceptará factura electrónica