logoescudo

Anuncio de licitación

Número de Expediente AVS 03007 23/19
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 23-11-2023 a las 08:12 horas.

Contratación do subministro e instalación de luminarias LED na Zona Rural Fase I: DP 3603 (Xoane, Serantes, Covas), DP 3606 (Covas), DP 3608 (Valón) e estrada de acceso ao Vilar (Código 2021.2000.0171.0) Actuación incluída no Plan de Obras e Servizos POS+2021 (Achega provincial 2020)

Contrato Sujeto a regulación armonizada
No

  • Directiva de aplicación
    N/A
  • Valor estimado del contrato
    104.451,03 EUR.
  • Importe
    126.385,75 EUR.
  • Importe (sin impuestos)
    104.451,03 EUR.
  • Plazo de Ejecución
    • 4 Mes(es)
  • Tipo de Contrato
    Suministros
  • Subtipo
    Adquisición
  • Contrato Mixto
    Si
  • Lugar de ejecución
    ES111 A Coruña Ver Anexos no PPT Ferrol
  • Clasificación CPV
    • 34928530 - Lámparas de alumbrado público.
    • 45316000 - Trabajos de instalación de sistemas de alumbrado y señalización.

    Proceso de Licitación

    • Procedimiento
      Abierto simplificado
    • Tramitación
      Ordinaria
    • Presentación de la oferta
      Electrónica
    • Contrato cubierto por el Acuerdo sobre Contratación Pública (ACP)
      : No
    • Reducción de candidatos en fases sucesivas : No
    • Sistema de Contratación
      No aplica
    • Características del procedimiento
      Procedemento aberto simplificado con pluralidade de criterios de valoración
    • Idioma de Presentación de Oferta
      Español
      Gallego

    Entidad Adjudicadora

    Dirección Postal
    • Plaza de Armas S/N
    • (15402)
      Ferrol
      España
    • ES111
    Contacto
    • Correo Electrónico
      contratacion@ferrol.es

    Proveedor de Pliegos

    Plazo de Obtención de Pliegos

    • Hasta el 11/12/2023 a las 23:59
    Dirección Postal
    • Plaza de Armas S/N
    • (15402)
      Ferrol
      España
    Contacto
    • Teléfono
      +34 981944000
    • Correo Electrónico
      contratacion@ferrol.es

    Proveedor de Información adicional

    Dirección Postal
    • Plaza de Armas S/N
    • (15402)
      Ferrol
      España
    Contacto
    • Teléfono
      +34 9819440000
    • Correo Electrónico
      contratacion@ferrol.es

    Recepción de Ofertas

    Dirección Postal
    • Plaza de Armas S/N
    • (15402)
      Ferrol
      España

    Plazo de Presentación de Oferta

    • Hasta el 11/12/2023 a las 23:59
      • Observaciones: As ofertas presentaranse de forma electrónica con carácter exclusivo e excluínte nesta Plataforma. Non poderán presentarse en formato papel ou en calquera outro rexistro ou por outro medio. O prazo de presentación é de 15 días naturais contados a partir do día seguinte ao da publicación do anuncio de licitación no perfil do contratante aloxado na PLACSP, finalizando o último día ás 23 horas, 59 minutos e 59 segundos. Se a oferta fose recibida despois de dito prazo e horario será excluida.

    Subasta electrónica

    • Se adjudicará mediante subasta electrónica
      : No

    Objeto del Contrato
    : Contratación do subministro e instalación de luminarias LED na Zona Rural Fase I: DP 3603 (Xoane, Serantes, Covas), DP 3606 (Covas), DP 3608 (Valón) e estrada de acceso ao Vilar (Código 2021.2000.0171.0) Actuación incluída no Plan de Obras e Servizos POS+2021 (Achega provincial 2020)

  • Descripción del procedimiento
  • O presente contrato ten por obxecto o subministro e instalación de luminarias led na Zona Rural Fase I: DP 3603 (Xoane, Serantes, Covas), DP 3606 (Covas), DP 3608 (Valón) e Estrada de acceso ao Vilar (Código 2021.2000.0171.0, actuación incluida no Plan de Obras e Servizos POS+2021 (Achega provincial 2020), consonte a descripción, características e especificacións que se conteñen no PPT. Nos termos establecidos na cláusula 3 do PPT, o subministro e instalación de luminarias inclúe as seguintes actuacións nas instalacións de iluminación pública indicadas no ANEXO I. INSTALACIÓNS OBXECTO DE SUBSTITUCIÓN relacionadas nas táboas e indicadas gráficamente nos planos que se achegan no ANEXO III.PLANOS DOS CADROS: 1. Subministro dos equipos necesarios, tanto luminarias como aqueloutros necesarios para garantir a seguridade das instalacións. 2. Retirada dos equipos existentes con entrega ao Concello de Ferrol no punto que se lle indique. 3. Instalación dos novos equipos, conectándoos á instalación eléctrica existente, incluido o cableado ata a caixa de derivación cando fose necesario. 4. Reformas necesarias nos cadros existentes con instalación dos equipos precisos para protexer as instalacións contra sobretensións. 5. Posta en funcionamento dos equipos
  • Valor estimado del contrato
    104.451,03 EUR.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      126.385,75 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      104.451,03 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 34928530 - Lámparas de alumbrado público.
    • 45316000 - Trabajos de instalación de sistemas de alumbrado y señalización.
  • Plazo de Ejecución
    • 4 Mes(es)
  • Lugar de ejecución
    • Ver Anexos no PPT
    • Subentidad Nacional
      A Coruña
    • Código de Subentidad Territorial
      ES111
    • Dirección Postal
      • Ferrol
        España

    Opciones y prórrogas

    • Prórrogas:
      O prazo contractual so poderá ser ampliado cando concorran as circunstancias e requisitos esixidos pola normativa de contratación vixente.

    Condiciones de ejecución del contrato

    • Se utilizará pedido electrónico : No
    • Se aceptará factura electrónica : Sí
    • Se utilizará el pago electrónico : No
    • Condiciones especiales de ejecución de Contrato
      • Consideraciones de tipo medioambiental - Ver apartado 18 do Anexo I ao PCAP
      • Consideraciones de tipo social - Ver apartado 18 do Anexo I ao PCAP

    Condiciones de Licitación

  • Fórmula de Revisión de Precios
    De acordo co artigo 103 LCSP non procede a revisión de prezos
  • Garantía Requerida Definitiva

    • Porcentaje
      5 %

    Requisitos de participación de los licitadores

    • Titulo habilitante
      Empresa instaladora de baixa tensión
    • Condiciones de admisión
      • Capacidad de obrar
        - Os licitadores deberán presentar unha declaración responsable formulada estrictamente conforme ao modelo Anexo ao PCAP denominada "Declaración responsable acreditativa do cumprimento de requisitos previos”, en formato PDF e asinada electrónicamente. Ver requisitos de solvencia no apartado 11 do Anexo I "Características do contrato" do PCAP.
      Criterio de Solvencia Técnica-Profesional
      • Trabajos realizados
        - Ver apartado 11 do Anexo I "Características do contrato" do PCAP.
      Criterio de Solvencia Económica-Financiera
      • Cifra anual de negocio
        - Ver apartado 11 do Anexo I "Características do contrato" do PCAP.

    Preparación de oferta

    • Sobre
      1
    • Tipo de Oferta
      Documentación administrativa y criterios sometidos a juicios de valor
    • Descripción
      Arquivo ou sobre electrónico Nº 1: Documentación administrativa e proposta de criterios dependentes dun xuízo de valor que conterá a seguinte documentación: - Declaración responsable formulada estritamente conforme ao modelo Anexo ao PCAP denominado Declaración responsable relativa ao cumprimento dos requisitos previos, en formato PDF,asinada electronicamente. - Proposta de criterios dependentes dun xuízo de valor (documentación descritiva da oferta técnica,en formato PDF asinada electronicamente, relativa ás características estéticas das luminarias e á posibilidade de control das luminarias) .

    Preparación de oferta

    • Sobre
      2
    • Tipo de Oferta
      Oferta económica o evaluable mediante fórmulas
    • Descripción
      Arquivo ou sobre electrónico Nº 2: Oferta de criterios avaliables en cifras ou porcentaxes

    Condiciones de adjudicación

      Criterios de Adjudicación
        Criterios evaluables mediante aplicación de fórmulas
      • Aforro de enerxía
        • Subtipo Criterio : Medioambiental
        • Ponderación : 20
        • Expresión de evaluación : A que figura no apartado 15 do Anexo I do PCAP na descrición deste criterio
      • Ampliación do prazo de garantía das luminarias
        • Subtipo Criterio : Otros
        • Ponderación : 20
        • Expresión de evaluación : A que figura no apartado 15 do Anexo I do PCAP na descrición deste criterio
      • Prezo
        • Subtipo Criterio : Precio
        • Ponderación : 40
        • Expresión de evaluación : A que figura no apartado 15 do Anexo I do PCAP na descrición deste criterio
        Criterios evaluables mediante un juicio de valor
      • Características estéticas das luminarias
        • Subtipo Criterio : Otros
        • Ponderación : 10
      • Posibilidade de control das luminarias
        • Subtipo Criterio : Otros
        • Ponderación : 10

    Presentación de recursos

      Información sobre recursos
      Dirección Postal
      • Raxeira
      • (15781)
        Santiago de Compostela
        España
      Contacto
      • Teléfono
        +34 981256935
      • Correo Electrónico
        tacgal@xunta.gal
      Presentación de recursos
      Dirección Postal
      • Raxeira
      • (15781)
        Santiago de Compostela
        España
      Contacto
      • Teléfono
        +34 981256935
      • Correo Electrónico
        tacgal@xunta.gal

    • Se aceptará factura electrónica
  • Programas de Financiación
    No hay financiación con fondos de la UE
  • Subcontratación permitida
    • Ver epígrafe 20 do PCAP

    Proceso de Licitación

      Subasta electrónica

      • Se adjudicará mediante subasta electrónica
        : No