De conformitat amb l’acord del Consell d’Administració nº11/2019 (135) de data 19 de juliol de 2019 on s’atorguen facultats en matèria de contractació per dur a terme totes les actuacions que no sobrepassin els llindars de l’article 159.6 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el Gerent de la Societat Municipal d’Aparcaments i Projectes, SA adopta la següent,
RESOLUCIÓ
1.- ADJUDICAR el contracte de serveis d’assessorament fiscal, tributari, comptable i mercantil per la Societat Municipal d’Aparcaments i Projectes, S.A., a favor del licitador DENVER ADVOCATS I ASSESSORS TRIBUTARIS, S.L.P per un preu de NOU MIL CENT CINQUANTA-DOS EUROS AMB SEIXANTA-SIS CÈNTIMS (9.152,66 €) IVA exclòs, i una duració del contracte d’UN (1) any, amb possibilitat de dues (2) pròrrogues de durada anual. La data d’inici del contracte serà a partir del dia 1 de maig de 2021.
2.- Notificar aquesta resolució a DENVER ADVOCATS I ASSESSORS TRIBUTARIS, S.L.P als efectes de que l’adjudicatari presti la seva conformitat mitjançant la signatura de la present resolució, de conformitat amb l’article 159.6 g) de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic.
3.- Publicar aquesta resolució en el perfil del contractant de l'entitat (Plataforma de Contractació del Sector Públic) en el termini de 15 dies naturals, als efectes de donar compliment a l’establert a l’article 151 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, i per notificar l’adjudicació a la resta de candidats.
4.- Aquest acte pot ser objecte de recurs de conformitat amb el que es disposa en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, davant el titular del departament, òrgan, ens o organisme al qual estigui adscrita l'entitat contractant d’acord amb l’article 44.6 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic.