logoescudo

Anuncio de adjudicación

Número de Expediente 8773/2022
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 17-05-2022 a las 13:27 horas.

Contrato Sujeto a regulación armonizada
No

  • Directiva de aplicación
    N/A

Entidad Adjudicadora

Dirección Postal
  • Plaza de España, 1
  • (07800)
    Eivissa
    España
  • ES53
Contacto
  • Teléfono
    971397600
  • Fax
    971397584
  • Correo Electrónico
    contractacio@eivissa.es

Objeto del Contrato
: Subministrament d'equipament per a l'adequació del sistema multimèdia del saló de plens, emmarcat en la OT2 L1 (L.1.1) cofinançada per Fons Feder

  • Valor estimado del contrato
    26.810 EUR.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      32.440,1 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      26.810 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 32000000 - Equipos de radio, televisión, comunicaciones y telecomunicaciones y equipos conexos.
    • 32300000 - Receptores de televisión y radio, y aparatos de grabación o reproducción de sonido o imagen.
    • 32320000 - Equipo audiovisual y de televisión.
    • 32321000 - Equipo de proyección de televisión.
    • 32321200 - Equipo audiovisual.
    • 32321300 - Materiales audiovisuales.
    • 32322000 - Equipo multimedia.
  • Plazo de Ejecución
    • 2 Mes(es)
  • Lugar de ejecución
    • Subentidad Nacional
      Illes Balears
    • Código de Subentidad Territorial
      ES53
    • Dirección Postal
      • Carrer Canàries, 35 / Plaça Espanya , 1
      • (07800)
        Eivissa
        España

      Condiciones de Licitación

    • Programas de Financiación
      No hay financiación con fondos de la UE
    • Adjudicado

      Adjudicatario

      • AMBISER INNOVACIONES, SL
      • NIF
        B85355071
      • El adjudicatario es una PYME
        : Sí
      • Importes de Adjudicación

        • Importe total ofertado (sin impuestos)
          20.426,99 EUR.
        • Importe total ofertado (con impuestos)
          24.716,66 EUR.
      Motivación
      • Motivación
        FETS I FONAMENTS DE DRET

        1.- Vista la proposta efectuada per la Mesa de Contractació de data 29 d’abril de 2022, pera la contractació de «Subministrament d’equipament per a l’adequació del sistema multimèdia del saló de plens, emmarcat en la OT2 L1 (L1.1) cofinançada per Fons FEDER»
        2.- Vista l'acta de la Mesa de Contractació de data 9 de maig de 2022, a la que s'acorda acceptar la documentació presentada per l'entitat seleccionada per l'adjudicació,considerant acreditada la capacitat d'obrar exigida per a l'execució del contracte.
        De conformitat amb el que estableix l’article 159.6 de la Llei 9/2017 8 novembre de Contractes del Sector Públic, atesa la recepció en temps i forma de la documentació sol·licitada.

        Vist el informe de fiscalització favorable amb data de 11 / de maig / 2022.

        En virtut de les atribucions que m'han estat delegades mitjançant decret núm 2019/3897 de data 20 de juny de 2019, la regidora delegada de l'àrea de Contractació i Patrimoni dicta la següent:

        RESOLUCIÓ

        PRIMER.- Adjudicar el present contracte licitat pel procediment obert abreujat simplificat amb l'entitat AMBISER INNOVACIONES SL., amb CIF núm. B85355071, com autora de la proposició més avantatjosa, en les condicions del Plec de Condicions que obra a l'expedient, i per la quantitat de vint mil quatre-cents vint-i-sis euros amb noranta-nou cèntims (20.426,99 €), mes IVA de quatre mil dos-cents vuitanta-nou euros amb seixanta-set cèntims (4.289,67 €), sent un total de vint-i-quatre mil set-cents setze euros amb seixanta-sis cèntims (24.716,66 €).

        SEGON.- Considerar que el contracte es perfecciona amb la notificació del decret d'adjudicació per part del contractista atès que el preveu l'article 159.6 LCSP en relació ales clàusules 18 a 20 del Plec de clàusules administratives particulars.

        TERCER.- El termini del contracte es de dos mesos a comptar des de la recepció del decret d'adjudicació per part del contractista, de conformitat amb l'article 159.6 i 300 Llei 9/2017 i lletra C) del Quadre de característiques del contracte adjunt al plec.

        QUART.- Publicar el present decret a la Plataforma de contractació del sector públic estatal segons el que preveuen els articles 63, 151 i 159.6 de la Llei 9/2017 8 novembre.
        Comunicar als adjudicataris i a la resta de licitadors que disposen de l’Acta de la Mesa de contractació amb la valoració de les ofertes i proposta d'adjudicació publicada a la Plataforma de contractació del sector públic estatal
      • Fecha del Acuerdo
        11/05/2022
      • Plazo de Formalización
        • Observaciones: El contracte es formalitza amb la notificació del decret d'adjudicació
      Información Sobre las Ofertas
      • Ofertas recibidas
        1
      • Número de ofertas recibidas de PYMEs
        1
      • Precio de la oferta más baja
        20.426,99 EUR.
      • Precio de la oferta más alta
        20.426,99 EUR.

      Presentación de recursos

      Proceso de Licitación

    • Procedimiento
      Abierto simplificado
    • Tramitación
      Ordinaria
    • Tramitación del Gasto
      Ordinaria
    • Sistema de Contratación
      No aplica
    • Presentación de la oferta
      Electrónica
    • Contrato cubierto por el Acuerdo sobre Contratación Pública (ACP)
      : No
    • Plazo de Presentación de Oferta

      • Hasta el 05/04/2022 a las 19:00

      Subasta electrónica

      • Se adjudicará mediante subasta electrónica
        : No

      Condiciones de adjudicación

        Criterios de Adjudicación

          Criterios evaluables mediante aplicación de fórmulas
        • Criteris avaluables per fórmula matemàtica
          • Subtipo Criterio : Otros
          • Ponderación : 20
        • Oferta econòmica
          • Subtipo Criterio : Precio
          • Ponderación : 80
      Detalle de la Licitación: