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Anuncio de licitación

Número de Expediente 5481-106
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 11-07-2018 a las 12:57 horas.

é a subministración e o servizo para a instalación, iluminación, mantemento, reposición, conservación, transporte, carga, descarga dos elementos decorativos nas rúas e espazos públicos en zonas comerciais da cidade durante as campañas do Nadal así como a redacción do proxecto decorativo de ornamentación da segunda e sucesivas anualidades

Contrato Sujeto a regulacion armonizada

  • Directiva de aplicación
    Directiva 2014/24/EU - sobre Contratación Pública
  • Valor estimado del contrato
    1.125.486,52 EUR.
  • Importe
    680.919,34 EUR.
  • Importe (sin impuestos)
    562.743,26 EUR.
  • Plazo de Ejecución
    • Del 01/08/2018
      durante 2 Año(s)
  • Tipo de Contrato
    Suministros
  • Subtipo
    Adquisición
  • Lugar de ejecución
    ES114 Pontevedra Término municipal de Vigo Vigo
  • Clasificación CPV
    • 03121100 - Plantas vivas, bulbos, raíces y esquejes.

    Proceso de Licitación

    • Procedimiento
      Abierto
    • Tramitación
      Ordinaria
    • Presentación de la oferta
      Electrónica
    • Contrato cubierto por el Acuerdo sobre Contratación Pública (ACP)
      : No
    • Idioma de Presentación de Oferta
      Español
      Gallego
    Nº de Lotes: 2
    • Se debe ofertar:
      A todos los lotes
    • Número máximo de lotes que se puede adjudicar a un licitador: 2

    Entidad Adjudicadora

    Dirección Postal
    • Praza do Rei, s/n
    • (36202)
      Vigo
      España
    • ES114
    Contacto
    • Teléfono
      +34 986810148
    • Correo Electrónico
      contratacion@vigo.org

    Proveedor de Pliegos

    Plazo de Obtención de Pliegos

    • Hasta el 17/08/2018 a las 23:59
    Dirección Postal
    • Praza do Rei, 1
    • (36201)
      Vigo
      España
    Dirección de Visita
    • Praza do Rei, 1
    • (36201)
      Vigo
      España
    Plazo / Horario
    • De las 09:00 a las 13:30
    Contacto
    • Fax
      +34 986226206
    • Correo Electrónico
      contratacion@vigo.org

    Proveedor de Información adicional

    • Servicio de Contratación
    Dirección Postal
    • Praza do Rei, 1
    • (36202)
      Vigo
      España
    Dirección de Visita
    • Praza do Rei,1
    • (36202)
      Vigo
      España
    Plazo / Horario
    • De las 09:00 a las 13:30
    Contacto
    • Teléfono
      +34 986810148
    • Fax
      +34 986810240
    • Correo Electrónico
      contratacion@vigo.org

    Recepción de Ofertas

    Dirección Postal
    • Praza do Rei, 1
    • (36202)
      Vigo
      España
    Dirección de Visita
    • Praza do Rei,1
    • (36202)
      Vigo
      España
    Plazo / Horario
    • De las 09:00 a las 13:30
    Contacto
    • Teléfono
      +34 986810128
    • Fax
      +34 986226206

    Plazo de Presentación de Oferta

    • Hasta el 17/08/2018 a las 23:59

    Subasta electrónica

    • Se adjudicará mediante subasta electrónica
      : No

    Objeto del Contrato
    : é a subministración e o servizo para a instalación, iluminación, mantemento, reposición, conservación, transporte, carga, descarga dos elementos decorativos nas rúas e espazos públicos en zonas comerciais da cidade durante as campañas do Nadal así como a redacción do proxecto decorativo de ornamentación da segunda e sucesivas anualidades

  • Valor estimado del contrato
    1.125.486,52 EUR.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      680.919,34 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      562.743,26 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 03121100 - Plantas vivas, bulbos, raíces y esquejes.
  • Plazo de Ejecución
    • Del 01/08/2018
      durante 2 Año(s)
  • Lugar de ejecución
    • Término municipal de Vigo
    • Subentidad Nacional
      Pontevedra
    • Código de Subentidad Territorial
      ES114
    • Dirección Postal
      • Plaza del Rey,1
      • (36202)
        Vigo
        España

    Opciones y prórrogas

    • Plazo
      • Descripción:
        PRÓRROGA DO CONTRATO: si, dúas prórrogas dun ano de duración cada unha, previo acordo expreso do órgano de contratación, a proposta do servizo de Comercio e previa presentación ao contratista polo Concello dun novo proxecto decorativo de similares características ás do proxecto inicial: 1ª: 01/08/2020 ao 31/07/2021 2ª: 01/08/2021 ao 31/07/2022 A prórroga acordarase polo órgano de contratación e será obrigatoria para o adxudicatario sempre que se lle preavise antes do 31 de maio da correspondente anualidade (con dous meses de antelación á finalización do contrato).

    Condiciones de ejecución del contrato

    • Se utilizará pedido electrónico : No
    • Se aceptará factura electrónica : Sí
    • Se utilizará el pago electrónico : Sí
    • Condiciones especiales de ejecución de Contrato
      • Consideraciones tipo social - Estar ao corrente dos pagamentos cos seus subcontratistas e subministradores no ámbito deste contrato

    Lote 1: Lote 1

    • Lugar de ejecución
      • País
        España
      • Subentidad Nacional
        Pontevedra
      • Código de Subentidad Territorial
        ES114
    • Presupuesto base de licitación
      • Importe
        174.794,17 EUR.
      • Importe (sin impuestos)
        144.457,99 EUR.
    • Clasificación CPV
      • 03121100 - Plantas vivas, bulbos, raíces y esquejes.

    Lote 2: Lote 2

    • Lugar de ejecución
      • País
        España
      • Subentidad Nacional
        Pontevedra
      • Código de Subentidad Territorial
        ES114
    • Presupuesto base de licitación
      • Importe
        237.160 EUR.
      • Importe (sin impuestos)
        196.000 EUR.
    • Clasificación CPV
      • 03121100 - Plantas vivas, bulbos, raíces y esquejes.

    Condiciones de Licitación

  • Fórmula de Revisión de Precios
    Non hai revisión de prezos
  • Importe Máximo Gastos de Publicidad
    0 EUR.
  • Se utilizará el pago electrónico
  • Garantía Requerida Definitiva

    • Porcentaje
      5 %

    Requisitos de participación de los licitadores

      Condiciones de admisión
      • Capacidad de obrar
      • No prohibición para contratar
      • No estar incurso en incompatibilidades
      • Cumplimiento con las obligaciones con la Seguridad Social
      • Cumplimiento con las obligaciones tributarias
      Criterio de Solvencia Técnica-Profesional
      • Trabajos realizados
        - Unha relación dos principais subministros ou traballos, de igual ou similar natureza que os que constitúan o obxecto do contrato, realizados nos últimos tres anos (entenderase que este prazo remata o último día para a presentación de ofertas) que inclúa importe, datas e o destinatario, público ou privado. Considerarase acreditada a solvencia se nalgún dos últimos tres anos acredita subministross ou traballos por importe igual ou superior a unha anualidade media do prezo do contrato, excepto no caso de que a duración do contrato sexa inferior a un ano, suposto no que se terá en conta o prezo do contrato. Se o contrato se licitase por lotes, a anualidade media será a do lote ou lotes aos que presente proposta o licitador. Para determinar se un subministro é de igual ou similar natureza atenderase aos tres primeiros díxitos do código CPV. Os subministros ou traballos efectuados acreditaranse mediante certificados expedidos ou visados polo órgano competente, cando o destinatario sexa unha entidade do sector público; cando o destinatario sexa un suxeito privado, mediante un certificado expedido por este ou, a falta deste certificado, mediante unha declaración do empresario, acompañado dos documentos que consten no seu poder que acrediten a realización da prestación. Se o contrato non está suxeito a regulación harmonizada, as empresas de nova creación (aquelas que teñan unha antigüidade inferior a cinco anos) acreditarán a súa solvencia mediante unha declaración na que indiquen a maquinaria, material e equipo técnico do que disporá para a execución dos traballos ou prestacións. A documentación acreditativa destes extremos achegarase polo primeiro clasificado con carácter previo á adxudicación do contrato. As porcentaxes a aplicar á anualidade media do prezo do contrato son: Para a prestación de subministro (arrendamento): 82,49% Para a prestación de servizo: 17,51%
      Criterio de Solvencia Económica-Financiera
      • Cifra anual de negocio
        - Declaración do volume anual de negocios. Considerarase con solvencia económica e financeira aos licitadores cuxo volume anual de negocios, no ámbito do contrato, referido ao ano de maior volume de negocio dos tres últimos concluídos sexa, cando menos, igual ou superior: Ao valor estimado do contrato, ou do lote correspondente, cando o contrato se licite por lotes, cando a súa duración non sexa superior a un ano. Ao valor anual medio do contrato, ou do lote correspondente, cando o contrato se licite por lotes, se a súa duración é superior a un ano. Acreditarase por medio das contas anuais aprobadas e depositadas no Rexistro Mercantil, se o empresario estivera inscrito en dito rexistro, e no caso contrario, polas depositadas no rexistro oficial no que deba estar inscrito. Os empresarios individuais non inscritos no Rexistro Mercantil acreditarán o seu volume anual de negocios mediante os seus libros de inventarios e contas anuais legalizados polo Rexistro Mercantil.

    Condiciones de adjudicación

      Criterios de Adjudicación
        Criterios evaluables mediante aplicación de fórmulas
      • Melloras
        • Subtipo Criterio : Precio
        • Ponderación : 26
      • Posuír a empresa certificados de calidade relacionados co obxecto do contrato
        • Subtipo Criterio : Precio
        • Ponderación : 4
      • Redución do prezo
        • Subtipo Criterio : Precio
        • Ponderación : 25
        Criterios evaluables mediante un juicio de valor
      • Plan de instalación, mantemento, iluminación e ambientación
        • Ponderación : 45

    Plazo de Validez de la Oferta

    • 2 Mes(es)

    Presentación de recursos

      Información sobre recursos
      Dirección Postal
      • Praza do Rei,1
      • (36202)
        Vigo
        España
      Contacto
      • Teléfono
        +34 986810148
      • Fax
        +34 986810240
      • Correo Electrónico
        contratacion@vigo.org
      Presentación de recursos
      Dirección Postal
      • Praza do Rei, 1
      • (36202)
        Vigo
        España
      Contacto
      • Teléfono
        +34 986810128
      • Fax
        +34 986226206
      Plazo de Presentación
      • Hasta el 03/08/2018 a las 00:00

    • Se aceptará factura electrónica

    Subcontratación permitida
    • Non se fixan tarefas críticas non obxecto de subcontratación

    Proceso de Licitación

      Subasta electrónica

      • Se adjudicará mediante subasta electrónica
        : No

    Rectificaciones al Anuncio