logoescudo

Anuncio de adjudicación

Número de Expediente 2654/2020
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 12-03-2021 a las 14:01 horas.

Contrato Sujeto a regulación armonizada
No

  • Directiva de aplicación
    Directiva 2014/24/EU - sobre Contratación Pública

Entidad Adjudicadora

Dirección Postal
  • Plaça Major, 1
  • (46740)
    Carcaixent
    España
  • ES523
Contacto
  • Teléfono
    +34 962457660
  • Fax
    +34 962433889
  • Correo Electrónico
    compres@carcaixent.es

Objeto del Contrato
: Servei Retirada Vehicles de la Via Pública_Grua

  • Valor estimado del contrato
    99.000 EUR.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      59.895 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      49.500 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 50118110 - Servicios de remolque de vehículos.
  • Plazo de Ejecución
    • 1 Año(s)
  • Lugar de ejecución
    • Subentidad Nacional
      Valencia/València
    • Código de Subentidad Territorial
      ES523
    • Dirección Postal
      • España
    • «4. Contracte «Servei de retirada de vehicles de les vies públiques»: adjudicació

      Es dona compte del contingut i de la motivació.

      Ateses les següents consideracions:

      1. Mitjançant Acord de Junta de Govern Local, de data 24 de novembre de 2020, es va aprovar l’expedient per a la contractació del «Servei de retirada de vehicles de les vies públiques del municipi», la licitació del qual va ser publicada a la plataforma de Contractes del Sector Públic, en data 26 de novembre de 2020.

      2. A la licitació de referència ha presentat proposta les mercantils: GAMAR GESTIÓN DE GRUAS Y CAT, S.L. i GLOBALKLEE, S.L.

      3. La Mesa de Contractació en sessió celebrada el dia 9 de febrer de 2021 formulà proposta definitiva d’adjudicació del contracte. L’empresa finalment adjudicatària del contracte ha presentat fiança definitiva.

      4. Ca reintegrar la fiança presentada per la mercantil GAMAR GESTIÓN DE GRÚAS Y CAT S.L. en relació a esta licitació, per no haver resultat, finalment, adjudicatària del contracte.

      5. Existeix consignació pressupostària suficient i adequada.

      6. Vista la proposta de la regidora de Compres i Contractació.

      7. Correspon resoldre a la Junta de Govern Local.

      La Junta de Govern Local, per unanimitat, ACORDA:

      Primer. Adjudicar, el contracte a favor de la mercantil GLOBALKLEE, S.L., amb CIF: B98818768, per import màxim total de 59.895,00 €, IVA inclòs, d’acord amb el Plec de Clàusules Administratives Particulars i el de Prescripcions Tècniques, els annexos als mateixos i l’oferta presentada, en tot allò que no contradiga els citats plecs.

      Preus unitaris a aplicar:

      Descripció categoria
      Preu unitari IVA exclòs
      IVA
      Import total
      CATEGORIA A: Corresponent a velocímetres, ciclomotors, motocicletas i quadricicles amb tara inferior a 500 kg

      40,00 €

      21%

      48,40 €
      CATEGORÍA B: Vehicles amb tara entre 500 kg y 3.000 kg:
      67,00 €
      21%
      81,07 €

      L’adjudicatari vindrà obligat a prestar el servei en el temps màxim de 20 minuts, des que siga requerit a l’efecte.

      El termini d’execució del contracte serà d’un any, el qual podrà ser prorrogat per un any més.

      Segon. Aprovar, per les consideracions exposades, la devolució a la mercantil GAMAR GESTIÓN DE GRÚAS Y CAT S.L., amb CIF B98929516, de la fiança per ella dipositada en la Caixa de la Tresoreria municipal amb data 14 de gener de 2021, per un import de 2.475,00 €.

      Tercer.- Traslladar, a la mercantil adjudicatària a la Intervenció Municipal, Tresoreria i al departament proposant.

      Quart.- Publicar l’adjudicació en la Plataforma de Contractació del Sector Públic.

      Acta de Resolución

      Adjudicado

      Adjudicatario

      • GLOBALKLEE SL
      • NIF
        B98818768
      • El adjudicatario es una PYME
        : Sí
      • Importes de Adjudicación

        • Importe total ofertado (sin impuestos)
          49.500 EUR.
        • Importe total ofertado (con impuestos)
          59.895 EUR.
      Motivación de la Adjudicación
      • Motivación
        Oferta econòmicament més avantatjosa
      • Fecha del Acuerdo
        23/02/2021
      • Plazo de Formalización
        • Observaciones: 15 dies hàbils des de la notificació de l'adjudicació
      Información Sobre las Ofertas
      • Ofertas recibidas
        2
      • Número de ofertas recibidas de PYMEs
        2
      • Precio de la oferta más baja
        49.500 EUR.
      • Precio de la oferta más alta
        49.500 EUR.

      Garantía Requerida Definitiva

      • Porcentaje
        5 %

      Proceso de Licitación

    • Procedimiento
      Abierto simplificado
    • Tramitación
      Ordinaria
    • Tramitación del Gasto
      Ordinaria
    • Sistema de Contratación
      No aplica
    • Presentación de la oferta
      Electrónica
    • Plazo de Obtención de Pliegos

      • Hasta el 11/12/2020 a las 14:00

      Plazo de Presentación de Oferta

      • Hasta el 11/12/2020 a las 14:00

      Apertura de Ofertas Económicas y Documentación

      Apertura de Ofertas Económicas

      Apertura Sobre Únic_Doc. Adva. i criteris avaluables mitjançant fórmules

      • Apertura sobre oferta económica
      • El día 14/12/2020 a las 09:30 horas
      • Apertura Sobre Únic_Doc. Adva. i criteris avaluables mitjançant fórmules
      Lugar
      • Saló de Plens
      Dirección Postal
      • Pl. Major, 1
      • (46740)
        Carcaixent
        España

      Tipo de Acto :
      Público

      • Condiciones para la asistencia : Haver presentat oferta

      Condiciones de adjudicación

        Criterios de Adjudicación

          Criterios evaluables mediante aplicación de fórmulas
        • Oferta Econòmica
          • Subtipo Criterio : Precio
          • Ponderación : 80
          • Cantidad Mínima : 0
          • Cantidad Máxima : 80
        • Temps de resposta
          • Subtipo Criterio : Otros
          • Ponderación : 20
          • Cantidad Mínima : 0
          • Cantidad Máxima : 20
      Detalle de la Licitación: