logoescudo

Anuncio de adjudicación

Número de Expediente GESTIONA1839/2018
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 26-07-2018 a las 12:26 horas.

Entidad Adjudicadora

Dirección Postal
  • Praza do Concello, 1
  • (36700)
    Tui
    España
  • ES114
Contacto
  • Teléfono
    986603625
  • Correo Electrónico
    contratacion@concellotui.org

Objeto del Contrato
: Mejora pavimentación en el camino de acceso al monte de Las Penizas, Tui.

  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      45.229,07 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      37.379,4 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 45233220 - Trabajos de pavimentación de carreteras.
  • Plazo de Ejecución
    • 30 Día(s)
  • Lugar de ejecución
    • Camino de acceso a Monte de las Penizas
    • Subentidad Nacional
      Pontevedra
    • Código de Subentidad Territorial
      ES114
    • Dirección Postal
      • Paramos
      • (36700)
        Tui
        España

      Adjudicado

      Adjudicatario

      • NAROM, S.L.
      • NIF
        B36163418
      • Importes de Adjudicación

        • Importe total ofertado (sin impuestos)
          37.139 EUR.
        • Importe total ofertado (con impuestos)
          44.938,19 EUR.
      Motivación de la Adjudicación
      • Motivación
        Xustificar a celebración do contrato polos seguintes motivos:
        Necesidade a satisfacer: A contratación proxectada pretende satisfacer a necesidade de mellorar a seguridade vial nestes ámbitos, coa finalidade de garantir un bo funcionamento da circulación do tránsito. Por este motivo, a actuación pretendida ten como finalidade homoxeneizar o pavimento actual e mellorar a seguridade, cumprindo deste xeito cun fin institucional deste Concello. Da cordo co exposto, enténdese xustificada a idoneidade do obxecto e contido do contrato para satisfacer as necesidades expostas, en cumprimento do disposto no artigo 28 da Lei 9/2017, do 8 de novembro, de Contratos do Sector Público, así como que o investimento que se pretende realizar enmarcase no cumprimento e realización dos fins institucionais do Concello, tendo en conta o artigo 25.2.d), da Lei 7/1985, Reguladora das Bases do Réxime Local).
        - Considerar que o procedemento de contrato menor é o máis axeitado e eficiente para a finalidade que se pretende, considerando que a prestación obxecto do contrato consiste na necesidade de mellorar a seguridade vial mediante a súa pavimentación
        e sendo o valor estimado inferior a 40.000 euros.
        - Considerar acreditado o cumprimento dos límites a que se refire o art. 118.3 da LCSP, de acordo co sinalado na parte expositiva da presente resolución.
      • Fecha del Acuerdo
        18/07/2018
      Información Sobre las Ofertas
      • Ofertas recibidas
        1

        Proceso de Licitación

      • Procedimiento
        Contrato Menor
      • Tramitación
        Ordinaria
      • Tramitación del Gasto
        Ordinaria
      • Presentación de la oferta
        Manual
      • Detalle de la Licitación: