logoescudo

Anuncio de adjudicación

Número de Expediente 2019/C003/000005
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 12-07-2019 a las 19:48 horas.

Entidad Adjudicadora

Dirección Postal
  • Pazo de Irixoa nº 6-A
  • (15313)
    Irixoa
    España
  • ES111
Contacto
  • Teléfono
    +34 981793001
  • Correo Electrónico
    correo@irixoa.es

Objeto del Contrato
: Mejora de firme en viales de Tiulfe y Lapido POS+ 2019

  • Valor estimado del contrato
    41.403,01 EUR.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      50.097,64 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      41.403,01 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 45233222 - Trabajos de pavimentación y asfaltado.
  • Plazo de Ejecución
    • 90 Día(s)
      • Observaciones: en el proyecto
  • Lugar de ejecución
    • Fonte de Ambroa AMBROA
    • Subentidad Nacional
      A Coruña
    • Código de Subentidad Territorial
      ES111
    • Dirección Postal
      • Pazo de Irixoa nº 6-A
      • (15313)
        IRIXOA
        España
    • 1. Atendendo ao disposto nos arts. 131 e 158-159 da Lei 9/2017, de 8 de novembro, de Contratos do Sector Público, e considerando válida a actuación e proposta da Mesa de Contratación, adxudícase, por medio de procedemento aberto e con varios criterios automáticos de adxudicación a obra de "Mellora de firme en viais de Tiulfe e Lapido" (POS+ 2019), á empresa Canarga, S.L., segundo o detalle que se cita, de acordo coa proposta da Mesa de Contratación:

      * Obra: Mellora de firme en viais de Tiulfe e Lapido (POS+ 2019), no prezo de 46.540 euros (IVE incluído, 38.462,81 € de base). Tipo de licitación: 50.097,64 €.

      * Prazo de execución: 45 días naturais (redución de prazo ofertada pola adxudicataria; 90 no proxecto).

      * Expediente de contratación: 2019/C003/000005.
      * Número de obra: 19.2100.0030.0

      Tal empresa foi a que resultou proposta no procedemento aberto con varios criterios automáticos de adxudicación, convocado por acordo da Xunta de Goberno Local de 16-5-2019. Partida orzamentaria: 453.1906.61900, do orzamento municipal 2.019.

      2. Noméase director técnico das obras citadas a Victorino Corral Rodríguez, arquitecto técnico, técnico municipal e redactor do proxecto técnico.

      4. Facultar ao sr. alcalde para a sinatura de calquera documento que sexa necesario para facer efectivo o presente acordo, en especial a sinatura urxente do contrato en documento administrativo.

      5. Notificar este acordo ao adxudicatario e ao resto de licitadores, indicando que é definitivo, utilizando para elo o modelo A-9985 dos aprobados polo concello, preferentemente na plataforma PLACSP.

      Acta de Resolución

      Adjudicado

      Adjudicatario

      • CANARGA, S.L.
      • NIF
        B15360902
      • Importes de Adjudicación

        • Importe total ofertado (sin impuestos)
          38.462,81 EUR.
        • Importe total ofertado (con impuestos)
          46.540 EUR.
      Motivación de la Adjudicación
      • Motivación
        Dáse conta da acta de apertura e valoración de documentación e de proposicións económicas e prazo realizadas pola Mesa de Contratación na data do 28-6-2019; proponse a adxudicación do contrato de obra en favor da empresa Canarga, S.L., por ser a oferta de maior puntuación (18,17), sen estar incursa en baixa temeraria ou redución de prazo excesiva. Inicialmente, pola Mesa de Contratación do 10-6-2019, a proposta de adxudicación realizouse en favor de Construcciones Leonardo Miguélez, pero a Xunta de Goberno Local do 28-6-2019 admitiu un recurso de alzada presentado pola empresa Canarga, S.L. contra a súa exclusión inicial, ordenando a apertura da súa oferta e nova valoración da licitación.

        Empresa excluída: ningunha, todas admitidas.

        Examinada a tramitación do expediente, considérase que o procedemento aberto con varios criterios automáticos de adxudicación, convocado por acordo da Xunta de Goberno Local de data 16-5-2019, desenvolveuse conforme ao disposto na Lei 9/2017, de 8 de novembro, de Contratos do Sector Público (art. 131).

        A empresa proposta como adxudicataria completou a documentación esixida.
      • Fecha del Acuerdo
        12/07/2019
      • Plazo de Formalización
        Del 18/07/2019
        al 19/07/2019
        • Observaciones: Contrato en documento administrativo en casa consistorial
      Información Sobre las Ofertas
      • Se han excluido ofertas por ser anormalmente bajas
        No
      • Ofertas recibidas
        5
      • Número de ofertas recibidas de PYMEs
        5
      • Ofertas recibidas extranjeros comunicatarios(UE)
        0
      • Ofertas recibidas extranjero extracomunitarios(No UE)
        0
      • Ofertas electrónicas recibidas
        5
      • Precio de la oferta más baja
        38.462,81 EUR.
      • Precio de la oferta más alta
        40.413,22 EUR.

      Garantía Requerida Definitiva

      • Porcentaje
        5 %
      • Plazo de constitución
        • 10 Día(s)

      Presentación de recursos

      Proceso de Licitación

    • Procedimiento
      Abierto
    • Tramitación
      Urgente
    • Tramitación del Gasto
      Ordinaria
    • Presentación de la oferta
      Electrónica
    • Contrato cubierto por el Acuerdo sobre Contratación Pública (ACP)
      : No
    • Plazo de Obtención de Pliegos

      • Hasta el 05/06/2019 a las 14:00

      Plazo de Presentación de Oferta

      • Hasta el 05/06/2019 a las 19:00

      Apertura de Ofertas Económicas y Documentación

      Apertura de Ofertas Económicas

      MC 7-6-2019

      • Apertura sobre oferta económica
      • El día 07/06/2019 a las 12:00 horas
      • Apertura documentación licitadores
      Lugar
      • Pazo de Irixoa nº 6-A
      Dirección Postal
      • PAZO
      • (15313)
        IRIXOA
        España

      Tipo de Acto :
      Público

      Otros eventos

      Apertura criterios evaluables automáticamente

      • Apertura sobre oferta económica
      • El día 28/06/2019 a las 13:30 horas
      • Apertura Ofertas Económicas
      Lugar
      • casa do concello
      Dirección Postal
      • (15313)
        IRIXOA
        España

      Apertura y calificación administrativa

      • Apertura sobre administrativa
      • El día 28/06/2019 a las 13:30 horas
      • Apertura y calificación administrativa
      Lugar
      • casa do concello
      Dirección Postal
      • (15313)
        IRIXOA
        España

      Condiciones de adjudicación

        Criterios de Adjudicación

          Criterios evaluables mediante aplicación de fórmulas
        • Oferta económica
          • Subtipo Criterio : Precio
          • Ponderación : 50
          • Expresión de evaluación : puntos
          • Cantidad Mínima : 0
          • Cantidad Máxima : 50
        • Reducción plazo de ejecución
          • Subtipo Criterio : Otros
          • Ponderación : 10
          • Expresión de evaluación : puntos
          • Cantidad Mínima : 1
          • Cantidad Máxima : 10
      Detalle de la Licitación: