~V|SOFT S.A.|FIEBDC-3/2002|Presto 8.61||ANSI| ~K|\2\2\3\2\2\2\2\EUR\|0| ~C|%1||Medios auxiliares|1|180713|0| ~C|%3||Medios auxiliares|3|180713|0| ~C|1#||A PENELA|11616.09|180713|0| ~D|1#|CMTE.01\1\185.4\CMF.01\1\2881.4\CMF.14\1\30\CMF.09\1\580\CMF.12\1\2881.4\CMTT.02\1\185.4\| ~C|19_PM_19_20##|||61184.78|180713|0| ~D|19_PM_19_20##|1\1\1\2\1\1\3\1\1\| ~C|2#||CARRAL|37486.97|180713|0| ~D|2#|CMTE.01\1\3228\CMF.01\1\7710\CMF.14\1\110\CMF.09\1\1049\CMF.12\1\4375\CMF.11\1\3175\CMTT.02\1\472.2\| ~C|3#||VAL|12081.72|180713|0| ~D|3#|CME.09\1\1910\CMB.01\1\278.35\CME.10\1\8158.25\| ~C|CMB.01|m³|Base de zahorra artificial|20.76|180713|0| ~D|CMB.01|MOON.2b\1\0.015\MMMT.06a\1\0.06\MMTG.04\1\0.015\MMMT.11b\1\0.029\PBRT.2d\1\1.9\%3\1\0.03\CMTT.03\1\1.2\| ~C|CMB.04|m³|Base de firme pedra 32/63|23.29|180713|0| ~D|CMB.04|MOOA.1a\1\0.01\MOON.2b\1\0.035\PBRG12b\1\1.1\MMMT.06a\1\0.04\MMMT.11b\1\0.02\MMTG.01d\1\0.005\%3\1\0.03\CMTT.03\1\1.1\| ~C|CME.09|m|Refino e planeo do camiño c/ apertura de cunetas, terreo transit|0.78|180713|0| ~D|CME.09|MMMT.06c\1\0.014\%1\1\0.01\| ~C|CME.10|m²|Compactación e rega do plano de fundación, A1-A3|0.59|180713|0| ~D|CME.10|MMMT.11a\1\0.005\MMTG.04\1\0.012\%3\1\0.03\| ~C|CMF.01|m²|Barrido de firme por medios mecánicos|0.44|180713|0| ~D|CMF.01|MOON.2e\1\0.001\MMMF.02a\1\0.006\MMMH.04\1\0.006\%3\1\0.03\| ~C|CMF.09|m²|Tratamento superficial 2,0 Kg/m2 ECR-2|1.58|180713|0| ~D|CMF.09|MOOA.1a\1\0.002\MOON.2b\1\0.02\PUVM39a\1\2\PBRG40a\1\0.01\MMMW.03\1\0.002\MMMT.11b\1\0.002\MMTG.01d\1\0.002\%3\1\0.03\| ~C|CMF.11|m²|Triple rega asfáltica ECR-2|4.97|180713|0| ~D|CMF.11|MOOA.1a\1\0.005\MOON.2b\1\0.04\PUVM39a\1\7\PBRG40b\1\0.02\PBRG40a\1\0.01\PBRA.7a\1\0.005\MMMW.03\1\0.005\MMMT.11b\1\0.005\MMTG.01d\1\0.005\%3\1\0.03\| ~C|CMF.12|m²|Dobre rega asfáltica ECR-2|2.96|180713|0| ~D|CMF.12|MOON.2b\1\0.04\PUVM39a\1\3.5\PBRG40b\1\0.01\PBRG40a\1\0.005\MMMW.03\1\0.005\MMMT.11b\1\0.005\MMTG.01d\1\0.005\%3\1\0.03\| ~C|CMF.14|m²|Bacheo de firme con pedra 32/63 e rega 2 Kg/m2 ECR-2|5.81|180713|0| ~D|CMF.14|MOON.2b\1\0.05\PBRG41a\1\0.04\PBRG40c\1\0.012\PUVM39a\1\2\MMTG.04\1\0.005\MMMT.08b\1\0.008\%3\1\0.03\CMB.04\1\0.15\| ~C|CMTE.01|m³|Escavación mecánica de cuneta c/motoniveladora, terreo franco|0.44|180713|0| ~D|CMTE.01|MMMT.06a\1\0.009\%3\1\0.03\| ~C|CMTT.02|m³|Transporte con camión basculante d<=3 Km|3.49|180713|0| ~D|CMTT.02|MMTG.01d\1\0.075\%3\1\0.03\| ~C|CMTT.03|m³|Transporte con camión basculante d>3 km|3.95|180713|0| ~D|CMTT.03|MMTG.01d\1\0.085\%3\1\0.03\| ~C|MMMF.02a|h|Tractor rodas 101/130 CV|42.88|180713|2| ~C|MMMH.04|h|Cepilladora de arames|26.8|180713|2| ~C|MMMT.06a|h|Motoniveladora 121/160 CV c /m.o|47.55|180713|2| ~C|MMMT.06c|h|Motoniveladora 161/ 180CV c/m.o.|54.93|200713|2| ~C|MMMT.08b|h|Pisón vibrante gasolina 38,5x40cm 100 kg (ra vibradora)|3.64|180713|2| ~C|MMMT.11a|h|Rolo vibrador rodas 10 tm|38.44|180713|2| ~C|MMMT.11b|h|Rolo vibrador rodas 14 tm|51.4|200713|2| ~A|MMMT.11b|autopropulsado\vibración\peso\| ~C|MMMW.03|h|Regadora bituminosa|29|180713|2| ~C|MMTG.01d|h|Camión dumper 16 m3 tración total|45.15|200713|2| ~C|MMTG.04|h|Camión cuba de rego 20.000 l|31.41|200713|2| ~A|MMTG.04|camión\cisterna\| ~C|MOOA.1a|h|Oficial 1ª|11.35|180713|1| ~O|MOOA.1a|A Coruña\13.17\Lugo\11.92\Ourense\12.85\Pontevedra\12.56| ~C|MOON.2b|h|Peón Especialista|10.52|180713|1| ~C|MOON.2e|h|Peón|10.36|180713|1| ~C|PBRA.7a|m³|Area|20.26|180713|3| ~C|PBRG12b|m³|Grava 32/63 mm|13.41|180713|3| ~C|PBRG40a|m³|Grava miúda 5/8 mm|13.1|180713|3| ~C|PBRG40b|m³|Grava miúda 8/12 mm|13.1|180713|3| ~C|PBRG40c|m³|Grava miúda 12/18 mm|14.42|180713|3| ~C|PBRG41a|m³|Grava 20/50 mm|10.93|180713|3| ~C|PBRT.2d|t|Zahorra artificial|5.57|180713|3| ~C|PUVM39a|kg|Emulsión ECR-2|0.46|180713|3| ~T|CMB.01|Base granular de zahorra artificial, medida unha vez extraída, transportada, extendida e perfilada con motoniveladora e compactada ata a densidade máxima esixida do 100% do Ensaio Proctor Normal ou do 96% do Ensaio Proctor Modificado.| ~T|CMB.04|Base de firme con pedra 32/63 mm, medido unha vez extraído, transportado, extendido con motoniveladora e compactado ata a densidade máxima esixida do 100% do Ensaio Proctor Normal ou do 96% do Ensaio Proctor Modificado. | ~T|CME.09|Refino e planeo do camiño coa correspondente apertura de cunetas, con pendente 1:1 no talud exterior e 2:1 no interior e cunha profundidade máxima de 40 cm. O movimiento de terras é, exclusivamente, o correspondente á actuación normal da motoniveladora. Anchura máxima de camiño de 5 m entre aristas interiores de cunetas, en terreo de tránsito, incluídas ferramentas e medios auxiliares. Medición por metro lineal de camiño.| ~T|CME.10|Compactación e rega a humidade óptima do plano de fundación en terreos comprendidos entre A1-A3, realizada con rolo vibrador densidade esixida do 95% do Proctor Normal, incluindo rega dos mesmos e transporte da auga dende unha distancia máxima de 3 Km, ferramentas e medios auxiliares.| ~T|CMF.01|Limpeza enérxica de superficie de pavimento existente, mediante cepillo de aramio, incluso repaso manual.| ~T|CMF.09|Rega superficial con dotación de 2 Kg. de ECR-2 saturados con 10 litros de grava miúda tipo 5/8, debidamente compactado.| ~T|CMF.11|Tripla rega asfáltica, baseada nunha primeira rega semiprofunda con dotación de 3,5 Kg. de emulsión ECR-2 saturados con 20 litros de grava miúda 8/12, dunha segunda rega superficial con dotación de 2 Kg. de ECR-2 saturados con 10 litros de grava miúda tipo 5/8 e unha terceira rega de selado con dotación de 1,5 Kg. de ECR-2 saturados con 5 litros de area lavada, todo debidamente compactado.| ~T|CMF.12|Dobre rega asfáltica, sobre firme existente, baseada nunha primeira rega con dotación de 2 Kg/m2 de ECR-2 saturados con 10 litros de grava miúda 8/12 e dunha segunda rega con dotación de 1,5 Kg. de ECR-2 saturados con 5 litros de grava miúda 5/8, todo debidamente compactado.| ~T|CMF.14|Bacheo de firme asfáltico, a base de 10cm. de pedra 40/70, e unha rega asfáltica con dotación de 2Kg/m2 de ECR-2, debidamente saturada e compactada.| ~T|CMTE.01|Escavación mecánica de cuneta en terreo franco, con motoniveladora, calquera que sexa a súa profundidade, incluso perfilado de rasantes e refino de taludes.| ~T|CMTT.02|Transporte de materiais soltos de obra, con camión dumper 16 m3 a distancia menor ou igual a 3 Km. incluído o retorno sen carga, e os tempos de carga e descarga, sen incluir o prezo da carga.| ~T|CMTT.03|Transporte de materiais soltos de obra, con camión dumper 16 m3 a distancia maior de 3 Km. incluído o retorno sen carga, e os tempos de carga e descarga, sen incluir o prezo da carga.| ~T|MMMF.02a|Tractor de rodas con motor diesel de 101/130 CV de potencia nominal.| ~T|MMMT.06a|Motoniveladora de 129 CV con tracción en tandem traseiro, lonxitude de folla 3.65 m e altura 0.64 m, para un alcance máximo exterior de rodas de 1.83 m, i/conductor e consumos.| ~T|MMMT.06c|Motoniveladora de 129 CV con tracción en tandem traseiro, lonxitude de folla 3.65 m e altura 0.64 m, para un alcance máximo exterior de rodas de 1.83 m, i/conductor e consumos.| ~T|MMMT.08b|Pisón vibrante a gasóleo de 4 CV con placa base de 38.5x40 cm e 100 kg de peso.| ~T|MMMT.11a|Rolo vibrador autopropulsado de 10 tm de peso.| ~T|MMMT.11b|Rolo vibrador autopropulsado de 14 tm de peso.| ~T|MMTG.01d|Camión dumper con caixa de 16 m3 de capacidade e 25 tm de carga máxima, de tres eixes e tracción total, i/conductor e consumos.| ~T|MMTG.04|Camión cisterna.| ~T|PBRA.7a|Area silícea de granulometría 0/3 mm, procedente de río, lavada, a pé de obra, i/ transporte de 30 km con camión de 14 tm cheo.| ~T|PBRG12b|Macadam con pedra de tamaño 40/70 mm.| ~T|PBRG40a|Grava miúda 5/8 mm.| ~T|PBRG40b|Grava miúda 8/12 mm.| ~T|PBRG40c|Grava miúda 12/18 mm.| ~T|PBRG41a|Grava 20/50 mm| ~T|PBRT.2d|Zahorra artificial 0/80 lavada, i/transporte de 30 km con camión de 14 tm lleno.| ~E|A Coruña|||C\\\\\\\\\\|\\\| ~E|Lugo|||C\\\\\\\\\\|\\\| ~E|Ourense|||C\\\\\\\\\\|\\\| ~E|Pontevedra|||C\\\\\\\\\\|\\\| ~M|1#\CMTE.01|1\1\|185.4|\\2\618\1\0.15\| ~M|1#\CMF.01|1\2\|2881.4|\\1\320\5\\\\1\298\4.3\\| ~M|1#\CMF.14|1\3\|30|\\1\30\\\| ~M|1#\CMF.09|1\4\|580|\\1\50\2\\\\1\10\4\\\\1\8\4\\\\1\10\2\\\\1\97\4\\| ~M|1#\CMF.12|1\5\|2881.4|\Tramo 1\1\320\5\\\Tramo 2\1\298\4.3\\| ~M|1#\CMTT.02|1\6\|185.4|\\1\185.4\\\| ~M|2#\CMTE.01|2\1\|3228|\Tramo 1\2\1094\\\\Tramo 2\2\520\\\| ~M|2#\CMF.01|2\2\|7710|\Tramo 1\1\1094\5\\\Tramo 2a\1\160\5\\\tramo 2b\1\360\4\\| ~M|2#\CMF.14|2\3\|110|\Tramo 1\1\10\\\\\1\5\\\\\1\10\\\\\1\5\\\\Tramo 2a\1\60\\\\Tramo 2b\1\20\\\| ~M|2#\CMF.09|2\4\|1049|\Tramo 1\1\15\\\\\1\10\\\\\1\45\\\\\1\120\\\\\1\50\\\\\1\50\\\\\1\15\\\\\1\40\\\\Tramo 2a\2\160\0.7\\\\1\160\\\\Tramo 2b\1\320\\\| ~M|2#\CMF.12|2\5\|4375|\Tramo 1\1\459\5\\\Tramo 2a\1\160\5\\\Tramo 2b\1\320\4\\| ~M|2#\CMF.11|2\6\|3175|\Tramo 1\1\400\5\\\\1\235\5\\| ~M|2#\CMTT.02|2\7\|472.2|\Tramo 1\2\1094\1\0.15\\Tramo 2a\2\160\1\0.15\\tramo 2b\2\320\1\0.15\| ~M|3#\CME.09|3\1\|1910|\Tramo 1\1\1090\\\\Tramo 2\1\820\\\| ~M|3#\CMB.01|3\2\|278.35|\\1\278.35\\\| ~M|3#\CME.10|3\3\|8158.25|\Tramo 1\1\1090\5\\\Tramo 2\1\820\5\\\A deducir\-5\278.35\\\|