logoescudo

Anuncio de adjudicación

Número de Expediente 17/2024
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 19-01-2024 a las 11:40 horas.

Contrato Sujeto a regulación armonizada
No

  • Directiva de aplicación
    N/A

Entidad Adjudicadora

Dirección Postal
  • Praza do Concello, 1
  • (32652)
    Rairiz de Veiga
    España
  • ES113
Contacto
  • Teléfono
    988465552
  • Fax
    988465555
  • Correo Electrónico
    ana.miguez.rairizdeveiga@eidolocal.es

Objeto del Contrato
: Mellora dos accesos ás aldeas de Barracel e Quilmelas

  • Descripción As obras consisten na mellora e rexeneración do firme de acceso aos núcleos de Barracel e Quilmelas.
  • Valor estimado del contrato
    39.669,42 EUR.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      48.000 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      39.669,42 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 45233140 - Obras viales.
  • Plazo de Ejecución
    • Del 01/02/2024
      a las 00:00
      durante 3 Mes(es)
      • Observaciones: O especificado no proxecto
  • Lugar de ejecución
    • Subentidad Nacional
      Ourense
    • Código de Subentidad Territorial
      ES113
    • Dirección Postal
      • Praza Do Concello, nº1
      • (32652)
        Rairiz de Veiga
        España
    • PRIMEIRO. Xustificar a necesidade do contrato polos seguintes motivos:

      A necesidade a satisfacer mediante a contratación da presente obra é garantir a mellora dos accesos as aldeas de Barracel e Quilmelas.

      quedando acreditado que a contratación de Dotas aos núcleos do concello do equipamento mínimo de infraestruturas a fin de mellorar a calidade de vida dos seus habitantes e das condicións medioambientais do seu entorno. As obras consisten na mellora e rexeneración do firme de acceso aos núcleos de Barracel e Quilmelas., mediante un contrato de Obras é a forma máis idónea e eficiente de levar a cabo os fins do Concello.

      SEGUNDO. Xustificar a non alteración do obxecto do contrato polos seguintes motivos:

      Non se están alterando o obxecto do contrato a fin de evitar as,regras xerais de contratación.
      Non se está fraccionando o obxecto do contrato coa finalidade de non superar as cifras establecidas no artigo 118 de la Lei 9/2017 de 8 de novembro de Contratos do Sector Público pola que se traspoñen ó ordenamento xurídico español as Directivas do Parlamento Europeo e do Consello 2014/23/UE e 2014/24/UE, de 26 de febreiro de 2014.
      Non se están atendendo necesidades periódicas nin previsibles, o presente contrato realizase para cubrir unha necesidade concreta e específica.

      TERCEIRO. Contratar con MASID-CONS MASIDE, S.L. por importe de 39,500,00 euros mais IVE (8.285,00) = 47.795,00€. a prestación descrita nos antecedentes.
      CUARTO. Unha vez realizada a prestación, incorpórese a factura e tramítese o pago á vista do informe de intervención previa.
      QUINTO. Notificar a resolución ao adxudicatario no prazo de dez días a partir da data da firma da Resolución.
      SEXTO. Comunicar ao Rexistro de Contratos do Sector Público os datos básicos do contrato incluíndo a identidade do adxudicatario, o importe de adxudicación, xunto co detalle correspondente do Imposto sobre o Valor Engadido e dar conta ó Pleno na vindeira sesión ordinaria que teña lugar.

      Condiciones de Licitación

    • Programas de Financiación
      No hay financiación con fondos de la UE
    • Acta de Resolución

      Adjudicado

      Adjudicatario

      • MASID CONSTRUCCIONES MASIDE, S.L.
      • Identificador empresa
        B32383903
      • El adjudicatario es una PYME
        : No
      • País Origen Producto o Servicio :
        España
      • Dirección Física
        • N-541 PO 3A
        • (32570)
          MASIDE
          España

        Importes de Adjudicación

        • Importe total ofertado (sin impuestos)
          39.500 EUR.
        • Importe total ofertado (con impuestos)
          47.795 EUR.
      Motivación
      • Motivación
        Oferta que alcanzaou a máxima puntuación.
      • Fecha del Acuerdo
        15/01/2024
      • Plazo de Formalización
        Del 01/02/2024
        al 02/05/2024
        • Observaciones: Mellora dos accesos ás aldeas de Barracel e Quilmelas
      Información Sobre las Ofertas
      • Se han excluido ofertas por ser anormalmente bajas
        No
      • Ofertas recibidas
        3
      • Número de ofertas recibidas de PYMEs
        3
      • Ofertas recibidas extranjeros comunicatarios(UE)
        0
      • Ofertas recibidas extranjero extracomunitarios(No UE)
        0
      • Ofertas electrónicas recibidas
        0
      • Precio de la oferta más baja
        39.500 EUR.
      • Precio de la oferta más alta
        39.669,42 EUR.

      Garantía Requerida Definitiva

      • Porcentaje
        5 %

      Proceso de Licitación

    • Realización de melloras nos accesos ás aldeas de Barracel e Quilmelas.
    • Procedimiento
      Contrato Menor
    • Tramitación
      Urgente
    • Justificación del procedimiento Acelerado
      O especificado no proxecto
    • Tramitación del Gasto
      Ordinaria
    • Sistema de Contratación
      No aplica
    • Presentación de la oferta
      Manual
    • Contrato cubierto por el Acuerdo sobre Contratación Pública (ACP)
      : No
    • Plazo de Obtención de Pliegos