logoescudo

Documento de Pliegos

Número de Expediente cn-9-2019
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 08-07-2019 a las 11:12 horas.

Es tracta d’un contracte de SUBMINISTRAMENT, dels previstos a l’article 16 de la LCSP. L’objecte del contracte és el subministrament de vestuari, accessoris, calçat i equipament per la policia local de l’Ajuntament d’Alcúdia durant els anys 2019 i 2020, amb possibilitat de pròrroga per dos anys més (2 + 1 + 1). El subministrament suposarà l’entrega successiva d’una pluralitat de peces de roba, accessoris, calçat i equipament de conformitat amb les prescripcions del PPT per un preu màxim unitari per cada un dels productes que integren els Lots i sense que el nombre total d’unitats a subministrar estigui exactament definit al moment de celebrar el contracte, per lo qual el número d’unitats dels diferents productes a subministrar podrà variar en funció de les necessitats de la policia local d’Alcúdia. En aquest plec de prescripcions tècniques es detalla la descripció de les peces objecte de subministrament així com les característiques tècniques dels seus teixits i materials.

  • Valor estimado del contrato
    218.165,2 EUR.
  • Importe
    59.995,43 EUR.
  • Importe (sin impuestos)
    49.583 EUR.
  • Plazo de Ejecución
    • 2 Año(s)
      • Observaciones: La durada del contracte és de DOS ANYS, prorrogables fins un màxim de DOS ANYS més (2 + 1 + 1) de conformitat amb el previst a l'article 29.2 de la LCSP. L'inici efectiu de la vigencia del contracte serà a partir de la data del seu perfeccionament, de conformitat amb el dispost a l'apartat H) del quadre resum del PCAP
  • Tipo de Contrato
    Suministros
  • Subtipo
    Adquisición
  • Lugar de ejecución
    ES532 Mallorca El lliurament del subministrament será l'oficina de la policía local d'Alcúdia (Bastió de Sant Ferran, s/n) o al lloc que s'indiqui per part del responsable del vestuari, de conformitat amb la clàusula sisena del PPT. Alcúdia
  • Clasificación CPV
    • 35811200 - Uniformes de policía.
    • 18800000 - Calzado.

Proceso de Licitación

  • Procedimiento
    Abierto
  • Tramitación
    Ordinaria
  • Presentación de la oferta
    Manual
  • Contrato cubierto por el Acuerdo sobre Contratación Pública (ACP)
    : No
  • Idioma de Presentación de Oferta
    Catalán
    Español
Nº de Lotes: 3
  • Se debe ofertar:
    A uno o varios lotes
  • Número máximo de lotes a los que se puede presentar: 3
  • Número máximo de lotes que se puede adjudicar a un licitador: 3

Entidad Adjudicadora

Dirección Postal
  • Major, 9
  • (07400)
    Alcùdia
    España
  • ES532
Contacto
  • Teléfono
    +34 971899293
  • Fax
    +34 971546515
  • Correo Electrónico
    contractacio@alcudia.net

Proveedor de Pliegos

  • Regidoria Delegada d'Hisienda, Contractacio i Estadística

Plazo de Obtención de Pliegos

  • Hasta el 24/07/2019 a las 14:00
Dirección Postal
  • Major, 9
  • (07400)
    Alcùdia
    España

Proveedor de Información adicional

  • Regidoria Delegada d'Hisienda, Contractacio i Estadística
Dirección Postal
  • Major, 9
  • (07400)
    Alcùdia
    España

Recepción de Ofertas

  • Regidoria Delegada d'Hisienda, Contractacio i Estadística
Dirección Postal
  • Major, 9
  • (07400)
    Alcùdia
    España

Plazo de Presentación de Oferta

  • Hasta el 24/07/2019 a las 14:00
    • Observaciones: De conformitat amb l'apartat M.1 del quadre resum del PCAP, setze dies naturals (16) comptadors des del dia següent al de la pulbicació de l'anunci de licitació al perfil del contractant de l'Ajuntament d'Alcúdia allotjat a la PCSP.

Apertura de Ofertas Económicas y Documentación

Apertura de Ofertas Económicas

Obertura Sobre 2 proposició econòmica i criteris quantificables mitjançant fórmules matemàtiques

  • Apertura sobre oferta económica
  • El día 14/08/2019 a las 12:00 horas
  • Una vegada emès l'informe de valoració del judici de valor, es reunirà la mesa de contractació per l'obertura i valoració del Sobre 2 matemàtiques
Lugar
  • Ajuntament d'Alcúdia
Dirección Postal
  • Carrer Major número 9
  • (07400)
    Alcúdia
    España

Tipo de Acto :
Público

  • Condiciones para la asistencia : Licitadores interessades o les seves representants (hauran de portar DNI)

Otros eventos

Obertura del Sobre número 3 dels criteris subjecte a judici de valor

  • Apertura sobre oferta técnica
  • El día 31/07/2019 a las 12:30 horas
  • Obertura del sobre número 3 en cas que la documentació del sobre 1 es qualifiqui de conformitat
Lugar
  • Ajuntament d'Alcúdia
Dirección Postal
  • Carrer Major número 9
  • (07400)
    Alcúdia
    España

Tipo de Acto :
Público

  • Condiciones para la asistencia : licitadores interessades o les seves representants (han de dur DNI)

Obertura del Sobre número 1 documentació administrativa

  • Apertura sobre administrativa
  • El día 31/07/2019 a las 12:00 horas
  • Obertura del Sobre 1: Documentació Administrativa
Lugar
  • Ajuntament d'Alcúdia
Dirección Postal
  • Carrer Major número 9
  • (07400)
    Alcúdia
    España

Tipo de Acto :
Privado

  • Condiciones para la asistencia : empreses licitadores presentades a la licitació (hauran d'aportar DNI)

Objeto del Contrato
: Es tracta d’un contracte de SUBMINISTRAMENT, dels previstos a l’article 16 de la LCSP. L’objecte del contracte és el subministrament de vestuari, accessoris, calçat i equipament per la policia local de l’Ajuntament d’Alcúdia durant els anys 2019 i 2020, amb possibilitat de pròrroga per dos anys més (2 + 1 + 1). El subministrament suposarà l’entrega successiva d’una pluralitat de peces de roba, accessoris, calçat i equipament de conformitat amb les prescripcions del PPT per un preu màxim unitari per cada un dels productes que integren els Lots i sense que el nombre total d’unitats a subministrar estigui exactament definit al moment de celebrar el contracte, per lo qual el número d’unitats dels diferents productes a subministrar podrà variar en funció de les necessitats de la policia local d’Alcúdia. En aquest plec de prescripcions tècniques es detalla la descripció de les peces objecte de subministrament així com les característiques tècniques dels seus teixits i materials.

  • Valor estimado del contrato
    218.165,2 EUR.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      59.995,43 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      49.583 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 35811200 - Uniformes de policía.
    • 18800000 - Calzado.
  • Plazo de Ejecución
    • 2 Año(s)
      • Observaciones: La durada del contracte és de DOS ANYS, prorrogables fins un màxim de DOS ANYS més (2 + 1 + 1) de conformitat amb el previst a l'article 29.2 de la LCSP. L'inici efectiu de la vigencia del contracte serà a partir de la data del seu perfeccionament, de conformitat amb el dispost a l'apartat H) del quadre resum del PCAP
  • Lugar de ejecución
    • El lliurament del subministrament será l'oficina de la policía local d'Alcúdia (Bastió de Sant Ferran, s/n) o al lloc que s'indiqui per part del responsable del vestuari, de conformitat amb la clàusula sisena del PPT.
    • Condiciones
      Les despeses d'auqest lliurament aniran a càrrec del contractista.
    • Subentidad Nacional
      Mallorca
    • Código de Subentidad Territorial
      ES532
    • Dirección Postal
      • Bastió de Sant Ferran, S/N
      • (07400)
        Alcúdia
        España

    Opciones y prórrogas

    • Descripción:
      Condicions de la pròrroga: La pròrroga s’acordarà per l’òrgan de contractació i serà obligatòria per l’empresari, sempre que el preavís es produeixi almenys amb dos mesos d’antelació a la finalització del termini de durada del contracte.
    • Plazo
      • Descripción:
        La durada del contracte és de DOS ANYS, prorrogables fins un màxim de DOS ANYS MES (2 + 1 +1) de conformitat amb el previst a l’article 29.2 de la LCSP. L’inici efectiu de la vigència del contracte serà a partir de la data del seu perfeccionament.

    Condiciones de ejecución del contrato

    • Se utilizará pedido electrónico : No
    • Se aceptará factura electrónica : Sí
    • Se utilizará el pago electrónico : Sí
    • Condiciones especiales de ejecución de Contrato
      • Cumplimiento de las Convenciones fundamentales de la Organización Mundial del Trabajo - Drets laborals i qualitat en l’ocupació: El contractista ha de complir al llarg de tota l’execució contractual totes les disposicions legals, reglamentàries i convencionals en vigor en matèria laboral, de Seguretat Social i de seguretat i salut en el treball que siguin aplicables a les persones treballadores vinculades a l’execució del contracte.
      • Consideraciones de tipo ambiental - De caràcter mediambiental: Fer una correcta gestió ambiental en l’execució de la prestació, prenent les mesures necessàries en quant a la gestió de residus i reducció d’embalatges.

    Lote 1: LOT 1: Roba i accessoris.

    • Lugar de ejecución
      • País
        España
      • Subentidad Nacional
        Mallorca
      • Código de Subentidad Territorial
        ES532
    • Presupuesto base de licitación
      • Importe
        42.091,06 EUR.
      • Importe (sin impuestos)
        34.786 EUR.
    • Clasificación CPV
      • 35811200 - Uniformes de policía.
    • Clasificación CPV
      • 18800000 - Calzado.

    Lote 2: Lot 2: Calçat.

    • Lugar de ejecución
      • País
        España
      • Subentidad Nacional
        Mallorca
      • Código de Subentidad Territorial
        ES532
    • Presupuesto base de licitación
      • Importe
        12.643,29 EUR.
      • Importe (sin impuestos)
        10.449 EUR.
    • Clasificación CPV
      • 18800000 - Calzado.
    • Clasificación CPV
      • 35811200 - Uniformes de policía.

    Lote 3: LOT 3: Equipament.

    • Lugar de ejecución
      • País
        España
      • Subentidad Nacional
        Mallorca
      • Código de Subentidad Territorial
        ES532
    • Presupuesto base de licitación
      • Importe
        5.261,08 EUR.
      • Importe (sin impuestos)
        4.348 EUR.
    • Clasificación CPV
      • 35811200 - Uniformes de policía.
    • Clasificación CPV
      • 18800000 - Calzado.

    Condiciones de Licitación

  • Fórmula de Revisión de Precios
    No és aplicable, de conformitat amb l'apartat K) del quadre resum del PCAP
  • Importe Máximo Gastos de Publicidad
    1.000 EUR.
  • Se utilizará el pago electrónico
  • Garantía Requerida Definitiva

    • Porcentaje
      5 %
    • Plazo de constitución
      • 4 Año(s)

    Requisitos de participación de los licitadores

      Condiciones de admisión
      • Capacidad de obrar
        - Podran presentar oferta les persones naturals o jurídiques, españoles o estrangeres, que tinguin plena capacitat d'obrar de conformitat amb el previst a la clàusula 4 del PCAP
      • No prohibición para contratar
        - La prova per part dels empresaris de la no concurrència d'alguna de les prohibicions de contractar de l'article 71 de la LCSP es farà de conformitat amb el DEUC, tal i com disposa la clàusula 4 del PCAP
      • No estar incurso en incompatibilidades
        - No estar incurs en incompatibilitats. S'acreditarà el requisit segons indica el PCAP mitjançant la presentación de la declaración responsable DEUC i posteriorment la licitadora seleccionada com millor oferta presentarà la documentació en el termini indicat en el plec.
      • Cumplimiento con las obligaciones con la Seguridad Social
        - S'acreditarà el requisit segons indica el PCAP mitjançant la presentación de la declaración responsable DEUC i posteriorment la licitadora seleccionada com millor oferta presentarà la documentació en el termini indicat en el PCAP
      • Cumplimiento con las obligaciones tributarias
        - S'acreditarà el requisit segons indica el PCAP mitjançant la presentación de la declaración responsable DEUC i posteriorment la licitadora seleccionada com millor oferta presentarà la documentació en el termini indicat en el PCAP
      • Para las empresas extranjeras, declaración de sometimiento a la legislación española.
        - S'acreditarà el requisit segons s'indica al PCAP mitjançant la presentación de la declaració responsable DEUC i posteriormente la licitadora seleccionada com millor oferta presentarà la documentació en el termini indicat en el PCAP
      Criterio de Solvencia Técnica-Profesional
      • Trabajos realizados
        - S'acreditarà el requisit segons indicat el PCAP mitjançant la presentció de la declaración responsable DEUC i posteriorment la licitador seleccionada com millor oferta presentarà la documentació en el termini indicat en el plec. El requisit mínim serà que l'import anual acumulat en l'any de major execució sigui igual o superior a les quantitats seguents, segons el Lot o Lots al que es concorri: Si es presenta als 3 lots: 34708'10 Euros. Si es presenta només al Lot 1: 24350'20 Euros. Si es presenta només al Lot 2: 7314'30 Euros. Si es presenta només al Lot 3: 3043'60 Euros. Si el licitador es presenta a més d'un lot, s'hauran d'acreditar els imports corresponents a cada lot de conformitat amb l'especificat.
        Umbral:
        34708.1
        Periodo:
        Tres darrers anys
        Expresión:
        De conformitat amb el dispost a l'apartat J.2.2. del quadre resum del PCAP
      Criterio de Solvencia Económica-Financiera
      • Cifra anual de negocio
        - S'acreditarà el requisit segons s'indica el PCAP mitjançant la presentación de la declaración responsable DEUC i posteriorment la licitadora seleccionada com millor oferta presentarà la documentació en el termini indicat en el plec. El valor del volum de negocis no podrá ser inferior a les seguents quantitats, segons el Lot o Lots al que es concorri. Si es presenta als 3 lots: 74374'50 Euros. Si es presenta només al Lot 1: 52179 Euros. Si es presenta només al Lot 2: 15673'50 Euros. Si es presenta només al Lot 3: 6522 Euros. Si el licitador es presenta a més d'un lot, s'hauran d'acreditar els imports corresponents a cada lot de conformitat amb l'especificat.
        Umbral:
        74374.5
        Periodo:
        Un dels tres darrers anys
        Expresión:
        De conformitat amb dispost a l'apartat J.2.1 del quadre resum del PCAP
      • Patrimonio neto
        - S'acreditarà el requisit segons s'indica al PCAP mitjançant la presentación de la declaración responsable DEUC i posteriorment la licitadora seleccionada com millor oferta presentarà la documentació en el termini indicat en el PCAP. El patrimoni net acreditat no podrá ser inferior a les seguents quantitats, segons el Lot o Lots al que es concorri. Si es presenta als 3 lots: 36000 Euros. Si es presenta només al Lot 1: 36000 euros. Si es presenta només al Lot 2: 15000 euros. Si es presenta només al Lot 3: 15000 Euros. Si el licitador es presenta a més d'un Lot, s'hauran d'acreditar els imports corresponents a cada lot de conformitat amb el dispost anteriorment.
        Umbral:
        36000
        Periodo:
        darrer exercici econòmic vençut
        Expresión:
        De conformitat amb el dispost a l'apartat J.2.1 del quadre resum del PCAP

    Preparación de oferta

    • Sobre
      Sobre 1
    • Tipo de Oferta
      Documentación administrativa
    • Descripción
      Sobre 1 "Documentació administrativa". S'haurà d'indicar en l'exterior de tots i cadascun dels sobres el Lot o Lots al que es liciten, indicant de forma clara el número o número de lots en els quals es participa i la seva identificació. Contindrà: 1.1.- La relació numerada dels documents que s’inclouen al sobre núm.1 1.2.- La declaració responsable de compliment de condicions d’acord amb el model que es facilitat a l’Annex IV d’aquest plec. 1.3.- La declaració expressa relativa al grup empresarial al qual pertany l’empresa en els termes de l’art. 42 del Codi de Comerç (Només s’ha de presentar quan dues o més empreses pertanyents al mateix grup empresarial participin en la licitació). 1.4.- Només per a UTE: En tots els supòsits en què diversos empresaris concorrin agrupats en una unió temporal, s'aportarà una declaració responsable per cada empresa participant en la qual figurarà la informació requerida en aquests casos en el formulari del document europeu únic de contractació, d’acord amb el model de l’Annex IV. Addicionalment a la declaració o declaracions a què es refereix el paràgraf anterior s'aportarà el compromís de constituir la unió temporal per part dels empresaris que siguin part de la mateixa. 1.5.- Només per a empreses estrangeres: A més de la declaració responsable a què es refereix el punt 1.2 anterior, les empreses estrangeres, en els casos en què el contracte s'hagi d'executar a Espanya, hauran d'aportar una declaració de submissió a la jurisdicció dels jutjats i tribunals espanyols de qualsevol ordre, per a totes les incidències que de manera directa o indirecta puguin sorgir del contracte, amb renúncia, si escau, al fur jurisdiccional estranger que correspongui al licitador.

    Preparación de oferta

    • Sobre
      Sobre 3
    • Tipo de Oferta
      Oferta técnica o evaluable mediante juicio de valor
    • Nº Lote:
      1
    • Nº Lote:
      2
    • Nº Lote:
      3
    • Descripción
      L’interior del sobre contindrà, de forma independent per cada Lot, les mostres del subministrament ofert de conformitat amb el dispost a la clàusula quarta del PPT. En aquest sobre també s’inclourà la certificació acreditativa per a cada una de les peces dels lots als quals liciti que acrediti que la peça compleix amb tots els requisits tècnics exigits en el present plec. També s’inclourà un índex de tot el contingut.

    Preparación de oferta

    • Sobre
      Sobre 2
    • Tipo de Oferta
      Oferta económica o evaluable mediante fórmulas
    • Nº Lote:
      1
    • Nº Lote:
      2
    • Nº Lote:
      3
    • Descripción
      2.1.- Oferta econòmica segons el model de l’Annex I d’aquest plec, de forma independent per cada Lot. Aquesta oferta haurà de desglossar l'IVA, si n’és el cas. 2.2.- Carta de compromís de les millores, de forma independent per cada Lot, conforme a l’Annex VI.

    Condiciones de adjudicación

      Criterios de Adjudicación
        Criterios evaluables mediante aplicación de fórmulas
      • Augment del termini de garantia dels subministraments
        • Subtipo Criterio : Otros
        • Ponderación : 5
        • Expresión de evaluación : De conformitat amb el dispost a l'apartat Z) del quadre resum del PCAP
        • Cantidad Mínima : 0
        • Cantidad Máxima : 5
      • Disminució del termini de lliurament del subministrament
        • Subtipo Criterio : Otros
        • Ponderación : 5
        • Expresión de evaluación : De conformitat amb el dispost a l'apartat Z) del quadre resum del PCAP
        • Cantidad Mínima : 0
        • Cantidad Máxima : 5
      • Oferta econòmica o evaluable mitjançant fórmules
        • Subtipo Criterio : Precio
        • Ponderación : 50
        • Expresión de evaluación : De conformitat amb el dispost a l'apartat Z) del quadre resum del PCAP
        • Cantidad Mínima : 0
        • Cantidad Máxima : 50
        Criterios evaluables mediante un juicio de valor
      • Valoració de les mostres: millor qualitat, disseny, funcionalitat i acabat del producte ofert, de conformitat amb el dispost a l'apartat Z) del quadre resum del PCAP
        • Ponderación : 40
        • Cantidad Mínima : 0
        • Cantidad Máxima : 40

    • Se aceptará factura electrónica


    Rectificaciones al Pliego