logoescudo

Anuncio de licitación

Número de Expediente 2023/C004/000008
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 12-01-2024 a las 14:32 horas.

Redacción del Plan Especial de Protección y Ordenación del Casco Histórico (PEPRI) de Betanzos

Contrato Sujeto a regulación armonizada
No

  • Directiva de aplicación
    Directiva 2014/24/EU - sobre Contratación Pública
  • Valor estimado del contrato
    78.346,4 EUR.
  • Importe
    94.799,14 EUR.
  • Importe (sin impuestos)
    78.346,4 EUR.
  • Plazo de Ejecución
    • 3 Año(s)
      • Observaciones: La duración del contrato es de 3 años y 5 meses
  • Tipo de Contrato
    Servicios
  • Subtipo
    Servicios de arquitectura; servicios de ingeniería y servicios integrados de ingeniería; servicios de planificación urbana y servicios de arquitectura paisajista. Servicios conexos de consultores en ciencia y tecnología. Servicios de ensayos y análisis técnicos
  • Contrato Mixto
    No
  • Clasificación CPV
    • 71240000 - Servicios de arquitectura, ingeniería y planificación.
    • 71410000 - Servicios de urbanismo.

    Proceso de Licitación

    • Procedimiento
      Abierto
    • Tramitación
      Ordinaria
    • Presentación de la oferta
      Electrónica
    • Contrato cubierto por el Acuerdo sobre Contratación Pública (ACP)
      : No
    • Sistema de Contratación
      No aplica
    • Características del procedimiento
      Procedimiento abierto con múltiples criterios de valoración
    • Idioma de Presentación de Oferta
      Español
      Gallego

    Entidad Adjudicadora

    Dirección Postal
    • Plaza de Galicia nº 1
    • (15300)
      Betanzos
      España
    • ES111
    Contacto
    • Teléfono
      +34 981770011
    • Fax
      981776529
    • Correo Electrónico
      contratacion@betanzos.net

    Proveedor de Pliegos

    • Alcaldía del Ayuntamiento de Betanzos

    Plazo de Obtención de Pliegos

    • Hasta el 30/01/2024 a las 14:00
    Dirección Postal
    • Plaza de Galicia nº 1
    • (15300)
      Betanzos
      España

    Proveedor de Información adicional

    • Alcaldía del Ayuntamiento de Betanzos
    Dirección Postal
    • Plaza de Galicia nº 1
    • (15300)
      Betanzos
      España

    Recepción de Ofertas

    • Alcaldía del Ayuntamiento de Betanzos
    Dirección Postal
    • Plaza de Galicia nº 1
    • (15300)
      Betanzos
      España

    Plazo de Presentación de Oferta

    • Hasta el 31/01/2024 a las 23:59

    Subasta electrónica

    • Se adjudicará mediante subasta electrónica
      : No

    Objeto del Contrato
    : Redacción del Plan Especial de Protección y Ordenación del Casco Histórico (PEPRI) de Betanzos

  • Descripción del procedimiento
  • Contrato de servicios por tramitación anticipada
  • Valor estimado del contrato
    78.346,4 EUR.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      94.799,14 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      78.346,4 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 71240000 - Servicios de arquitectura, ingeniería y planificación.
    • 71410000 - Servicios de urbanismo.
  • Plazo de Ejecución
    • 3 Año(s)
      • Observaciones: La duración del contrato es de 3 años y 5 meses
  • Lugar de ejecución
    • Subentidad Nacional
      A Coruña
    • Código de Subentidad Territorial
      ES111
    • Dirección Postal
      • España

    Condiciones de ejecución del contrato

    • Se utilizará pedido electrónico : No
    • Se aceptará factura electrónica : Sí
    • Se utilizará el pago electrónico : No
    • Condiciones especiales de ejecución de Contrato
      • Consideraciones de tipo social - Descritas na cláusula 24 do PCAP
      • Sometimiento del contratista a la normativa de protección de datos - Descritas na cláusula 24 do PCAP

    Condiciones de Licitación

  • No aplica la Directiva de Vehículos Limpios
  • Garantía Requerida Definitiva

    • Porcentaje
      5 %
    • Plazo de constitución
      • 0 Año(s)

    Requisitos de participación de los licitadores

      Condiciones de admisión
      • Capacidad de obrar
        - Poderán optar á adxudicación do presente contrato as persoas naturais ou xurídicas, españolas ou estranxeiras, a título individual ou en unión temporal de empresarios/as, que teñan plena capacidade de obrar, que non estean incursas nalgunha prohibición de contratar e que acrediten a súa solvencia económica, financeira, técnica e profesional. Están capacitadas para contratar, por si ou por medio de representantes, as persoas naturais ou xurídicas, españolas ou estranxeiras que teñan plena capacidade para obrar, non estean incursas en causa de prohibición para contratar previstas no artigo 71 da LCSP e acrediten a súa solvencia económica, financeira e técnica ou profesional. Todo iso nos termos xerais do previsto, para o efecto, nos artigos 65 e seguintes da LCSP, e segundo o especificado, de maneira concreta, e no tocante á acreditación do cumprimento dos devanditos requisitos, na cláusula 9.2 do presente prego (e que no tocante á acreditación de non estar incursas en prohibición de contratar, será validado mediante declaración responsable cuxo modelo se contén no ANEXO II).
      Motivos de exclusión
      • Conflicto de intereses debido a su participación en este procedimiento de contratación
        - conflicto de intereses debido a su participacion en este procedimiento de contratacion
      Criterio de Solvencia Técnica-Profesional
      • Certificados de control de calidad expedidos por los institutos o servicios oficiales
        - De conformidade co disposto no artigo 76.1 LCSP, que dispón que nos contratos de servizos poderá esixírselle ás persoas xurídicas que especifiquen os nomes e a cualificación profesional do persoal responsable de executar a prestación, as persoas licitadoras haberán de presentar documento no que se designe aos membros do equipo redactor, e en particular, de entre eles, ao/á director/a do Plan, que ostentará capacidade suficiente para representar á empresa en todo o que afecte á redacción do Planespecial. A mercantil licitadora fará constar expresamente no aludido documento que se compromete a manter ao devandito director ou directora como responsable da dirección do equipo redactor e como representante durante toda a execución dos servizos. Debido ás características e transcendencia dos traballos obxecto deste contrato, resulta imprescindible que as persoas licitadoras acrediten a experiencia laboral do/a director/a do Plan que designen. Para ese efecto, esixirase que a persoa designada conte, polo menos, coa seguinte experiencia: - Participación acreditada na dirección de 2 plans especiais de protección e ordenación dun conxunto histórico, aprobados definitivamente no últimos dez anos. - Tamén se considera cumprido este requisito mínimo coa participación acreditada na dirección de 2 plans xerais de ordenación municipal, aprobados inicialmente no últimos dez anos. Non se valorará a experiencia profesional, aínda que este correctamente acreditada, naqueles casos en que o plan redactado fose anulado por sentenza xudicial firme ou suspendido pola Administración competente. A acreditación da solvencia técnica realizarase mediante a achega da seguinte documentación: -Certificado expedido polo órgano competente cando a destinataria sexa unha entidade do sector público, ou ben mediante a declaración do/a empresario/a ou profesional correspondente acompañada dos documentos obrantes en poder deste que acrediten a realización da prestación. Todos eles detallarán o importe, a data e o/a destinatario/a.
      Criterio de Solvencia Económica-Financiera
      • Cifra anual de negocio
        - A solvencia económica e financeira do/a empresario/a deberá acreditarse por un ou varios dos medios seguintes: a) Volume anual de negocios no ámbito ao que se refira o contrato, referido ao mellor exercicio dentro do tres últimos dispoñibles en función das datas de constitución ou de inicio de actividades do/a empresario/a e de presentación das ofertas, por importe igual ou superior ao valor estimado do contrato. b) Xustificante da existencia dun seguro de responsabilidade civil por riscos profesionais por importe igual ou superior ao valor estimado do contrato, con compromiso da súa renovación ou prórroga que garanta o mantemento da súa cobertura durante toda a execución do contrato. Este requisito entenderase cumprido polo persoa licitadora ou candidata que inclúa coa súa oferta un compromiso vinculante de subscrición, en caso de resultar adxudicatario/a, do seguro esixido, compromiso que deberá facer efectivo dentro do prazo de sete días hábiles ao que se refire o apartado f do artigo 159.4 desta Lei. A acreditación deste requisito efectuarase por medio de certificado expedido polo/a asegurador/a, no que consten os importes e riscos asegurados e a data de vencemento do seguro, e mediante o documento de compromiso vinculante de subscrición, prórroga ou renovación do seguro, nos casos en que proceda. En todo caso, a inscrición no Rexistro Oficial de Licitadores e Empresas clasificadas do Sector Público (ROLECE), ou no Rexistro Oficial da Comunidade Autónoma, acreditará fronte ao órgano de contratación as condicións de solvencia económica e financeira do/a empresario/a.

    Preparación de oferta

    • Sobre
      ARQUIVO ELECTRONICO “A”
    • Tipo de Oferta
      Documentación administrativa
    • Descripción
      O arquivo conterá, debidamente cubertas, as declaracións responsables que constan como anexos II, III, e IV do presente prego.

    Preparación de oferta

    • Sobre
      ARQUIVO ELECTRONICO “B”
    • Tipo de Oferta
      Oferta técnica o evaluable mediante juicio de valor
    • Descripción
      O arquivo conterá a documentación que deba ser valorada conforme aos criterios cuxa ponderación depende dun xuízo de valor, é dicir, a memoria de prestación do servizo explicativa das condicións de prestación do servizo, cuxo contido e formato especifícanse na seguinte cláusula.

    Preparación de oferta

    • Sobre
      ARQUIVO ELECTRÓNICO “C”
    • Tipo de Oferta
      Oferta económica o evaluable mediante fórmulas
    • Descripción
      O arquivo conterá a oferta económica que presente a persoa licitadora, a cal haberá de formularse segundo o modelo que consta como Anexo V ao presente Prego. En ningún caso, poderá parecer os elementos pertencentes a un arquivo noutro, sendo este motivo de exclusión.

    Condiciones de adjudicación

      Criterios de Adjudicación
        Criterios evaluables mediante aplicación de fórmulas
      • oferta económica.
        • Subtipo Criterio : Precio
        • Ponderación : 55
        Criterios evaluables mediante un juicio de valor
      • Criterios de adxudicación cuantificables valorables mediante xuízo de valor: memoria descritiva da programación e execución das distintas prestacións do servizo.
        • Subtipo Criterio : Otros
        • Ponderación : 45

    Presentación de recursos

      Presentación de recursos
      Dirección Postal
      • Plaza de Galicia
      • (15300)
        Betanzos
        España

    • Se aceptará factura electrónica
  • Programas de Financiación
    No hay financiación con fondos de la UE
  • Proceso de Licitación

      Subasta electrónica

      • Se adjudicará mediante subasta electrónica
        : No