logoescudo

Anuncio de adjudicación

Número de Expediente 2024/4153J
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 28-06-2024 a las 08:59 horas.

Contrato Sujeto a regulación armonizada
No

  • Directiva de aplicación
    Directiva 2014/24/EU - sobre Contratación Pública

Entidad Adjudicadora

Dirección Postal
  • Camí de n'Olesa, 66
  • (07141)
    Marratxí
    España
  • ES53
Contacto
  • Teléfono
    971788100
  • Correo Electrónico
    calemany@marratxi.es

Objeto del Contrato
: Contracte de subministrament de la renovació de la garantia i manteniment de la cabina i servidors del cpd de l’ajuntament de Marratxi

  • Descripción Resulta necessari renovar la garantia i manteniment dels següents equips: - 1 Cabina de discs DELL Unity 300 - 3 Servidors DELL PowerEdge R440 L’objecte d’aquesta licitació és el Subministrament de la renovació de la garantia i manteniment dels equips detallats al punt anterior, per un període d’un any a comptar des de la finalització de les garanties i manteniments actuals, tots els quals finalitzen dins el mes de juny de 2024
  • Valor estimado del contrato
    8.626,3 EUR.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      9.488,93 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      7.842,09 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 48800000 - Sistemas y servidores de información.
    • 48810000 - Sistemas de información.
    • 48820000 - Servidores.
  • Plazo de Ejecución
    • 1 Año(s)
      • Observaciones: Veure clàusula setena del Plec de Clàusules Administratives
  • Lugar de ejecución
    • Subentidad Nacional
      Illes Balears
    • Código de Subentidad Territorial
      ES53
    • Dirección Postal
      • Camí de n'Olesa 66
      • (07141)
        Marraxí
        España
    • 1.- Adjudicar la contractació del subministrament de la renovació de la garantia i manteniment de la cabina i servidors del CPD de l’Ajuntamenta favor de l'empresaNunsys S.A.. () representada per Sr. Francisco Gavilán Pérez, de conformitat amb el ple de condicions particulars i tècniques que regeixen aquesta contractació, pel total import de 7.041’10 € iva exclòs i 8.519’73 € iva inclòs, i amb el termini d’entrega de 10dies naturals, a partir de l’endemà de l’acceptació de la resolució d’adjudicació, tenint en compta que s’hauran de cobrir els períodes de cobertura indicats a la clàusula 3 del Plec de Prescripcions Tècniques.

      2.- Comunicar aquesta resolució a l'adjudicatari d'aquesta contractació, l'empresaNunsys S.A., . representada per Sr.Francisco Gavilan Pérez, perquè, en el termini de 15 dies hàbils a comptar des de la notificació d'aquesta resolució, (a través de la Plataforma de contractes del Sector Públic), presenti document d'acceptació de la resolució d'adjudicació, de conformitat amb el qual s'estableix en l'article 159 de la Llei de Contractes del Sector Públic, mitjançant escrit amb registre d'entrada a l'Ajuntament.

      3.- Notificar aquest Decret al negociat d'Intervenció, Tresoreria, i àrea d'Informàtica als efectes oportuns.

      Contra el Decret abans transcrit, que és definitiu en via administrativa, es podrà interposar el Recurs de Reposició (de caràcter potestatiu) que estableixen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú, davant el Senyor Alcalde, en el termini d'un mes comptat a partir del següent dia al de la recepció del present escrit. El citat recurs s'entendrà desestimat si transcorregués un altre mes sense que es notifiqui la seva resolució.
      Contra la desestimació expressa o presumpta del Recurs de Reposició, que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar Recurs Contenciós Administratiu, davant el Jutjat contenciós administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, comptats des del següent dia al de la notificació de la resolució desestimatòria si fos expressa. Si no ho fos, el termini serà de sis mesos, a comptar des de l'endemà d'aquell en què, d'acord amb la normativa específica, es produís l'acte presumpte.
      En cas que no s'opti pel Recurs de Reposició, es podrà interposar directament Recurs Contenciós Administratiu en els mateixos termes expressats.
      No obstant això, podrà interposar qualsevol altre recurs si el creu convenient.

      Condiciones de Licitación

    • Programas de Financiación
      No hay financiación con fondos de la UE
    • Acta de Resolución

      Adjudicado

      Adjudicatario

      • NUNSYS, S.A.
      • NIF
        A97929566
      • El adjudicatario es una PYME
        : No
      • Dirección Física
        • C/ Gustave Eiffel, 3 - Parque Tecnológico Paterna
        • (46980)
          Paterna (Valencia)
          España
        Contacto
        • Teléfono
          +34 960500631
        • Correo Electrónico
          licitaciones-notificaciones@nunsys.com

        Importes de Adjudicación

        • Importe total ofertado (sin impuestos)
          7.041,1 EUR.
        • Importe total ofertado (con impuestos)
          8.519,73 EUR.
      Motivación
      • Motivación
        1.- Adjudicar la contractació del subministrament de la renovació de la garantia i manteniment de la cabina i servidors del CPD de l’Ajuntamenta favor de l'empresaNunsys S.A.. () representada per Sr. Francisco Gavilán Pérez, de conformitat amb el ple de condicions particulars i tècniques que regeixen aquesta contractació, pel total import de 7.041’10 € iva exclòs i 8.519’73 € iva inclòs, i amb el termini d’entrega de 10dies naturals, a partir de l’endemà de l’acceptació de la resolució d’adjudicació, tenint en compta que s’hauran de cobrir els períodes de cobertura indicats a la clàusula 3 del Plec de Prescripcions Tècniques.

        2.- Comunicar aquesta resolució a l'adjudicatari d'aquesta contractació, l'empresaNunsys S.A., . representada per Sr.Francisco Gavilan Pérez, perquè, en el termini de 15 dies hàbils a comptar des de la notificació d'aquesta resolució, (a través de la Plataforma de contractes del Sector Públic), presenti document d'acceptació de la resolució d'adjudicació, de conformitat amb el qual s'estableix en l'article 159 de la Llei de Contractes del Sector Públic, mitjançant escrit amb registre d'entrada a l'Ajuntament.

        3.- Notificar aquest Decret al negociat d'Intervenció, Tresoreria, i àrea d'Informàtica als efectes oportuns.

        Contra el Decret abans transcrit, que és definitiu en via administrativa, es podrà interposar el Recurs de Reposició (de caràcter potestatiu) que estableixen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú, davant el Senyor Alcalde, en el termini d'un mes comptat a partir del següent dia al de la recepció del present escrit. El citat recurs s'entendrà desestimat si transcorregués un altre mes sense que es notifiqui la seva resolució.
        Contra la desestimació expressa o presumpta del Recurs de Reposició, que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar Recurs Contenciós Administratiu, davant el Jutjat contenciós administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, comptats des del següent dia al de la notificació de la resolució desestimatòria si fos expressa. Si no ho fos, el termini serà de sis mesos, a comptar des de l'endemà d'aquell en què, d'acord amb la normativa específica, es produís l'acte presumpte.
        En cas que no s'opti pel Recurs de Reposició, es podrà interposar directament Recurs Contenciós Administratiu en els mateixos termes expressats.
        No obstant això, podrà interposar qualsevol altre recurs si el creu convenient.
      • Fecha del Acuerdo
        27/06/2024
      • Plazo de Formalización
        • Observaciones: En fase de signatura
      Información Sobre las Ofertas
      • Se han excluido ofertas por ser anormalmente bajas
        No
      • Ofertas recibidas
        2
      • Número de ofertas recibidas de PYMEs
        1
      • Precio de la oferta más baja
        7.041,1 EUR.
      • Precio de la oferta más alta
        7.841 EUR.

      Presentación de recursos

      Proceso de Licitación

    • Procediment Obert Simplificat Sumari
    • Procedimiento
      Abierto simplificado
    • Tramitación
      Ordinaria
    • Tramitación del Gasto
      Ordinaria
    • Sistema de Contratación
      No aplica
    • Presentación de la oferta
      Electrónica
    • Contrato cubierto por el Acuerdo sobre Contratación Pública (ACP)
      : No
    • Plazo de Obtención de Pliegos

      • Hasta el 03/06/2024 a las 14:00

      Plazo de Presentación de Oferta

      • Hasta el 03/06/2024 a las 14:00

      Subasta electrónica

      • Se adjudicará mediante subasta electrónica
        : No

      Apertura de Ofertas Económicas y Documentación

      Apertura de Ofertas Económicas

      Obertura Sobre únic

      • Apertura sobre oferta económica
      • La data d'obertura del Sobre únic de cada lot es publicarà oportunament mitjançant un document a l'apart "Actos públicos informativos o de apertura de ofertes" en aquesta Plataforma
      Lugar
      • Telemàticament mitjançant l'eina Zoom
      Dirección Postal
      • *
      • (07141)
        Marratxí
        España

      Tipo de Acto :
      Privado

      Condiciones de adjudicación

        Criterios de Adjudicación

          Criterios evaluables mediante aplicación de fórmulas
        • Oferta econòmica
          • Subtipo Criterio : Precio
          • Ponderación : 100
          • Cantidad Mínima : 0
          • Cantidad Máxima : 100
      Detalle de la Licitación: