logoescudo

Anuncio de adjudicación

Número de Expediente 15366/2020
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 17-09-2020 a las 09:58 horas.

Contrato Sujeto a regulación armonizada
No

  • Directiva de aplicación
    N/A

Entidad Adjudicadora

Dirección Postal
  • Plaza de España, 1
  • (07800)
    Eivissa
    España
  • ES53
Contacto
  • Teléfono
    971397600
  • Fax
    971397584
  • Correo Electrónico
    contractacio@eivissa.es

Objeto del Contrato
: Proyecto de acondicionamiento de las aceras en la calle León

  • Valor estimado del contrato
    56.383,86 EUR.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      68.224,47 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      56.383,86 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 45233252 - Trabajos de pavimentación de calles.
    • 45231300 - Trabajos de construcción de tuberías para agua y aguas residuales.
  • Plazo de Ejecución
    • 2 Mes(es)
  • Lugar de ejecución
    • Subentidad Nacional
      Illes Balears
    • Código de Subentidad Territorial
      ES53
    • Dirección Postal
      • Calle León
      • (07800)
        Eivissa
        España
    • DECRET.- Vista la proposta efectuada per la Mesa de Contractació en data 13 d’agost de 2020, per a la contractació de "Proyecto de acondicionamiento de las aceras de la calle León", i de conformitat amb el que estableix l’article 150 de la Llei 9/2017 8 novembre de Contractes del Sector Públic vist l’informe d'intervenció de data 10 de setembre de 2020, atesa la recepció en temps i forma de la documentació sol·licitada,
      ACORD:

      PRIMER.- Adjudicar el present contracte amb l'entitat HERMANOS PARROT, S.A., amb CIF núm. A07030778, com autora de la proposició més avantatjosa, en les condicions del Plec de Condicions que obra a l'expedient, i per la quantitat de quaranta-nou mil set-cents euros (49.700 €), més IVA de deu mil quatre-cents trenta-set euros (10.437 €), sent un total de seixanta mil cent trenta-set euros (60.137 €).

      SEGON- Considerar que el contracte es perfecciona amb la notificació del decret d’adjudicació per part del contractista atès el que preveu l’article 159.6 LCSP en relació a les clàusules 18 a 20 del Plec de clàusules administratives particulars.

      TERCER.- El termini màxim d’execució es dos mesos a comptar des de l'endemà del dia en que es signi l'acta de comprovació i replanteig de les obres que haurà de signar-se dins els 10 dies naturals següent a la notificació de l’adjudicació del contracte al contractista, de conformitat amb l'article 159.6 i 237 Llei 9/2017 i lletra C) del Quadre de característiques del contracte adjunt al plec.

      QUART.- Que es torni la fiança definitiva depositada en data 20 d’agost de 2020, carta de pagament núm. 3.2020.1.05004, per import de dos mil quatre-cents vuitanta-cinc euros (2.485 €) mitjançant aval bancari emès per l’entitat CaixaBank de data 19 d’agost de 2020 atès que en aquest procediment supersimplificat no s’exigia la presentació de fiança definitiva.

      CINQUÈ - Publicar el present decret a la Plataforma de contractació del sector públic estatal segons el que preveuen els articles 63, 151 i 159.4 de la Llei 9/2017 8 novembre.
      Comunicar als adjudicataris i a la resta de licitadors que disposen de l’Acta de la Mesa de contractació amb la valoració de les ofertes i proposta d'adjudicació publicada a la Plataforma de contractació del sector públic estatal.

      Adjudicado

      Adjudicatario

      • HERMANOS PARROT SA
      • NIF
        A07030778
      • El adjudicatario es una PYME
        : Sí
      • Importes de Adjudicación

        • Importe total ofertado (sin impuestos)
          49.700 EUR.
        • Importe total ofertado (con impuestos)
          60.137 EUR.
      Motivación de la Adjudicación
      • Motivación
        Economicament mes avantatjosa
      • Fecha del Acuerdo
        11/09/2020
      • Plazo de Formalización
        • Observaciones: Al tractar-se d'un procediment super simplificat s'entèn per formalitzat amb la recepció del decret d'adjudicació
      Información Sobre las Ofertas
      • Ofertas recibidas
        3
      • Número de ofertas recibidas de PYMEs
        3

        Garantía Requerida Definitiva

        • Porcentaje
          5 %

        Presentación de recursos

        Proceso de Licitación

      • Procedimiento
        Abierto simplificado
      • Tramitación
        Ordinaria
      • Tramitación del Gasto
        Ordinaria
      • Sistema de Contratación
        No aplica
      • Presentación de la oferta
        Electrónica
      • Contrato cubierto por el Acuerdo sobre Contratación Pública (ACP)
        : No
      • Plazo de Presentación de Oferta

        • Hasta el 29/07/2020 a las 19:00

        Subasta electrónica

        • Se adjudicará mediante subasta electrónica
          : No

        Condiciones de adjudicación

          Criterios de Adjudicación

            Criterios evaluables mediante aplicación de fórmulas
          • Oferta económica
            • Subtipo Criterio : Precio
            • Ponderación : 100
        Detalle de la Licitación: