La Comissió Executiva, en virtut de l'acord de delegació de facultats del Patronat en la Comissió, de data 21 de maig de 2018, en atenció a l'article 19.j) dels estatuts que atorga al Patronat la competència per a subscriure els contractes el valor estimat dels quals siga superior a 800.000 €, acorda per unanimitat:
“1r. Adjudicar a l'empresa EULEN SA., C.I.F. A-28517308, el contracte “servei de neteja del Palau de Les Arts Reina Sofía amb criteris socials i mediambientals”, expedient PA 233/23, per un import màxim, i per la duració inicial del contracte de DOS ANYS, d'1.268.178,56 €, IVA inclòs, sent la Base Imposable de 1.048.074,84 € i l'IVA, a la mena del 21%, de 220.095,72 €, import anual de 634.085,28 Euros (524.037,42 € més 110.047,86 € IVA). El contracte entrarà en vigor l'1 de novembre de 2023 fins al 31 de novembre de 2025, prèvia formalització del contracte, el qual podrà ser prorrogat anualment fins a un màxim de dos anys més, en els termes previstos en el Plec de Clàusules Administratives Particulars.
Aquesta adjudicació s'efectua de conformitat amb la proposta elevada per la Mesa de contractació, adoptada en la seua reunió del dia 20 de setembre de 2023, que va considerar l'oferta presentada per aquesta empresa com l’oferta amb millor relació qualitat-preu, d'acord amb els informes que obren en l'expedient; i a la vista de l'informe jurídic favorable, que obra en l'expedient, de data xx de setembre de 2023, en el qual consta el compliment per l'empresa proposada com a adjudicatària del requeriment de documentació previ, atés l'article 150 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic (Llei 9/2017).
2n. Designar com a responsable del contracte a Sr. Ignacio Alcañiz Serra, Cap d'Infraestructures i Serveis del Palau de Les Arts Reina Sofia, a qui li correspondran les funcions previstes en l'article 62 de la Llei 9/2017.
3r. Autoritzar el Director General per a la formalització del contracte, en els termes i terminis previstos en l'article 153.3 Llei 9/2017 per als contractes susceptibles de recurs especial en matèria de contractació.
4t. Ordenar la publicació d'aquesta adjudicació i de la formalització del contracte en el perfil del contractant de la Plataforma de Contractació del Sector Públic, i en els altres mitjans que per la seua quantia corresponga conforme a la Llei 9/2017.
5é. Notificar el present acord tant a l'adjudicatari com a la resta de licitadors, indicant-los que podran interposar amb caràcter potestatiu, recurs especial en matèria de contractació, en el termini de quinze dies hàbils a comptar des de l'endemà al de la notificació, sent l'òrgan competent per a la resolució del recurs el Tribunal Administratiu Central de Recursos Contractuals, no procedint en aquest cas la interposició de recursos administratius ordinaris”.