logoescudo

Documento de Pliegos

Número de Expediente 2020/C003/000062
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 19-01-2021 a las 14:41 horas.

Servizo de vixilancia e control de accesos aos edificios públicos Casa Consistorial en Praza Maior e Centro de Servizos Municipais en Rolda Muralla 197 en Lugo

Contrato Sujeto a regulación armonizada
No

  • Directiva de aplicación
    N/A
  • Valor estimado del contrato
    71.064,96 EUR.
  • Importe
    42.994,3 EUR.
  • Importe (sin impuestos)
    35.532,48 EUR.
  • Plazo de Ejecución
    • 1 Año(s)
      • Observaciones: contado a partires da acta de inicio de prestación do servizo, a cal deberá ser asinada nun prazo máximo de quince días dende a formalización do contrato administrativo
  • Tipo de Contrato
    Servicios
  • Subtipo
    Servicios de mantenimiento y reparación
  • Clasificación CPV
    • 79710000 - Servicios de seguridad.

Proceso de Licitación

  • Procedimiento
    Abierto
  • Tramitación
    Ordinaria
  • Presentación de la oferta
    Manual
  • Contrato cubierto por el Acuerdo sobre Contratación Pública (ACP)
    : No
  • Sistema de Contratación
    No aplica
  • Idioma de Presentación de Oferta
    Español
    Gallego

Entidad Adjudicadora

Dirección Postal
  • Ronda da Muralla, Nº 197 (Centro Servizos Municipais)
  • (27002)
    Lugo
    España
  • ES112
Contacto
  • Correo Electrónico
    contratacion@lugo.gal

Proveedor de Pliegos

  • Junta de Gobierno del Ayuntamiento de Lugo

Plazo de Obtención de Pliegos

  • Hasta el 03/02/2021 a las 14:00
Dirección Postal
  • Ronda da Muralla, Nº 197 (Centro Servizos Municipais)
  • (27002)
    Lugo
    España

Proveedor de Información adicional

  • Junta de Gobierno del Ayuntamiento de Lugo
Dirección Postal
  • Ronda da Muralla, Nº 197 (Centro Servizos Municipais)
  • (27002)
    Lugo
    España

Recepción de Ofertas

  • Junta de Gobierno del Ayuntamiento de Lugo
Dirección Postal
  • Ronda da Muralla, Nº 197 (Centro Servizos Municipais)
  • (27002)
    Lugo
    España

Plazo de Presentación de Oferta

  • Hasta el 03/02/2021 a las 14:00

Apertura de Ofertas Económicas y Documentación

Apertura de Ofertas Económicas

mesa contratacion

  • Apertura sobre oferta económica
  • El día 11/02/2021 a las 09:00 horas
  • Data suxeita a cambios que publicaranse en todo caso, cando se produza a apertura e cualificacion do sobre A e do sobre B
Lugar
  • Oficinas administrativas concello de Lugo
Dirección Postal
  • Ronda Muralla 197- 3ª Planta
  • (27002)
    Lugo
    España

Tipo de Acto :
Público

  • Condiciones para la asistencia : entrada libre para a apertura do sobre B)

Otros eventos

Mesa contratacion apertura sobre A

  • Apertura sobre administrativa
  • El día 11/02/2021 a las 09:00 horas
  • apertura sobre A) DECLARACIÓN RESPONSABLE E OUTRA DOCUMENTACIÓN
Lugar
  • edificio administrativo. Concello de Lugo
Dirección Postal
  • Rda. Muralla 197-3º andar
  • (27002)
    Lugo
    España

Tipo de Acto :
Privado


Objeto del Contrato
: Servizo de vixilancia e control de accesos aos edificios públicos Casa Consistorial en Praza Maior e Centro de Servizos Municipais en Rolda Muralla 197 en Lugo

  • Valor estimado del contrato
    71.064,96 EUR.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      42.994,3 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      35.532,48 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 79710000 - Servicios de seguridad.
  • Plazo de Ejecución
    • 1 Año(s)
      • Observaciones: contado a partires da acta de inicio de prestación do servizo, a cal deberá ser asinada nun prazo máximo de quince días dende a formalización do contrato administrativo
  • Lugar de ejecución
    • Subentidad Nacional
      Lugo
    • Código de Subentidad Territorial
      ES112
    • Dirección Postal
      • España

    Opciones y prórrogas

    • Plazo
      • Descripción:
        O contrato poderá prorrogarse por outro período máximo anual por acordo do órgano de contratación que será obrigatoria para o contratista sempre que o seu preaviso se produza alomenos con dous meses de antelación ao remate do prazo de duración do contrato, e sen que a duración total do contrato, incluídas as prórrogas, poida exceder de DOUS ANOS e sen prexuízo do establecido no último parágrado do artigo 29.4 da LCSP.

    Condiciones de Licitación

    Garantía Requerida Definitiva

    • Porcentaje
      5 %

    Requisitos de participación de los licitadores

    • Titulo habilitante
      De conformidade coa Lei 5/2014 de 4 de abril de Seguridade Privada as empresas licitadoras deberán contar con autorización administrativa e estar inscritas no Rexistro Nacional de Seguridade Privada ou no correspondente Rexistro Autonómico
    • Condiciones de admisión
      • Capacidad de obrar
        - Están facultados para tomar parte na licitación e contratar con este Excmo. Concello as persoas naturais ou xurídicas, españolas ou estranxeiras, que teñan plena capacidade de obrar, non estean incursas en prohibición de contratar indicadas no artigo 71 da LCSP e acrediten a súa solvencia económica, financeira e técnica e profesional segundo o establecido nos artigos 65 e seguintes da LCSP
      Criterio de Solvencia Técnica-Profesional
      • Otros
        - Experiencia na realización de servizos similares aos deste contrato (servizos de vixilancia e seguridade) por un importe anual acumulado no ano de maior execución durante os derradeiros tres anos que sexa igual ou superior a 25.000 euros IVE excluído
      Criterio de Solvencia Económica-Financiera
      • Cifra anual de negocio
        - Co volume anual de negocios (cifra de negocios por importe neto que se reflicta na conta de perdas e ganancias da conta anual) referido ao ano de maior volume de negocio dos últimos tres anos anteriores á licitación deste contrato por importe igual ou superior a 54.000 IVE excluído

    Condiciones de adjudicación

      Criterios de Adjudicación
        Criterios evaluables mediante aplicación de fórmulas
      • oferta economica
        • Subtipo Criterio : Precio
        • Ponderación : 49
        • Cantidad Mínima : 0
        • Cantidad Máxima : 49
        Criterios evaluables mediante un juicio de valor
      • bolsa de horas
        • Subtipo Criterio : Otros
        • Ponderación : 37
        • Cantidad Mínima : 0
        • Cantidad Máxima : 37
      • formacion trabajadores
        • Subtipo Criterio : Otros
        • Ponderación : 14
        • Cantidad Mínima : 0
        • Cantidad Máxima : 14