logoescudo

Anuncio de adjudicación

Número de Expediente 417/2019
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 07-05-2019 a las 13:17 horas.

Entidad Adjudicadora

Dirección Postal
  • Plaza Maior, 1
  • (32500)
    O Carballiño
    España
  • ES113
Contacto
  • Teléfono
    988530007
  • Fax
    988530008
  • Correo Electrónico
    secretaria@carballino.gal

Objeto del Contrato
: Asfaltado en Seoane

  • Valor estimado del contrato
    83.408,3 EUR.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      100.924,04 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      83.408,3 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 45233222 - Trabajos de pavimentación y asfaltado.
  • Plazo de Ejecución
    • 1 Mes(es)
  • Lugar de ejecución
    • Subentidad Nacional
      Ourense
    • Código de Subentidad Territorial
      ES113
    • Dirección Postal
      • España
    • Dado a necesidade de tramitar o expediente de contratación da obra de “ASFALTADO EN SEOANE” pretendese defini-lo trazado e características do acondicionamento e mellora da circulación rodada de vía pública, coa conseguinte reposición e remodelación da calzada existente, de Seoane, na procura de mellorar os accesos e a comunicación a través da rede viaria de titularidade municipal, quedando acreditado que la contratación mediante un contrato de obra es la forma más idónea y eficiente de llevar a cabo los fines del Ayuntamiento.

      Por resolución de Alcaldía de data 13/02/2019, incoase expediente de contratación mediante procedemento ABERTO SIMPLIFICADO.

      Por resolución de Alcaldía de data 19/02/2019, apróbase o expediente de contratación 417/2019, os pregos de cláusulas administrativas particulares (PCA) e prescripción técnicas (PPT) de data 12/02/2019 que rexerán o contrato de obra.

      Con data 19/02/2019, publícase na Plataforma de Contratación do Sector Público o anuncio de licitación da obra.

      Con data 14/03/2019, pola mesa de contratación procédese ao acto de apertura do sobre único, excluyendose a empresa HORDESCON SL, -B32108334 por no adaptarse la declaración responsable ao modelo establecido nos Pregos de Cláusulas Administrativas particulares; Procedese tambien ao acto de apertura da oferta económica e referencias valorables automáticamente apreciandose que a empresa: FECHI, S.L – B36258861 incurren en baja temeraria.

      Con data 22/03/2019, a mesa de contratación procéde ao acto de apertura da documentación xustificativa da baixa temeraria presentada pola empresa incursa en baixa, a mesa acorda remitirlla ao técnico Municipal para informe.

      Con data 29/03/2019, a mesa de contratación a la vista do informe do técnico Municipal sobre as baixas temerarias propone admitir a documentación aportada pola empresa FECHI, S.L – B36258861 para la justificación das ofertas anormalmente baixas. No mesmo acto a mesa acorda declarar á empresa FECHI, S.L – B36258861 como a mellor oferta requiríndolle a documentación que sinalan os PCAP.

      A empresa FECHI, S.L – B36258861 presenta na Plataforma de Contratación do Estado a documentación solicitada.

      Con data 02/05/2019 a mesa de contratación procede a comprobación da documentación e propón á adjudicación da obra á empresa FECHI, S.L – B36258861.

      Con data 03/05/2019 Emitese informe de fiscalización da intervención.

      Seguidos tódolos trámites establecidos legalmente en uso das facultades que me confiere a legislación vixente, esta Alcaldía RESOLVE:

      PRIMEIRO.- Advocar as atribucións conferidas á Xunta de Goberno Local para este asunto en concreto

      SEGUNDO.- Deixar excluido a siguiente empresa: HORDESCON SL, -B32108334, por no adaptarse la declaración responsable ao modelo establecido nos Pregos de Cláusulas Administrativas particulares.

      Adxudicar o contrato 417/2019 ASFALTADO EN SEOANE á empresa FECHI, S.L – B36258861 por importe total de 65.025,36€, por importe estimado sen Ive 53.739,97€ e Ive 11.285,39€.

      TERCEIRO.- Dispor o gasto con cargo a partida presupostaria correspondente do vixente orzamento de gastos.

      CUARTO.- A execución desta adxudicación efectuarase nos termos indicados no prego de prescripcións técnicas, proxecto técnico do Arquitesto Municipal Sergio Mascareñas Nogueira e PCAP aprobados por Resolución de Alcaldía de data 19/02/2019 e en todo caso seguindo as instruccións do director de obra.

      QUINTO.- Notificar a adxudicación a todos os interesados no procedemento, procedendo así mismo á publicación deste acordo de adxudicación no Perfil do Contratante.

      SEXTO.- Requerir ao adxudicatario para que no prazo de 15 días hábiles desde a notificación do Decreto, acuda a formalizar o documento administrativo contractual.
      Publicar a formalización nos medios indicados para o anuncio de adxudicación.

      Acta de Resolución

      Adjudicado

      Adjudicatario

      • CONSTRUCCIONES FECHI, SL
      • NIF
        B36258861
      • Importes de Adjudicación

        • Importe total ofertado (sin impuestos)
          53.739,97 EUR.
        • Importe total ofertado (con impuestos)
          65.025,36 EUR.
      Motivación de la Adjudicación
      • Motivación
        Oferta económica más ventajosa
      • Fecha del Acuerdo
        07/05/2019
      • Plazo de Formalización
        • Observaciones: 15 dáis hábileas desde la notificación del decreto, acuda a formalizar el documento administrativo contractual.
      Información Sobre las Ofertas
      • Se han excluido ofertas por ser anormalmente bajas
        No
      • Ofertas recibidas
        15

        Garantía Requerida Definitiva

        • Porcentaje
          5 %

        Proceso de Licitación

      • Procedimiento
        Abierto simplificado
      • Tramitación
        Ordinaria
      • Tramitación del Gasto
        Ordinaria
      • Presentación de la oferta
        Electrónica
      • Plazo de Obtención de Pliegos

        • Hasta el 10/03/2019 a las 23:59

        Plazo de Presentación de Oferta

        • Hasta el 11/03/2019 a las 23:59

        Apertura de Ofertas Económicas y Documentación

        Apertura de Ofertas Económicas

        Apertura sobre oferta económica

        • Apertura sobre oferta económica
        • El día 14/03/2019 a las 09:00 horas
        Lugar
        • Salón de Plenos
        Dirección Postal
        • Praza Maior 1
        • (32500)
          O Carballiño
          España

        Condiciones de adjudicación

          Criterios de Adjudicación

            Criterios evaluables mediante aplicación de fórmulas
          • Oferta económica
            • Subtipo Criterio : Precio
            • Ponderación : 100
            • Expresión de evaluación : Oferta más económica X 100 / oferta licitadora
            • Cantidad Mínima : 0
            • Cantidad Máxima : 100
        Detalle de la Licitación: