logoescudo

Anuncio de adjudicación

Número de Expediente 10245/2022
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 05-07-2022 a las 12:28 horas.

Contrato Sujeto a regulación armonizada
No

  • Directiva de aplicación
    N/A

Entidad Adjudicadora

Dirección Postal
  • Plaza de España, 1
  • (07800)
    Eivissa
    España
  • ES53
Contacto
  • Teléfono
    971397600
  • Fax
    971397584
  • Correo Electrónico
    contractacio@eivissa.es

Objeto del Contrato
: Assistència tècnica de direcció d'obra, direcció d'execució d'obra i vigilància i coordinació de seguretat i salut durant l'execució de les obres de remodelació de l'Avinguda Isidor Macabich en el terme municipal d'Eivissa

  • Valor estimado del contrato
    83.848,63 EUR.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      101.456,84 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      83.848,63 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 71000000 - Servicios de arquitectura, construcción, ingeniería e inspección.
    • 71247000 - Supervisión del trabajo de construcción.
    • 71317200 - Servicios de salud y seguridad.
  • Plazo de Ejecución
    • 12 Mes(es)
  • Lugar de ejecución
    • Subentidad Nacional
      Illes Balears
    • Código de Subentidad Territorial
      ES53
    • Dirección Postal
      • Avda. Isidor Macabich
      • (07800)
        Eivissa
        España
    • FETS I FONAMENTS DE DRET
      1.- Vista la proposta efectuada per la Mesa de Contractació de data 30 de maig de 2022 pera la contractació d’ “Assistència tècnica de direcció d’obra, direcció d’execució d’obra ivigilància i coordinació de seguretat i salut durant l’execució de les obres de remodelació del’avinguda Isidor Macabich en el terme municipal d’Eivissa».
      2.- Vista l'acta de la Mesa de Contractació de data 28 de juny de 2022, a la que s'acorda acceptar la documentació presentada per l'entitat seleccionada per l'adjudicació,considerant acreditada la capacitat d'obrar i la solvència exigida per a l'execució del contracte.
      De conformitat amb el que estableix l’article 159.4 de la Llei 9/2017 8 novembre deContractes del Sector Públic, atesa la recepció en temps i forma de la documentació sol·licitada.
      Vist el informe de fiscalització favorable amb data de 30 / de juny / 2022.
      En virtut de les atribucions que m'han estat delegades mitjançant decret núm 2019/3897 dedata 20 de juny de 2019, la regidora delegada de l'àrea de Contractació i Patrimoni dicta la següent:
      RESOLUCIÓ
      PRIMER.- Adjudicar el present contracte licitat pel procedimient obert simplificat ambl'entitat GRADUAL INGENIEROS, S.L. amb CIF núm. B57928038, com autora de la proposició més avantatjosa, en les condicions del Plec de Condicions que obra al'expedient, i per la quantitat de seixanta-quatre mil dos-cents seixanta-un euros amb quatre cèntims (64.261,04 €), més IVA de trezte mil quatre-cents noranta-quatre euros amb vuitanta-dos cèntims (13.494,82 €), sent un total de setanta-set mil set-cents cinquanta-cinc euros amb vuitanta-sis cèntims (77.755,86 €).
      SEGON.- Publicar el present decret a la Plataforma de contractació del sector públic estatal segons el que preveuen els articles 63, 151 i 159.4 de la Llei 9/2017 8 novembre.
      Comunicar als adjudicataris i a la resta de licitadors que disposen de l’Acta de la Mesa de contractació amb la valoració de les ofertes i proposta d'adjudicació publicada a la Plataforma de contractació del sector públic estatal.
      TERCER.- Formalitzar el contracte amb l’adjudicatari, en el termini màxim de quinze dies hàbils, des de la notificació del present decret segons l’article 153. 3 de Llei 9/2017 8 novembre.
      QUART.- Comunicar la informació contractual pertinent a la Plataforma de Rendició de Comptes d'Entitats Locals del registre telemàtic del Tribunal de Comptes (www.rendiciondecuentas.es) i publicar l’adjudicació al Registre de Contractes del Sector Públic.

      Condiciones de Licitación

    • Programas de Financiación
      No hay financiación con fondos de la UE
    • Adjudicado

      Adjudicatario

      • Gradual Ingenieros S.L.
      • NIF
        b57928038
      • El adjudicatario es una PYME
        : Sí
      • País Origen Producto o Servicio :
        España
      • Importes de Adjudicación

        • Importe total ofertado (sin impuestos)
          64.261,04 EUR.
        • Importe total ofertado (con impuestos)
          77.755,86 EUR.
      Motivación
      • Motivación
        Oferta més avantatjosa
      • Fecha del Acuerdo
        30/06/2022
      • Plazo de Formalización
        • Observaciones: Quinze dies hàbils des de la notificació del decret d'adjudicació
      Información Sobre las Ofertas
      • Ofertas recibidas
        1
      • Número de ofertas recibidas de PYMEs
        1

        Garantía Requerida Definitiva

        • Porcentaje
          5 %

        Presentación de recursos

        Proceso de Licitación

      • Procedimiento
        Abierto simplificado
      • Tramitación
        Ordinaria
      • Tramitación del Gasto
        Ordinaria
      • Sistema de Contratación
        No aplica
      • Presentación de la oferta
        Electrónica
      • Contrato cubierto por el Acuerdo sobre Contratación Pública (ACP)
        : No
      • Plazo de Presentación de Oferta

        • Hasta el 19/04/2022 a las 19:00

        Subasta electrónica

        • Se adjudicará mediante subasta electrónica
          : No

        Condiciones de adjudicación

          Criterios de Adjudicación

            Criterios evaluables mediante aplicación de fórmulas
          • Criteris avaluables per fórmula matemàtica
            • Subtipo Criterio : Otros
            • Ponderación : 22
          • Oferta econòmica
            • Subtipo Criterio : Precio
            • Ponderación : 40
            Criterios evaluables mediante un juicio de valor
          • Criteris avaluables mitjançant judicis de valor
            • Subtipo Criterio : Otros
            • Ponderación : 38
        Detalle de la Licitación: