logoescudo

Anuncio de adjudicación

Número de Expediente 2018/C004/000012
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 01-03-2019 a las 10:28 horas.

Entidad Adjudicadora

Dirección Postal
  • Avenida de Galicia, 45
  • (15620)
    Mugardos
    España
  • ES111
Contacto
  • Correo Electrónico
    correo@concellodemugardos.gal

Objeto del Contrato
: Servizo de xestión administrativa da oficina do ARRU (Área de Rexeneración e Renovación Urbana núcleos Mugardos o Seixo)

  • Valor estimado del contrato
    82.160 EUR.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      26.000 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      20.540 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 71200000 - Servicios de arquitectura y servicios conexos.
    • 71400000 - Servicios de planificación urbana y de arquitectura paisajística.
  • Plazo de Ejecución
    • 3 Año(s)
  • Lugar de ejecución
    • Subentidad Nacional
      A Coruña
    • Código de Subentidad Territorial
      ES111
    • Dirección Postal
      • España
    • 1.- ADXUDICACIÓN DA PRESTACIÓN DO SERVIZO DE XESTIÓN ADMINISTRATIVA DA OFICINA DE REXENERACIÓN E RENOVACIÓN URBANA, POLO PROCEDEMENTO ABERTO SIMPLIFICADO. EXPTE. 2018/C004/000012.

      Tendo en conta os acordos adoptados pola Mesa de Contratación nas xuntanzas realizadas en datas 31.01.2019 e 06.02.2019, contendo esta última, a proposta de adxudicación a favor de ALEJANDRO GARCÍA VIROSTA.

      Téndose dado cumprimento, dentro do prazo establecido, ao requerimento efectuado ao licitador ALEJANDRO GARCÍA VIROSTA, unha vez constituída polo mesmo a garantía definitiva por importe do 5% do prezo de adxudicación, excluído o IVE, esto é, 2.914,50 euros, e presentada a documentación relacionada na cláusula 17.11, 17.2, 17.3, 17.7, 17.8 e 17.9 do prego de cláusulas administrativas que rexen a contratación (por no constar os citados datos no Rexistro Oficial de licitadores e empresas clasificadas do sector público (ROLECSP)), e a documentación xustificativa de estar ao corrente no cumprimento das súas obrigas tributarias e coa Seguridade Social.

      Atendido o informe de fiscalización emitido pola intervención municipal en data 19.02.2019, obrante no expediente, a Xunta de Goberno Local, tendo en conta a necesidade de contratación do servizo epigrafiado, e ser ésta a única oferta presentada, por unanimidade, ACORDA:

      1º.- Adxudicar o SERVIZO DE XESTIÓN ADMINISTRATIVA DA OFICINA DE REXENERACIÓN E RENOVACIÓN URBANA, a D. ALEJANDRO GARCÍA VIROSTA, NIF. 32839521Y, no prezo e condicións que figuran a continuación:

      1- Prezo:
      A) Prezo sen I.V.E.: 19.430,00 €.
      B) I.V.E.: 4.080,30 €
      C) Total (A + B): 23.510,30 €

      2- Horas de servizo a a maiores das mínimas esixidas no Prego de Prescricpcións Técnicas que rexe a contratación:
      Número de horas: 60 horas

      2º.- Aprobar o gasto correspondente con cargo á partida 152.22799 do orzamento vixente, prorrogado do 2017.

      3º.- Notificar o presente acordo ao adxudicatario e publicalo simultáneamente no perfil do contratante. Asimesmo, deberá publicarse no perfil do contratante a formalización do contato cando ésta se produza.

      4º.- Que se requira ao adxudicatario para a formalización do contrato administrativo dentro do prazo de quince (15) días hábiles, a contar do seguinte ao da notificación da presente adxudicación.”

      Acta de Resolución

      Adjudicado

      Adjudicatario

      • ALEJANDRO GARCIA VIROSTA
      • NIF
        32839521Y
      • País Origen Producto o Servicio :
        España
      • Importes de Adjudicación

        • Importe total ofertado (sin impuestos)
          19.430 EUR.
        • Importe total ofertado (con impuestos)
          23.510,3 EUR.
      Motivación de la Adjudicación
      • Motivación
        A oferta máis ventaxosa
      • Fecha del Acuerdo
        21/02/2019
      • Plazo de Formalización
        Del 21/02/2019
        al 14/03/2019
      Información Sobre las Ofertas
      • Se han excluido ofertas por ser anormalmente bajas
        No
      • Ofertas recibidas
        1
      • Precio de la oferta más baja
        0 EUR.
      • Precio de la oferta más alta
        0 EUR.

      Proceso de Licitación

    • Procedimiento
      Abierto simplificado
    • Tramitación
      Ordinaria
    • Tramitación del Gasto
      Ordinaria
    • Presentación de la oferta
      Electrónica
    • Contrato cubierto por el Acuerdo sobre Contratación Pública (ACP)
      : No
    • Plazo de Obtención de Pliegos

      • Hasta el 28/01/2019 a las 23:59

      Plazo de Presentación de Oferta

      • Hasta el 28/01/2019 a las 23:59

      Apertura de Ofertas Económicas y Documentación

      Apertura de Ofertas Económicas

      VALORACIÓN SOBRE B, APERTURA Y VALORACIÓN SOBRE C

      • Apertura sobre oferta económica
      • El día 06/03/2019 a las 12:00 horas
      • VALORACIÓN SOBRE B, APERTURA Y VALORACIÓN SOBRE C
      Lugar
      • SALA DE SESIÓNS DO CONCELLO DE MUGARDOS
      Dirección Postal
      • AVD GALICIA 45
      • (15620)
        MUGARDS
        España

      Tipo de Acto :
      Público

      Otros eventos

      Apertura criterios basados en juicios de valor

      • Apertura sobre oferta técnica
      • El día 31/01/2019 a las 09:30 horas
      • Apertura de criterios de juicio de valor
      Lugar
      • SALA DE COMISIÓNS DO CONCELLO DE MUGARDOS
      Dirección Postal
      • (15620)
        Mugardos
        España

      Condiciones de adjudicación

        Criterios de Adjudicación

          Criterios evaluables mediante aplicación de fórmulas
        • Sobre C: Criterios avaliables mediante fórmula automática
          • Subtipo Criterio : Otros
          • Ponderación : 20
          Criterios evaluables mediante un juicio de valor
        • Sobre B: Criterios non avaliables de forma automática mediante fórmulas
          • Ponderación : 15
      Detalle de la Licitación: