logoescudo

Anuncio de adjudicación

Número de Expediente 28523/2022
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 25-10-2022 a las 12:26 horas.

Contrato Sujeto a regulación armonizada
No

  • Directiva de aplicación
    N/A

Entidad Adjudicadora

Dirección Postal
  • Plaza de España, 1
  • (07800)
    Eivissa
    España
  • ES53
Contacto
  • Teléfono
    971397600
  • Fax
    971397584
  • Correo Electrónico
    contractacio@eivissa.es

Objeto del Contrato
: Obres de treballs de pintura als centres educatius en el TM Eivissa per lots (4 lots)

  • Valor estimado del contrato
    1.111.458,89 EUR.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      1.344.865,26 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      1.111.458,89 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 45442100 - Trabajos de pintura.
    • 45400000 - Acabado de edificios.
    • 45440000 - Trabajos de pintura y acristalamiento.
    • 45442200 - Aplicación de recubrimientos anticorrosivos.
    • 45443000 - Trabajos de fachada.
  • Plazo de Ejecución
    • 4 Mes(es)
  • Lugar de ejecución
    • Subentidad Nacional
      Illes Balears
    • Código de Subentidad Territorial
      ES53
    • Dirección Postal
      • España
    • 1.- Vista la proposta efectuada per la Mesa de Contractació de data 21 de setembre de2022 per a la contractació de «Obres de treballs de pintura als centres educatius en el TMEivissa (4 lots)» en relació al lot núm. 3.
      2.- Vista l'acta de la Mesa de Contractació de data 14 i 21 d’octubre de 2022, a la ques'acorda acceptar la documentació presentada per l'entitat seleccionada per l'adjudicació,considerant acreditada la capacitat d'obrar i la solvència exigida per a l'execució delcontracte.
      De conformitat amb el que estableix l’article 159.4 de la Llei 9/2017 8 novembre deContractes del Sector Públic, atesa la recepció en temps i forma de la documentaciósol·licitada.
      Vist el informe de fiscalització favorable amb data de 24 / d’octubre / 2022.
      En virtut de les atribucions que m'han estat delegades mitjançant decret núm 2019/3897 dedata 20 de juny de 2019, la regidora delegada de l'àrea de Contractació i Patrimoni dicta lasegüent:
      RESOLUCIÓ
      Adjudicar el present contracte en relació al lot núm. 3 licitat pel procedimientobert simplificat amb l'entitat SIRCOM Sociedad Cooperativa Madrileña amb CIF núm. F-86639119 com autora de la proposició més avantatjosa, en les condicions del Plec deCondicions que obra a l'expedient, i per la quantitat de dos-cents seixanta-nou mil vuit-centseuros (269.800 €), més IVA de cinquanta-sis mil sis-cents cinquanta-vuit euros (56.658 €),sent un total de tres-cents vint-i-sis mil quatre-cents cinquanta-vuit cèntims (326.458 €).
      SEGON.- Publicar el present decret a la Plataforma de contractació del sector públic estatalsegons el que preveuen els articles 63, 151 i 159.4 de la Llei 9/2017 8 novembre.
      Comunicar als adjudicataris i a la resta de licitadors que disposen de l’Acta de la Mesa decontractació amb la valoració de les ofertes i proposta d'adjudicació publicada a laPlataforma de contractació del sector públic estatal.
      TERCER.- Formalitzar el contracte amb l’adjudicatari, en el termini màxim de quinze dieshàbils, des de la notificació del present decret segons l’article 153. 3 de Llei 9/2017 8novembre.
      QUART.- Comunicar la informació contractual pertinent a la Plataforma de Rendició deComptes d'Entitats Locals del registre telemàtic del Tribunal de Comptes (www.rendiciondecuentas.es) i publicar l’adjudicació al Registre de Contractes del Sector Públic.
      PRIMER.-

      Condiciones de Licitación

    • Programas de Financiación
      No hay financiación con fondos de la UE
    • Nº de Lotes: 4
      • Nº de Lotes cuyo resultado se indica en este anuncio: 1
      • Se debe ofertar:
        A uno o varios lotes
      • Nº Lote: 3
      • Objeto del Contrato
        : Lot núm. 3: CEIP Sa Graduada, CEIP Sa Bodega

      • Presupuesto base de licitación
        • Importe
          327.444,84 EUR.
        • Importe (sin impuestos)
          270.615,57 EUR.
      • Lugar de ejecución
        • Subentidad Nacional
          Illes Balears
        • Código de Subentidad Territorial
          ES53
        • Dirección Postal
          • España

      Adjudicado

      Adjudicatario

      • SIRCOM SCM
      • NIF
        F86639119
      • El adjudicatario es una PYME
        : Sí
      • Importes de Adjudicación

        • Importe total ofertado (sin impuestos)
          269.800 EUR.
        • Importe total ofertado (con impuestos)
          326.458 EUR.
      Motivación
      • Motivación
        Oferta més avantatjosa
      • Fecha del Acuerdo
        24/10/2022
      • Plazo de Formalización
        • Observaciones: Dins el termini de quinze dies hàbils des de la notificació del decret d'adjudicació
      Información Sobre las Ofertas
      • Número de ofertas recibidas de PYMEs
        2

        Garantía Requerida Definitiva

        • Porcentaje
          5 %

        Presentación de recursos

        Proceso de Licitación

      • Procedimiento
        Abierto simplificado
      • Tramitación
        Ordinaria
      • Tramitación del Gasto
        Ordinaria
      • Se debe ofertar:
        A uno o varios lotes
      • Sistema de Contratación
        No aplica
      • Presentación de la oferta
        Electrónica
      • Plazo de Presentación de Oferta

        • Hasta el 13/09/2022 a las 19:00
        Detalle de la Licitación:

        Condiciones de adjudicación

          Criterios de Adjudicación
            Criterios evaluables mediante aplicación de fórmulas
          • Criteris avaluables per fórmula matemàtica
            • Subtipo Criterio : Otros
            • Ponderación : 30
          • Oferta econòmica
            • Subtipo Criterio : Precio
            • Ponderación : 70