CONTRACTACIÓ/SUBMINISTRAMENT
DECRET
Ateses les següents consideracions:
1. Mitjançant Acord de Junta de Govern Local de data 22 de setembre, es va aprovar l’expedient per a la contractació del «Subministre i manteniment d'un sistema de control de flota de vehicles mitjançant GPS», la licitació del qual va ser publicada a la plataforma de Contractes del Sector Públic, en data 26 d de 2020.
2. A la licitació de referència ha presentat proposta, únicament, la mercantil Localizador Sherlog, S.L.
3. La Unitat Tècnica de Contractació, en sessió celebrada el dia 9 de novembre de 2020, efectua proposta d’adjudicació a l’Òrgan de Contractació.
4. Existeix consignació pressupostària suficient i adequada, segons informe de la Intervenció Municipal.
5. Correspon resoldre a l’Alcalde.
RESOLC:
Primer.- Adjudicar el contracte «Subministre i manteniment d'un sistema de control de flota de vehicles mitjançant GPS», a LOCALIZADOR SHERLOG, S.L, amb NIF núm. B97766513, per import de 3.146,72.- €, IVA inclòs, d’acord amb el Plec de Clàusules Administratives Particulars i el de Prescripcions Tècniques, els annexos als mateixos i l’oferta presentada, en tot allò que no contradiga els citats plecs.
El subministrament objecte de la present contractació s’efectuarà de forma immediata, des de la seua formalització.
El contracte de manteniment dels localitzadors tindrà una durada de dos anys, el qual podrà ser prorrogat, de manera expressa, per dos anys més.
Segon.- Publicar l’adjudicació en la Plataforma de Contractació del Sector Públic.
Tercer.- Traslladar, a la mercantil adjudicatària a la Intervenció Municipal i al departament proposant.
La regidora delegada de Contractació.
A Carcaixent, document signat electrònicament conforme figura al marge.