logoescudo

Anuncio de licitación

Número de Expediente 11/2024-SUBMINISTRO EQUIPAMENTO CENTRO SOCIAL
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 31-05-2024 a las 12:37 horas.

Subministro de equipamento para salón social e cociña do centro social do Concello de Arbo, financiado no marco do Plan + provincial 2024

Contrato Sujeto a regulación armonizada
No

  • Directiva de aplicación
    Directiva 2014/24/EU - sobre Contratación Pública
  • Valor estimado del contrato
    42.500 EUR.
  • Importe
    51.425 EUR.
  • Importe (sin impuestos)
    42.500 EUR.
  • Plazo de Ejecución
    • 2 Mes(es)
      • Observaciones: Segundo o previsto nos pregos e memorita técnica avaliada: 2 meses dende sinatura do contrato
  • Tipo de Contrato
    Suministros
  • Subtipo
    Adquisición
  • Contrato Mixto
    Si
  • Lugar de ejecución
    ES114 Pontevedra Lugar chan donde se sitúa o edificio do centro social do Concello de Arbo SANTA MARIA DE ARBO (PONTEVEDRA)
  • Clasificación CPV
    • 39100000 - Mobiliario.
    • 39290000 - Complementos de mobiliario diversos.

    Proceso de Licitación

    • Procedimiento
      Abierto
    • Tramitación
      Ordinaria
    • Presentación de la oferta
      Electrónica
    • Contrato cubierto por el Acuerdo sobre Contratación Pública (ACP)
      : No
    • Sistema de Contratación
      No aplica
    • Características del procedimiento
      Procedemento aberto, en trámite ordinario, oferta economicamente máis vantaxosa (varios criterios de adxudicación)
    • Idioma de Presentación de Oferta
      Español
      Gallego

    Entidad Adjudicadora

    Dirección Postal
    • Plaza Consistorio
    • (36430)
      Arbo
      España
    • ES114
    Contacto
    • Teléfono
      986665000
    • Fax
      986665011
    • Correo Electrónico
      concellodearbo@concellodearbo.es

    Proveedor de Pliegos

    • Junta de Gobierno Local del Ayuntamiento de Arbo

    Plazo de Obtención de Pliegos

    • Hasta el 17/06/2024 a las 23:59
    Dirección Postal
    • Plaza Consistorio
    • (36430)
      Arbo
      España

    Proveedor de Información adicional

    • Junta de Gobierno Local del Ayuntamiento de Arbo
    Dirección Postal
    • Plaza Consistorio
    • (36430)
      Arbo
      España

    Recepción de Ofertas

    • Junta de Gobierno Local del Ayuntamiento de Arbo
    Dirección Postal
    • Plaza Consistorio
    • (36430)
      Arbo
      España

    Plazo de Presentación de Oferta

    • Hasta el 17/06/2024 a las 23:59
      • Observaciones: procedemento aberto para adxudicación do contrato para subministro e instalación de equpamento de salón social e cociña do centro social de Arbo

    Apertura de Ofertas Económicas y Documentación

    Apertura de Ofertas Económicas

    APERTURA SOBRE NÚM. 1 -DOCUMENTACIÓN ADMINISTRATIVA

    • Apertura sobre oferta económica
    • El día 18/06/2024 a las 09:00 horas
    • Apertura sobre núm. 1 Doc. Administrativa que contén o DEUC e cualificacion do mesmo
    Lugar
    • CASA CONSISTORIAL AYUNTAMIENTO DE ARBO
    Dirección Postal
    • PLAZA CONSISTORIO
    • (36430)
      ARBO
      España

    Tipo de Acto :
    Privado

    Otros eventos

    APERTURA SOBRE NÚM. 2-OFERTA ECONOMICA

    • Apertura sobre oferta económica
    • El día 18/06/2024 a las 10:00 horas
    • Apertura sobre núm. 2 que contén a oferta economica e solicitude informe técnico de valoración
    Lugar
    • CASA CONSISTORIAL AYUNTAMIENTO DE ARBO
    Dirección Postal
    • PLAZA CONSISTORIO
    • (36430)
      ARBO
      España

    Tipo de Acto :
    Público

    • Condiciones para la asistencia : Acreditación personalidade e no caso de representación poder e dni

    APERTURA SOBRE NÚM. 1-DOC. ADMINISTRATIVA

    • Apertura sobre administrativo
    • El día 18/06/2024 a las 09:00 horas
    • Apertura sobre núm. 1 Doc. Administrativa que contén o DEUC e cualificacion do mesmo
    Lugar
    • CASA CONSISTORIAL AYUNTAMIENTO DE ARBO
    Dirección Postal
    • PLAZA CONSISTORIO
    • (36430)
      ARBO
      España

    Tipo de Acto :
    Privado

    Subasta electrónica

    • Se adjudicará mediante subasta electrónica
      : No

    Objeto del Contrato
    : Subministro de equipamento para salón social e cociña do centro social do Concello de Arbo, financiado no marco do Plan + provincial 2024

  • Descripción del procedimiento
  • Subministro e instalación de equipamento para salón social e cociña do centro social do Concello de Arbo, financiado no marco do Plan + provincial 2024
  • Valor estimado del contrato
    42.500 EUR.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      51.425 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      42.500 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 39100000 - Mobiliario.
    • 39290000 - Complementos de mobiliario diversos.
  • Plazo de Ejecución
    • 2 Mes(es)
      • Observaciones: Segundo o previsto nos pregos e memorita técnica avaliada: 2 meses dende sinatura do contrato
  • Lugar de ejecución
    • Lugar chan donde se sitúa o edificio do centro social do Concello de Arbo
    • Condiciones
      As fixadas na memoria técnica avaliada da arquitecta Mónica Parada Vazquez e as previstas nos pregos (PCAP e PPT)
    • Subentidad Nacional
      Pontevedra
    • Código de Subentidad Territorial
      ES114
    • Dirección Postal
      • Chan-ARBO (PONTEVEDRA)
      • (36430)
        SANTA MARIA DE ARBO (PONTEVEDRA)
        España

    Condiciones de ejecución del contrato

    • Se utilizará pedido electrónico : No
    • Se aceptará factura electrónica : Sí
    • Se utilizará el pago electrónico : Sí

    Contratación estratégica

      Contratación estratégica
      • Ninguno

    Condiciones de Licitación

  • Fórmula de Revisión de Precios
    No se prevé dada la duración del contrato
  • Se utilizará el pago electrónico
  • No aplica la Directiva de Vehículos Limpios
  • Garantía Requerida Definitiva

    • Porcentaje
      5 %

    Requisitos de participación de los licitadores

      Condiciones de admisión
      • Capacidad de obrar
        - DEUC. O licitador que resulte proposto para a adxudicación deberá achegar dende a recepción do requirimento a seguinte documentación: 1. Aquela que acredite a personalidade do empresario, mediante NIF ou documento que o substitúa. A capacidade de obrar das persoas xurídicas acreditarase, ben mediante a escritura de constitución e de modificación, no seu caso,inscrita no Rexistro Mercantil, ben mediante escritura ou documento de constitución, modificación, estatutos ou acto fundacional, inscrito, no seu caso, no correspondente Rexistro Oficial.Os que acudan á licitación en representación doutro, así como nos casos en que o licitador sexa unha sociedade ou persoa xurídica, deberán presentar tamén escritura de poder para o efecto, validada polo secretario da Corporación, ou polos servizos xurídicos da mesma, e acreditar a súa personalidade mediante o NIF.
      Motivos de exclusión
      • Incumplimiento de obligaciones en materia de legislación laboral
        - Se marca este para seguir con publicación de la licitación
      Criterio de Solvencia Técnica-Profesional
      • Trabajos realizados
        - DEUC. O licitador que resulte proposto para a adxudicación deberá achegar dende o requirimento a seguinte documentación: 3. Acreditación da solvencia técnica ou profesional, mediante a presentación dunha relación dos principais servizos de igual ou similar natureza realizados no últimos tres anos, acompañada de certificados de boa execución para os máis importantes, sendo requisito indispensable que o importe anual acumulado no ano de maior execución sexa igual ou superior ao 100% da anualidade media do contrato, conforme co disposto no artigo 90.1 da LCSP en relación co artigo 11.4. b) do RGLCAP modificado por R.D. 773/2015. Cando o contratista sexa unha empresa de nova creación, entendendo por tal aquela que teña unha antigüidade inferior a cinco anos, a súa solvencia técnica poderase acreditar igualmente por calquera dos medios a que se refiren as letras b) a i) do artigo 90.1 da LCSP.
      Criterio de Solvencia Económica-Financiera
      • Cifra anual de negocio
        - DEUC. O licitador que resulte proposto para a adxudicación deberá achegar dende o requirimento a seguinte documentación: 2. Xustificación da solvencia económico-financeira, mediante a acreditación do volume anual de negocios do licitador, que referido ao ano de maior volume de negocio dos últimos tres concluídos, deberá ser polo menos unha vez e media o valor estimado do contrato. A acreditación levará a cabo mediante as contas aprobadas e depositadas no Rexistro Mercantil –ou rexistro oficial correspondente- ou, no caso de empresarios individuais non inscritos no Rexistro Mercantil, mediante os libros inventarios e contas anuais legalizadas polo Rexistro Mercantil, conforme co disposto no artigo 87.1 da LCSP en relación co artigo 11.4.a) do RGLCAP modificado por R.D. 773/2015.

    Preparación de oferta

    • Sobre
      NÚMERO 1-DOCUMENTACION ADMINISTRATIVA
    • Tipo de Oferta
      Documentación administrativa
    • Descripción
      SOBRE NÚM. 1. Documentación administrativa da contratación do SUBMINISTRO E INSTALACIÓN DE EQUIPAMENTO DE SALÓN SOCIAL E COCIÑA PARA CENTRO SOCIAL, deberá conter, de acordo co disposto no artigo 140 da LCSP, unha declaración responsable que se axustará ao formulario de documento europeo único de contratación (DEUC), que deberá estar asinada e coa correspondente identificación, na que o licitador poña de manifesto que cumpre os requisitos esixidos para a adxudicación do contrato.

    Preparación de oferta

    • Sobre
      NÚMERO 2-OFERTA ECONOMICA
    • Tipo de Oferta
      Oferta económica o evaluable mediante fórmulas
    • Descripción
      SOBRE NÚM. 2. Oferta económica e documentación para valoración de criterios cuantificables de forma automática da contratación do SUBMINISTRO E INSTALACIÓN DE EQUIPAMENTO DE SALÓN SOCIAL E COCIÑA PARA CENTRO SOCIAL. Incluirá as seguintes determinacións segundo o modelo que figura como ANEXO I: 1.- PREZO TOTAL OFERTADO : presentarase polos licitadores que concorran consignando o importe TOTAL por cada lote ofertado (IVE excluído) na casilla correspondente.2.- Así mesmo, deberá incluírse neste sobre a RESTANTE DOCUMENTACIÓN QUE PERMITA Á VALORACIÓN DE CRITERIOS CUANTIFICABLES DE FORMA AUTOMÁTICA desta contratación, que se recollen na cláusula XIV deste prego. Coa oferta a presentar polos licitadores, neste sobre nº 2, achegarase como mínimo, unha memoria que describirá detalladamente as especificacións incluídas neste prego, con total definición das características técnicas de todos os elementos que constitúen o obxecto do contrato, indicando todos os aspectos necesarios para a perfecta definición de cada un deles.

    Condiciones de adjudicación

      Criterios de Adjudicación
        Criterios evaluables mediante aplicación de fórmulas
      • Aumento do período de garantía
        • Subtipo Criterio : Otros
        • Ponderación : 12
        • Expresión de evaluación : Fórmula: P= ½ A P= Puntuación obtida A= Cada mes de garantía que se aumenta sobre o mínimo de garantía dun ano, establecida nos pregos. Sendo un máximo de 24 meses sobre a garantía mínima de un ano.
        • Cantidad Mínima : 0
        • Cantidad Máxima : 12
      • Baixa sobre orzamento base de licitación
        • Subtipo Criterio : Precio
        • Ponderación : 8
        • Expresión de evaluación : Fórmula: P= 8*(Y/X), sendo: P= Puntuación obtida Y= Oferta mais baixa X= Oferta a valorar
        • Cantidad Mínima : 0
        • Cantidad Máxima : 8
      • Melloras
        • Subtipo Criterio : Otros
        • Ponderación : 30
        • Expresión de evaluación : Segundo o previsto na cláusula XIV do prego
        • Cantidad Mínima : 0
        • Cantidad Máxima : 30

    Presentación de recursos

      Información sobre recursos
      • CONCELLO DE ARBO
      • Tipo de Entidad Adjudicadora Órgano de Contratación
      Dirección Postal
      • PRAZA CONSISTORIO Nº 1
      • (36430)
        ARBO
        España
      Contacto
      • Teléfono
        +34 986665000
      • Correo Electrónico
        rexistro@concellodearbo.gal
      Presentación de recursos
      • CONCELLO DE ARBO
      Dirección Postal
      • PRAZA CONSISTORIO Nº 1
      • (36430)
        ARBO-PONTEVEDRA
        España
      Contacto
      • Teléfono
        +34 986665000
      • Correo Electrónico
        rexistro@concellodearbo.gal

    • Se aceptará factura electrónica
  • Programas de Financiación
    No hay financiación con fondos de la UE
  • Proceso de Licitación

      Subasta electrónica

      • Se adjudicará mediante subasta electrónica
        : No