logoescudo

Anuncio de adjudicación

Número de Expediente 793/2023
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 20-03-2024 a las 15:19 horas.

Contrato Sujeto a regulación armonizada
Si

  • Directiva de aplicación
    Directiva 2014/24/EU - sobre Contratación Pública

Entidad Adjudicadora

Dirección Postal
  • Estrada Nogueira, 3
  • (32160)
    Nogueira de Ramuín
    España
  • ES113
Contacto
  • Teléfono
    +34 988201023
  • Fax
    +34 988201120
  • Correo Electrónico
    secretaria@nogueiraderamuin.gal

Objeto del Contrato
: Servicio de Ayuda a Domicilio del Ayuntamiento de Nogueira de Ramuín.

  • Descripción EL servicio de ayuda en el hogar se integra dentro de los servicios sociales comunitarios básicos de conformidad a lo previsto en el artículo 8 f) del Decreto 99/2012 de 16 de marzo por el que se regulan los servicios sociales comunitarios y a su financiación y en el artículo 11 de la Ley 13/2008 de 13 de diciembre de Servicios Sociales de Galicia.
  • Valor estimado del contrato
    1.694.508 EUR.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      1.780.306,32 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      1.694.508 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 85320000 - Servicios sociales.
    • 85312000 - Servicios de asistencia social sin alojamiento.
  • Plazo de Ejecución
    • 2 Año(s)
      • Observaciones: La duración del contrato es de dos años.
  • Lugar de ejecución
    • Subentidad Nacional
      Ourense
    • Código de Subentidad Territorial
      ES113
    • Dirección Postal
      • Estrada a Nogueira 3
      • (32160)
        Nogueira de Ramuín
        España
    • PRIMEIRO. Adxudicar á mercantil GESMEDICAL-DIS S.L. con CIF B 32.427.494 o contrato de Servizos de Axuda no Fogar do Concello de Nogueira de Ramuín por procedemento aberto suxeito a regulación harmonizada, nas condicións que figuran na súa oferta e nas que se detallan nos Pregos de Cláusulas Administrativas Particulares e de Prescricións Técnicas documentos que acepta sen reservas e que se incorporan a contido desta Resolución.

      SEGUNDO. A duración do contrato é de DOUS ANOS e contarase a partir da data que se fixe no documento de formalización do contrato. O contrato poderá prorrogarse por outros dous anos conforme o disposto na Cláusula Sétima do documento do Prego de Cláusulas Administrativas.

      O prezo do contrato é de OITOCENTOS OITENTA E CATRO MIL DOUSCENTOS VINTENOVE EUROS CON OITENTA E CATRO CÉNTIMOS (884.229, 84 €) dos cales 841.608 euros corresponden á base e 42.621,84 euros de IVE.

      TERCEIRO.- As tarifas e melloras no servizo son conforme a proposición presentada pola mercantil.

      CUARTO. Dispor o gasto correspondente a cargo da partida orzamentaria 231-227 do vixente orzamento municipal.

      QUINTO. Dar conta do presente Acordo á Intervención e a Tesouraría aos efectos de practicar as anotacións contables que procedan.

      SEXTO. Designar como responsable do contrato a Dª María del Carmen Limia Fernández, Secretaria-interventora do Concello de Nogueira de Ramuín e como encargada do seguemento e execución ordinaria do contrato a Dª Montserrat Novoa Fernández, traballadora social dos servizos sociais comunitarios e coordinadora do SAF do Concello de Nogueira de Ramuín.

      SÉTIMO. Publicar o anuncio de adxudicación no perfil de contratante do Concello na Plataforma de Contratos do Sector Público no prazo de 15 días.

      OITAVO. Notificar o Acordo á adxudicataria e citarlle para proceder á formalización do contrato. A formalización do contrato non poderá efectuarse antes de que transcorran quince días hábiles dende que se remita á notificación de conformidade ao disposto no artigo 153.3 e 44.1.a) da Lei 9/2017 de 8 de novembro de Contratos do Sector Público.

      NOVENO. Notificar o Acordo de adxudicación aos licitadores que non resultaron adxudicatarios.

      DÉCIMO. Publicar anuncio de formalización do contrato no Perfil de contratante do Concello na Plataforma de Contratos do Sector Público e no Diario Oficial da Unión Europoea (DOUE) de conformidade ao disposto no artigo 154.1 da Lei 9/2017 de 8 de novembro de Contratos do Sector Público.

      Condiciones de Licitación

    • Programas de Financiación
      No hay financiación con fondos de la UE
    • Adjudicado

      Adjudicatario

      • Gesmedical-DIS S.L.
      • NIF
        B32427494
      • El adjudicatario es una PYME
        : No
      • País Origen Producto o Servicio :
        España
      • Dirección Física
        • (32500)
          Carballiño
          España
        Contacto
        • Teléfono
          988090586
        • Correo Electrónico
          gerencia@gesmedical.es

        Importes de Adjudicación

        • Importe total ofertado (sin impuestos)
          841.608 EUR.
        • Importe total ofertado (con impuestos)
          884.229,84 EUR.
      Motivación
      • Motivación
        Mellor oferta presentada
      • Fecha del Acuerdo
        20/03/2024
      • Plazo de Formalización
        Del 21/03/2024
        al 15/04/2024
        • Observaciones: A formalización do contrato non poderá efectuarse antes de que transcorran quince días hábiles dende que se remita á notificación de conformidade ao disposto no artigo 153.3 e 44.1.a) da Lei 9/2017 de 8 de novembro de Contratos do Sector Público.
      Información Sobre las Ofertas
      • Se han excluido ofertas por ser anormalmente bajas
        No
      • Ofertas recibidas
        3
      • Número de ofertas recibidas de PYMEs
        3
      • Ofertas recibidas extranjeros comunicatarios(UE)
        0
      • Ofertas recibidas extranjero extracomunitarios(No UE)
        0
      • Ofertas electrónicas recibidas
        3

        Garantía Requerida Definitiva

        • Porcentaje
          5 %

        Presentación de recursos

        Proceso de Licitación

      • Procedimiento abierto sujeto a regulación armonizada conforme Directiva 24/2014. Servicios especiales Anexo IV de la Ley 9/2017 de 8 de noviembre de Contratos do Sector Público.
      • Procedimiento
        Abierto
      • Tramitación
        Ordinaria
      • Tramitación del Gasto
        Ordinaria
      • Sistema de Contratación
        No aplica
      • Presentación de la oferta
        Electrónica
      • Contrato cubierto por el Acuerdo sobre Contratación Pública (ACP)
        : No
      • Contrato Sujeto a regulación armonizada
      • Plazo de Obtención de Pliegos

        • Hasta el 25/01/2024 a las 23:59

        Plazo de Presentación de Oferta

        • Hasta el 25/01/2024 a las 23:59

        Subasta electrónica

        • Se adjudicará mediante subasta electrónica
          : No

        Apertura de Ofertas Económicas y Documentación

        Apertura de Ofertas Económicas

        SOBRE B

        • Apertura sobre oferta económica
        • El día 15/02/2024 a las 12:00 horas
        • Apertura sobre B- Proposición económica y documentación cuantificable de forma automática
        Lugar
        • salón de plenos Concello Nogueira de Ramuín
        Dirección Postal
        • Estrada a Nogueira nº 3, Luintra
        • (32160)
          Nogueira de Ramuín
          España

        Tipo de Acto :
        Público

        Otros eventos

        Sobre C

        • Apertura sobre oferta técnica
        • El día 05/02/2024 a las 12:00 horas
        • Apertura sobre C. Documentación evaluable mediante juicio de valor.
        Lugar
        • salón de plenos Concello Nogueira de Ramuín
        Dirección Postal
        • Estrada a Nogueira nº 3, Luintra
        • (32160)
          Nogueira de Ramuín
          España

        Tipo de Acto :
        Público

        SOBRE A

        • Apertura sobre administrativo
        • El día 29/01/2024 a las 12:00 horas
        • Apertura sobre A
        Lugar
        • salón de plenos Concello Nogueira de Ramuín
        Dirección Postal
        • Estrada a Nogueira nº 3, Luintra
        • (32160)
          Nogueira de Ramuín
          España

        Tipo de Acto :
        Público

        Condiciones de adjudicación

          Criterios de Adjudicación

            Criterios evaluables mediante aplicación de fórmulas
          • Mejor oferta económica
            • Subtipo Criterio : Precio
            • Ponderación : 40
            • Expresión de evaluación : Precio por separado para cada modalidad de servicio
          • Mejoras en el servicio
            • Subtipo Criterio : Otros
            • Ponderación : 20
            • Expresión de evaluación : Ayudas técnicas en préstamo y servicios técnicos asistenciales
            Criterios evaluables mediante un juicio de valor
          • Proyecto técnico
            • Subtipo Criterio : Otros
            • Ponderación : 40
        Detalle de la Licitación:

        Información del Anuncio Previo en Diarios

        Información del Anuncio de Licitación en Diarios