logoescudo

Anuncio de licitación

Número de Expediente 8057-320
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 31-10-2018 a las 12:09 horas.

o mantemento e reparación do equipamento informático, multimedia e redes de datos dos centros municipais de distrito e do mantemento do equipamento multimedia do auditorio de Teis e servizo técnico de eventos

  • Valor estimado del contrato
    153.968,63 EUR.
  • Importe
    93.151,02 EUR.
  • Importe (sin impuestos)
    76.984,31 EUR.
  • Plazo de Ejecución
    • 2 Año(s)
  • Tipo de Contrato
    Servicios
  • Subtipo
    Servicios de mantenimiento y reparación
  • Lugar de ejecución
    ES114 Pontevedra Concello de Vigo Vigo
  • Clasificación CPV
    • 50300000 - Servicios de reparación, mantenimiento y servicios asociados relacionados con ordenadores personales, equipo de oficina, telecomunicaciones y equipo audiovisual.
    • 50312000 - Mantenimiento y reparación de equipo informático.
    • 50312300 - Mantenimiento y reparación de equipos de redes de datos.

    Proceso de Licitación

    • Procedimiento
      Abierto
    • Tramitación
      Ordinaria
    • Presentación de la oferta
      Electrónica
    • Contrato cubierto por el Acuerdo sobre Contratación Pública (ACP)
      : No
    • Idioma de Presentación de Oferta
      Español
      Gallego
    Nº de Lotes: 2
    • Se debe ofertar:
      A uno o varios lotes
    • Número máximo de lotes a los que se puede presentar: 2
    • Número máximo de lotes que se puede adjudicar a un licitador: 2

    Entidad Adjudicadora

    Dirección Postal
    • Praza do Rei, s/n
    • (36202)
      Vigo
      España
    • ES114
    Contacto
    • Teléfono
      +34 986810148
    • Correo Electrónico
      contratacion@vigo.org

    Proveedor de Pliegos

    • Junta de Gobierno del Ayuntamiento de Vigo

    Plazo de Obtención de Pliegos

    • Hasta el 16/10/2018 a las 23:59
    Dirección Postal
    • Praza do Rei, s/n
    • (36202)
      Vigo
      España

    Proveedor de Información adicional

    • Junta de Gobierno del Ayuntamiento de Vigo
    Dirección Postal
    • Praza do Rei, s/n
    • (36202)
      Vigo
      España

    Recepción de Ofertas

    Dirección Postal
    • Praza do Rei, s/n
    • (36202)
      Vigo
      España

    Plazo de Presentación de Oferta

    • Hasta el 16/10/2018 a las 23:59

    Apertura de Ofertas Económicas y Documentación

    Apertura de Ofertas Económicas

    Apertura sobre C oferta económica

    • Apertura sobre oferta económica
    • El día 05/11/2018 a las 10:00 horas
    Lugar
    • Sala anexa al servicio de Contratación
    Dirección Postal
    • Plaza de El Rey, 2
    • (36202)
      Vigo
      España

    Tipo de Acto :
    Público


    Objeto del Contrato
    : o mantemento e reparación do equipamento informático, multimedia e redes de datos dos centros municipais de distrito e do mantemento do equipamento multimedia do auditorio de Teis e servizo técnico de eventos

  • Valor estimado del contrato
    153.968,63 EUR.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      93.151,02 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      76.984,31 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 50300000 - Servicios de reparación, mantenimiento y servicios asociados relacionados con ordenadores personales, equipo de oficina, telecomunicaciones y equipo audiovisual.
    • 50312000 - Mantenimiento y reparación de equipo informático.
    • 50312300 - Mantenimiento y reparación de equipos de redes de datos.
  • Plazo de Ejecución
    • 2 Año(s)
  • Lugar de ejecución
    • Concello de Vigo
    • Subentidad Nacional
      Pontevedra
    • Código de Subentidad Territorial
      ES114
    • Dirección Postal
      • Praza do Rei, 1
      • (36202)
        Vigo
        España

    Opciones y prórrogas

    • Plazo
      • Descripción:
        2 prórrogas de un año de duración cada una

    Condiciones de ejecución del contrato

    • Se utilizará pedido electrónico : No
    • Se aceptará factura electrónica : Sí
    • Se utilizará el pago electrónico : No
    • Condiciones especiales de ejecución de Contrato
      • Consideraciones tipo social - a adopción de medidas pola empresa adxudicataria que favorezan a conciliación da vida persoal, familiar e laboral das persoas adscritas á execución do contrato. Considerarase condición especial de execución a obriga do contratista de estar ao corrente dos pagamentos cos seus subcontratistas e subministradores no ámbito deste contrato.

    Lote 1: Lote 1 “Mantemento e reparación de equipos informáticos e redes de datos nos CMDs de Bouzas, Casco Vello, Coruxo, Saians e Teis”

    • Lugar de ejecución
      • País
        España
      • Subentidad Nacional
        Pontevedra
      • Código de Subentidad Territorial
        ES114
    • Presupuesto base de licitación
      • Importe
        49.983,34 EUR.
      • Importe (sin impuestos)
        41.308,54 EUR.
    • Clasificación CPV
      • 50312000 - Mantenimiento y reparación de equipo informático.
    • Clasificación CPV
      • 50312300 - Mantenimiento y reparación de equipos de redes de datos.

    Lote 2: Lote 2 “Mantemento do equipamento multimedia do auditorio de Teis e servizo técnico de eventos”

    • Lugar de ejecución
      • País
        España
      • Subentidad Nacional
        Pontevedra
      • Código de Subentidad Territorial
        ES114
    • Presupuesto base de licitación
      • Importe
        43.167,68 EUR.
      • Importe (sin impuestos)
        35.675,76 EUR.
    • Clasificación CPV
      • 50300000 - Servicios de reparación, mantenimiento y servicios asociados relacionados con ordenadores personales, equipo de oficina, telecomunicaciones y equipo audiovisual.

    Condiciones de Licitación

    Garantía Requerida Definitiva

    • Porcentaje
      5 %

    Requisitos de participación de los licitadores

      Condiciones de admisión
      • Capacidad de obrar
      • No estar incurso en incompatibilidades
      • Cumplimiento con las obligaciones con la Seguridad Social
      • Cumplimiento con las obligaciones tributarias
      Criterio de Solvencia Técnica-Profesional
      • Control por la entidad contratante sobre la capacidad del empresario
        - Unha relación dos principais servizos ou traballos, de igual ou similar natureza que os que constitúan o obxecto do contrato, realizados nos últimos tres anos (entenderase que este prazo remata o último día para a presentación de ofertas) que inclúa importe, datas e o destinatario, público ou privado. Considerarase acreditada a solvencia se nalgún dos últimos tres anos acredita servizos ou traballos por importe igual ou superior a unha anualidade media do prezo do contrato, excepto no caso de que a duración do contrato sexa inferior a un ano, suposto no que se terá en conta o prezo do contrato. Se o contrato se licitase por lotes, a anualidade media será a do lote ou lotes aos que presente proposta o licitador. Para determinar se un servizo é de igual ou similar natureza atenderase aos tres primeiros díxitos do código CPV. Os servizos ou traballos efectuados acreditaranse mediante certificados expedidos ou visados polo órgano competente, cando o destinatario sexa unha entidade do sector público; cando o destinatario sexa un suxeito privado, mediante un certificado expedido por este ou, a falta deste certificado, mediante unha declaración do empresario, acompañado dos documentos que consten no seu poder que acrediten a realización da prestación. Documento acreditativo de posuír a clasificación alternativa prevista no apartado 5.A. Se o contrato non está suxeito a regulación harmonizada, as empresas de nova creación (aquelas que teñan unha antigüidade inferior a 5 anos) acreditarán a súa solvencia mediante unha declaración na que indiquen a maquinaria, material e equipo técnico do que disporá para a execución dos traballos ou prestacións. A documentación acreditativa destes extremos achegarase polo primeiro clasificado con carácter previo á adxudicación do contrato. A) CLASIFICACIÓN ALTERNATIVA QUE ACREDITE A SOLVENCIA ECONÓMICA E FINANCEIRA E TÉCNICA E PROFESIONAL: Grupo V - Subgrupo 3 “Mantemento e reparación de equipos e instalacións informáticos e de telecomunicacións” – categoría 1 (lotes 1 e 2)
      Criterio de Solvencia Económica-Financiera
      • Cifra anual de negocio
        - Declaración do volume anual de negocios. Considerarase con solvencia económica e financeira aos licitadores cuxo volume anual de negocios, no ámbito do contrato, referido ao ano de maior volume de negocio dos tres últimos concluídos sexa, cando menos, igual ou superior: Ao valor estimado do contrato, ou do lote correspondente, cando o contrato se licite por lotes, cando a súa duración non sexa superior a un ano. Ao valor anual medio do contrato, ou do lote correspondente, cando o contrato se licite por lotes, se a súa duración é superior a un ano. Acreditarase por medio das contas anuais aprobadas e depositadas no Rexistro Mercantil, se o empresario estivera inscrito en dito rexistro, e no caso contrario, polas depositadas no rexistro oficial no que deba estar inscrito. Os empresarios individuais non inscritos no Rexistro Mercantil acreditarán o seu volume anual de negocios mediante os seus libros de inventarios e contas anuais legalizados polo Rexistro Mercantil. A) CLASIFICACIÓN ALTERNATIVA QUE ACREDITE A SOLVENCIA ECONÓMICA E FINANCEIRA E TÉCNICA E PROFESIONAL: Grupo V - Subgrupo 3 “Mantemento e reparación de equipos e instalacións informáticos e de telecomunicacións” – categoría 1 (lotes 1 e 2)

    Condiciones de adjudicación

      Criterios de Adjudicación
        Criterios evaluables mediante aplicación de fórmulas
      • Prezo hora de asistencia técnica a usuarios/as do auditorio que precisen persoal técnico para o uso do equipamento en calquera horario
        • Subtipo Criterio : Precio
        • Ponderación : 30
      • Redución do prezo
        • Subtipo Criterio : Precio
        • Ponderación : 50
      • Tempo de resposta ante incidencias
        • Subtipo Criterio : Precio
        • Ponderación : 25
        Criterios evaluables mediante un juicio de valor
      • Control de calidade
        • Ponderación : 10
      • Plan de organización do servizo
        • Ponderación : 15

    Plazo de Validez de la Oferta

    • 2 Mes(es)

    Presentación de recursos

      Plazo de Presentación
      • Hasta el 24/10/2018 a las 00:00

    • Se aceptará factura electrónica

    Subcontratación permitida
    • A) TAREFAS CRÍTICAS NON OBXECTO DE SUBCONTRATACIÓN: a contratación do persoal para servizos técnicos presenciais e telemáticos

    Rectificaciones al Anuncio

    • Se añade información en
        Apertura de Ofertas
        • Apertura sobre C oferta económica
        • Fecha
          05/11/2018
        • Hora
          10:00
        • Apertura sobre oferta económica
        Lugar
        • Sala anexa al servicio de Contratación
        Dirección Postal
        • Plaza de El Rey, 2
        • (36202)
          Vigo
          España

        Tipo de Acto :
        Público