logoescudo

Anuncio de formalización de contrato

Número de Expediente CN-37/2018
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 08-08-2018 a las 09:54 horas.

Entidad Adjudicadora

Dirección Postal
  • Major, 9
  • (07400)
    Alcùdia
    España
  • ES532
Contacto
  • Teléfono
    +34 971899293
  • Fax
    +34 971546515
  • Correo Electrónico
    contractacio@alcudia.net

Objeto del Contrato
: Contracte de les obres de Restauració dels Baluards del Rei i de la Reina i de trams adjacents de la murada del recinte amuradat de la ciutat d’Alcúdia

  • Valor estimado del contrato
    1.096.100,81 EUR.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      1.323.975,21 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      1.096.100,81 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 45454100 - Trabajos de restauración.
  • Plazo de Ejecución
    • 8 Mes(es)
      • Observaciones: La duració del termini d´execució pot ser objecte de rebaixa fins a un màxim de dos mesos.
  • Lugar de ejecución
    • El lloc de realització del contracte es troba als bastions del rei i de la reina i del vall i els murs que els uneixen, situats entre el carrer de Sant Sebastià i la Plaça de la Porta Roja d´Alcúdia.
    • Subentidad Nacional
      Mallorca
    • Código de Subentidad Territorial
      ES532
    • Dirección Postal
      • España

      Acta de Resolución

      Formalizado

      Adjudicatario

      • COPISA CONSTRUCTORA PIRENAICA, SA
      • NIF
        A08436107
      • El adjudicatario es una PYME
        : No
      • Importes de Adjudicación

        • Importe total ofertado (sin impuestos)
          1.028.601,09 EUR.
        • Importe total ofertado (con impuestos)
          1.242.300,55 EUR.

        Información sobre el Contrato

        • Número de Contrato
          CN-37/2018
        • Fecha de Formalización
          30/07/2018
      Motivación de la Adjudicación
      • Motivación
        Vist que en data 11 de juliol de 2.018, es va constituir la Mesa de contractació i va procedir a la obertura del sobre 1 de documentació administrativa de les propostes presentades, admetent-les a la licitació.

        La Mesa va constatar que no hi concorria cap licitador que hagi presentat oferta que inclogui valors anormals o desproporcionats, i d’acord amb els plecs, segons els criteris d’adjudicació del contracte, la puntuació de les empreses va ser la següent:

        NÚM.ORD LICITADORA P OFERTA P MILLORES TOTAL PUNT CLASSIF.
        2 COPISA CONSTRUCTORA PIRENAICA, SA 80,00 20 100,00 1
        1 UTE COPCISA-AMER E HIJOS-C OLIVES 73,27 20 93,27 2

        Vist el resultat anterior, la Mesa va acordar realitzar la proposta d’adjudicació del contracte, resultant com a primera classificada i millor oferta en la licitació la proposta presentada per COPISA CONSTRUCTORA PIRENAICA, SA, amb NIF: A-08436107, per la qual cosa se la va requerir per tal que en el termini de SET dies hàbils comptadors des de l’endemà de la recepció del requeriment, presentàs la documentació indicada en els plecs.

        Vist que el dia 12 de juliol es va notificar el requeriment anterior a l’entitat, COPISA CONSTRUCTORA PIRENAICA, SA (RGS 2.933/2018), mitjançant notificació telemàtica.

        Vist que en data 20 de juliol de 2.018, va tenir entrada al registre d’aquesta Corporació (RGE 6.324/2018) escrit en el que afirma aportar la documentació requerida per a l´adjudicació del contracte, la qual adjunta.


        Vist l’informe emès en data 26 de juliol per la TAG Sra. Lloret, de revisió, valoració i qualificació de la documentació aportada per l’entitat COPISA CONSTRUCTORA PIRENAICA, SA, amb NIF: A08436107, com a licitadora que ha presentat l’oferta més avantatjosa en la licitació del contracte, el qual s’accepta i serveix de fonamentació la present, que qualifica que la licitadora ha presentat tota la documentació requerida i que la documentació aportada és conforme, i que la garantia definitiva presentada, mitjançant AVAL bancari, amb número d´aval 2018/012.316, emès en data 20 de juliol de 2.018, per l´entitat BANKIA, SA, per import de 51.430,05 €, és vàlida, està degudament bastantejada i cobreix l’import del 5% del preu d´adjudicació del contracte estipulat legalment i al plec de clàusules administratives.

        Així mateix, ha presentat la resta de documentació requerida als plecs, a la clàusula 21ª del PCAP i a la lletra J del quadre de característiques, incloent-hi la referida a l’acreditació de la classificació.
      • Fecha del Acuerdo de Adjudicación
        26/07/2018
      Información Sobre las Ofertas
      • Se han excluido ofertas por ser anormalmente bajas
        No
      • Ofertas recibidas
        2

        Garantía Requerida Definitiva

        • Porcentaje
          5 %
        • Plazo de constitución
          • 1 Año(s)

        Proceso de Licitación

      • Procedimiento
        Abierto simplificado
      • Tramitación
        Ordinaria
      • Tramitación del Gasto
        Ordinaria
      • Presentación de la oferta
        Manual
      • Contrato cubierto por el Acuerdo sobre Contratación Pública (ACP)
        : No
      • Plazo de Obtención de Pliegos

        • Hasta el 06/07/2018 a las 14:00

        Plazo de Presentación de Oferta

        • Hasta el 06/07/2018 a las 14:00

        Apertura de Ofertas Económicas y Documentación

        Apertura de Ofertas Económicas

        Apertura sobre 2 oferta económica

        • Apertura sobre oferta económica
        • El día 11/07/2018 a las 12:05 horas
        • La Mesa de contractació, una vegada qualificada la documentació del sobre 1, procedirà en acta públic a l´obertura del sobre 2 de les licitadores admeses.
        Lugar
        • Saló de Plens de l´Ajuntament d´Alcúdia
        Dirección Postal
        • Major,9
        • (07400)
          Alcúdia
          España

        Tipo de Acto :
        Público

        • Condiciones para la asistencia : Empreses licitadores presentades a la licitació

        Otros eventos

        Apertura sobre 1 documentació administrativa

        • Apertura sobre administrativa
        • El día 11/07/2018 a las 12:00 horas
        Lugar
        • Saló de Plens de l´Ajuntament d´Alcúdia
        Dirección Postal
        • Major,9
        • (07400)
          Alcúdia
          España

        Tipo de Acto :
        Privado

        Condiciones de adjudicación

          Criterios de Adjudicación

            Criterios evaluables mediante aplicación de fórmulas
          • Millor oferta econòmica
            • Subtipo Criterio : Precio
            • Ponderación : 80
            • Cantidad Mínima : 0
            • Cantidad Máxima : 80
          • Millora ampliació termini garantia
            • Subtipo Criterio : Otros
            • Ponderación : 10
            • Cantidad Mínima : 0
            • Cantidad Máxima : 10
          • Millora disminució termini execució
            • Subtipo Criterio : Otros
            • Ponderación : 10
            • Cantidad Mínima : 0
            • Cantidad Máxima : 10
        Detalle de la Licitación: