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Documento de Pliegos

Número de Expediente 2108/2018
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 10-01-2019 a las 10:01 horas.

Neteja viària i dels espais públics de la ciutat d'Albaida

Contrato Sujeto a regulacion armonizada

  • Directiva de aplicación
    Directiva 2014/24/EU - sobre Contratación Pública
  • Valor estimado del contrato
    270.000 EUR.
  • Importe
    297.000 EUR.
  • Importe (sin impuestos)
    270.000 EUR.
  • Plazo de Ejecución
    • 3 Año(s)
  • Tipo de Contrato
    Servicios
  • Subtipo
    Servicios de mantenimiento y reparación
  • Lugar de ejecución
    ES523 Valencia/València Constitueix l’objecte del contracte el servei de neteja viària i dels espais públics de la ciutat d’Albaida. Albaida
  • Clasificación CPV
    • 90000000 - Servicios de alcantarillado, basura, limpieza y medio ambiente.
    • 90610000 - Servicios de limpieza y barrido de calles.

Proceso de Licitación

  • Procedimiento
    Abierto
  • Tramitación
    Ordinaria
  • Presentación de la oferta
    Manual
  • Contrato cubierto por el Acuerdo sobre Contratación Pública (ACP)
    : No
  • Idioma de Presentación de Oferta
    Valenciano
    Español

Entidad Adjudicadora

Dirección Postal
  • Plaza Mayor, núm. 7
  • (46860)
    Albaida
    España
  • ES523
Contacto
  • Teléfono
    962900960
  • Fax
    962900667
  • Correo Electrónico
    contractacio@albaida.es

Proveedor de Pliegos

  • Alcaldía del Ayuntamiento de Albaida

Plazo de Obtención de Pliegos

  • Hasta el 11/02/2019 a las 17:32
Dirección Postal
  • Plaza Mayor, núm. 7
  • (46860)
    Albaida
    España
Dirección de Visita
  • Plaça Major, 7
  • (46860)
    Albaida
    España
Plazo / Horario
  • De las 09:00 a las 14:00
Contacto
  • Teléfono
    962900960
  • Fax
    962900667
  • Correo Electrónico
    contractacio@albaida.es

Proveedor de Información adicional

  • Alcaldía del Ayuntamiento de Albaida
Dirección Postal
  • Plaza Mayor, núm. 7
  • (46860)
    Albaida
    España

Recepción de Ofertas

  • Alcaldía del Ayuntamiento de Albaida
Dirección Postal
  • Plaza Mayor, núm. 7
  • (46860)
    Albaida
    España
Dirección de Visita
  • Plaça Major, 7
  • (46860)
    Albaida
    España
Plazo / Horario
  • De las 09:00 a las 14:00
Contacto
  • Teléfono
    962900960
  • Fax
    962900667
  • Correo Electrónico
    contractacio@albaida.es

Plazo de Presentación de Oferta

  • Hasta el 11/02/2019 a las 17:28
    • Observaciones: Constitueix l’objecte del contracte el servei de neteja viària i dels espais públics de la ciutat d’Albaida. Les especificacions tècniques consten en el plec de prescripcions tècniques particulars redactats per l’oficina tècnica municipal.

Apertura de Ofertas Económicas y Documentación

Apertura de Ofertas Económicas

OBERTURA SOBRE NÚM. 1 DOCUMENTACIÓ ADMINISTRATIVA

  • Apertura sobre oferta económica
  • El día 18/02/2019 a las 17:50 horas
  • CÀUSULA 12ª PCAP. La Mesa de Contractació es constituirà el cinquè dia hàbil posterior a la finalització del termini, en acte privat, a les 12:00 hores i procedirà a l’obertura del sobre «núm. 1» i qualificarà la documentació administrativa.
Lugar
  • AJUNTAMENT D'ALBAIDA
Dirección Postal
  • PLAÇA MAJOR, 7
  • (46860)
    ALBAIDA
    España

Tipo de Acto :
Privado

Subasta electrónica

  • Se adjudicará mediante subasta electrónica
    : No

Información del Anuncio de Licitación en Diarios

    Publicación en el DOUE

    • Fecha de envío
      07/01/2019


Objeto del Contrato
: Neteja viària i dels espais públics de la ciutat d'Albaida

  • Valor estimado del contrato
    270.000 EUR.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      297.000 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      270.000 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 90000000 - Servicios de alcantarillado, basura, limpieza y medio ambiente.
    • 90610000 - Servicios de limpieza y barrido de calles.
  • Plazo de Ejecución
    • 3 Año(s)
  • Lugar de ejecución
    • Constitueix l’objecte del contracte el servei de neteja viària i dels espais públics de la ciutat d’Albaida.
    • Condiciones
      Les especificacions tècniques consten en el plec de prescripcions tècniques particulars redactats per l’oficina tècnica municipal.
    • Subentidad Nacional
      Valencia/València
    • Código de Subentidad Territorial
      ES523
    • Dirección Postal
      • Plaça Major, 7
      • (46860)
        Albaida
        España

    Condiciones de ejecución del contrato

    • Se aceptará factura electrónica : Sí
    • Se utilizará el pago electrónico : Sí

    Condiciones de Licitación

  • Importe Máximo Gastos de Publicidad
    2.000 EUR.
  • Se utilizará el pago electrónico
  • Garantía Requerida Definitiva

    • Porcentaje
      5 %
    • Plazo de constitución
      • 6 Mes(es)

    Requisitos de participación de los licitadores

      Condiciones de admisión
      • Capacidad de obrar
        - Podran presentar proposicions les persones naturals o jurídiques, espanyoles o estrangeres, que tinguen plena capacitat d’obrar, no estiguen afectades per cap de les prohibicions per a contractar establertes a l’article 71-73 de la LLCSP i acrediten la seua solvència econòmica, financera i tècnica o professional, o en el seu cas, es troben degudament classificades. 8.2 Les empreses hauran de ser persones físiques o jurídiques la finalitat o activitat de les quals tinga relació directa amb l’objecte del contracte, segons resulte dels seus respectius estatuts o regles fundacionals i disposen d’una organització amb elements personals i materials suficients per a la deguda execució del contracte. 8.3 La inscripció en el Registre Oficial de Licitadors i Empreses Classificades del Sector Públic acreditarà front a tots els òrgans de contractació del sector públic, d’acord amb allò reflexat en aquell i tret de prova en contrari, les condicions d’aptitud de l’empresari quant a la seua personalitat i capacitat d’obrar, representació, habilitació professional o empresarial, solvència econòmica i financera, i tècnica i professional, classificació i demés circumstàncies inscrites, així com la concurrència o no concurrència de les prohibicions de contractar que hauran de constar en el mateix. La inscripció en el Registre de Licitadors en una Comunitat Autònoma acreditarà idèntiques circumstàncies a efectes de la contractació amb la mateixa, amb les entitats locals incloses en el seu àmbit territorial, i amb els restants ens, organismes o entitats del sector públic dependents d’una i altres (article 96 de la LLCSP).
      Criterio de Solvencia Técnica-Profesional
      • Trabajos realizados
        - clàusula 8ª PCAP, apartat 8.7.2
      • Instalaciones técnicas y medidas para garantizar la calidad
        - Clàusula 8ª, apartat 8.7.2
      • Control por la entidad contratante sobre la capacidad del empresario
        - Clàusula 8ª, apartat 8.7.2.
      • Certificados de control de calidad expedidos por los institutos o servicios oficiales
        - clàusula 8ª. Apartat 8.7.2 PCAP.
      Criterio de Solvencia Económica-Financiera
      • Cifra anual de negocio
        - Clàusula 8ª, apartat 8.7.1.

    Preparación de oferta

    • Sobre
      SOBRE NÚM. 1
    • Tipo de Oferta
      Documentación administrativa
    • Evento de Apertura
      OBERTURA SOBRE NÚM. 1 DOCUMENTACIÓ ADMINISTRATIVA
    • Descripción
      Contindrà el model de declaració responsable prevista a l’annex I, DOCUMENT EUROPEU ÚNIC DE CONTRACTACIÓ (DEUC) de conformitat amb allò establert a l’article 141 de la LLCSP/2017.

    Preparación de oferta

    • Sobre
      SOBRE NÚM. 2
    • Tipo de Oferta
      Oferta técnica o evaluable mediante juicio de valor
    • Evento de Apertura
      OBERTURA SOBRE NÚM. 1 DOCUMENTACIÓ ADMINISTRATIVA
    • Descripción
      Memòria tècnica, ponderable a través de judicis de valor.

    Preparación de oferta

    • Sobre
      SOBRE NUM. 3
    • Tipo de Oferta
      Oferta económica o evaluable mediante fórmulas
    • Descripción
      Proposició econòmica quantificable de forma automàtica – criteris objectius.

    Condiciones de adjudicación

      Criterios de Adjudicación
        Criterios evaluables mediante aplicación de fórmulas
      • millor borsa d'hores per a serveis extraordinaris
        • Subtipo Criterio : Otros
        • Ponderación : 20
      • Millor preu
        • Subtipo Criterio : Precio
        • Ponderación : 60
        Criterios evaluables mediante un juicio de valor
      • informatització del servei i dotació de noves tecnologies
        • Ponderación : 2
      • Memòria tècnica que acredite el coneixement, estudi i propostes de solució
        • Ponderación : 2
      • Millor organització, planificació, programació i operativitat del servei
        • Ponderación : 3
      • Millores socials d'inserció i estabilitat en l'ocupació
        • Ponderación : 5
      • Qualitat del servei ofrenat i mesures mediambientals
        • Ponderación : 8

    Presentación de recursos

      Información sobre recursos
      • Ajuntament d'Albaida
      • Tipo de Entidad Adjudicadora Órgano de Contratación
      Dirección Postal
      • Plaça Major, 7
      • (46860)
        Albaida
        España
      Contacto
      • Teléfono
        962900960
      • Fax
        962900667
      • Correo Electrónico
        contractacio@albaida.es
      Presentación de recursos
      • Ajuntament d'Albaida
      Dirección Postal
      • Plaça Major, 7
      • (46860)
        Albaida
        España
      Contacto
      • Teléfono
        962900960
      • Fax
        962900667
      • Correo Electrónico
        notificacions@albaida.es
      Plazo de Presentación
      • Hasta el 28/01/2019 a las 00:00

    • Se aceptará factura electrónica

    Subcontratación permitida
    • El contractista podrà subcontractar amb tercers l’execució parcial del contracte, en els termes i amb les condicions que estableix l’article 215 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic.

    Proceso de Licitación

      Subasta electrónica

      • Se adjudicará mediante subasta electrónica
        : No