logoescudo

Anuncio de adjudicación

Número de Expediente 283/2024
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 17-07-2024 a las 11:10 horas.

Contrato Sujeto a regulación armonizada
No

  • Directiva de aplicación
    N/A

Entidad Adjudicadora

Dirección Postal
  • O Casal, número 16
  • (15560)
    San Sadurniño
    España
  • ES111
Contacto
  • Teléfono
    981490027
  • Fax
    981490474
  • Correo Electrónico
    correo@sansadurnino.gal

Objeto del Contrato
: Programa de conciliación familiar "Aldea de Verán 2024"

  • Descripción Programa de conciliación familiar "Aldea de Verán 2024"
  • Valor estimado del contrato
    16.000 EUR.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      17.600 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      16.000 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 92000000 - Servicios de esparcimiento, culturales y deportivos.
  • Plazo de Ejecución
    • Del 24/06/2024
      al 31/08/2024
  • Lugar de ejecución
    • Subentidad Nacional
      A Coruña
    • Código de Subentidad Territorial
      ES111
    • Dirección Postal
      • O Casal 16
      • (15560)
        SAN SADURNIÑO
        España
    • PRIMEIRO. Adxudicar o contrato de servizos “Programa Aldea de Verán 2024”, nas condicións que
      figuran na súa oferta e as que se detallan nos pregos de cláusulas administrativas particulares e de
      prescricións técnicas a SONAGA S.L.
      SEGUNDO. Aprobar e disponer o gasto correspondente por importe de:
      Base 15.750,00 € + IVE 0,00 € = 15.750,00 €
      TERCEIRO. Dar conta da presente Resolución a Intervención e a Tesouraría aos efectos de practicar
      as anotacións contables que procedan.
      CUARTO. Liquidar unha taxa pola formalización de contratos administrativos de acordo coa
      Ordenanza Fiscal T-4, artígo 5.1 Epígrafe 4.2 Todos os contratos distintos dos de obras que deban ser
      formalizados, en cumprimento do establecido na lexislación aplicable (o 3% do orzamento sen IVE).s
      QUINTO. Publicar anuncio de adxudicación no perfil de contratante en prazo de 15 días.
      SEXTO. Designar como responsable do contrato a Axente de Igualdade municipal, Oriana López
      Castiñeira.
      SÉTIMO. Notificar a adxudicación aos licitadores que non resultaron adxudicatarios.
      OITAVO. Notificar a SONAGA S.L., adxudicatarioa do contrato, a presente Resolución
      NOVENO. Publicar anuncio de formalización do contrato no Perfil de contratante en prazo non
      Concello de San Sadurniño
      O Casal 16, SAN SADURNIÑO. 15560 (A Coruña). Tfno. 981490027. Fax:Cod. Validación: 7L4MYQKKPKG9Q9736EA7F3337
      Corrección: https://sansadurnino.sedelectronica.gal/
      Documento asinado electronicamente desde a plataforma xestiona esPublico | Páxina 2 a 3
      Concello de San Sadurniño
      superior a quince días tras a perfección do contrato e co contido contemplado no anexo III da Lei
      9/2017 de 8 de novembro, de Contratos do Sector Público.
      DÉCIMO. Comunicar ao Rexistro de Contratos do Sector Público os datos básicos do contrato
      incluíndo a identidade do adxudicatario, o importe de adxudicación, xunto co desglose correspondente
      do Imposto sobre o Valor Engadido.

      Condiciones de Licitación

    • Programas de Financiación
      No hay financiación con fondos de la UE
    • Adjudicado

      Adjudicatario

      • SONAGA GESTIÓN, S.L.
      • NIF
        B15837842
      • El adjudicatario es una PYME
        : No
      • Dirección Física
        • Vilar de Arriba, 16 Deixebre
        • (15688)
          Oroso
          España
        Contacto
        • Teléfono
          881981905
        • Correo Electrónico
          ofraga@escuelainfantiltrastes.es

        Importes de Adjudicación

        • Importe total ofertado (sin impuestos)
          15.750 EUR.
        • Importe total ofertado (con impuestos)
          15.750 EUR.
      Motivación
      • Motivación
        PRIMEIRO. Adxudicar o contrato de servizos “Programa Aldea de Verán 2024”, nas condicións que
        figuran na súa oferta e as que se detallan nos pregos de cláusulas administrativas particulares e de
        prescricións técnicas a SONAGA S.L.
        SEGUNDO. Aprobar e disponer o gasto correspondente por importe de:
        Base 15.750,00 € + IVE 0,00 € = 15.750,00 €
        TERCEIRO. Dar conta da presente Resolución a Intervención e a Tesouraría aos efectos de practicar
        as anotacións contables que procedan.
        CUARTO. Liquidar unha taxa pola formalización de contratos administrativos de acordo coa
        Ordenanza Fiscal T-4, artígo 5.1 Epígrafe 4.2 Todos os contratos distintos dos de obras que deban ser
        formalizados, en cumprimento do establecido na lexislación aplicable (o 3% do orzamento sen IVE).s
        QUINTO. Publicar anuncio de adxudicación no perfil de contratante en prazo de 15 días.
        SEXTO. Designar como responsable do contrato a Axente de Igualdade municipal, Oriana López
        Castiñeira.
        SÉTIMO. Notificar a adxudicación aos licitadores que non resultaron adxudicatarios.
        OITAVO. Notificar a SONAGA S.L., adxudicatarioa do contrato, a presente Resolución
        NOVENO. Publicar anuncio de formalización do contrato no Perfil de contratante en prazo non
        Concello de San Sadurniño
        O Casal 16, SAN SADURNIÑO. 15560 (A Coruña). Tfno. 981490027. Fax:Cod. Validación: 7L4MYQKKPKG9Q9736EA7F3337
        Corrección: https://sansadurnino.sedelectronica.gal/
        Documento asinado electronicamente desde a plataforma xestiona esPublico | Páxina 2 a 3
        Concello de San Sadurniño
        superior a quince días tras a perfección do contrato e co contido contemplado no anexo III da Lei
        9/2017 de 8 de novembro, de Contratos do Sector Público.
        DÉCIMO. Comunicar ao Rexistro de Contratos do Sector Público os datos básicos do contrato
        incluíndo a identidade do adxudicatario, o importe de adxudicación, xunto co desglose correspondente
        do Imposto sobre o Valor Engadido.
      • Fecha del Acuerdo
        11/06/2024
      • Plazo de Formalización
        Del 24/06/2024
        al 31/08/2024
      Información Sobre las Ofertas
      • Se han excluido ofertas por ser anormalmente bajas
        No
      • Ofertas recibidas
        2
      • Número de ofertas recibidas de PYMEs
        1
      • Ofertas recibidas extranjeros comunicatarios(UE)
        0
      • Ofertas recibidas extranjero extracomunitarios(No UE)
        0
      • Ofertas electrónicas recibidas
        2
      • Precio de la oferta más baja
        15.750 EUR.
      • Precio de la oferta más alta
        16.005 EUR.

      Garantía Requerida Definitiva

      • Porcentaje
        5 %
      • Plazo de constitución
        • 1 Mes(es)

      Proceso de Licitación

    • Procedimiento
      Abierto simplificado
    • Tramitación
      Ordinaria
    • Tramitación del Gasto
      Ordinaria
    • Sistema de Contratación
      No aplica
    • Presentación de la oferta
      Electrónica
    • Contrato cubierto por el Acuerdo sobre Contratación Pública (ACP)
      : No
    • Plazo de Obtención de Pliegos

      • Hasta el 30/04/2024 a las 23:59

      Plazo de Presentación de Oferta

      • Hasta el 30/04/2024 a las 23:59

      Subasta electrónica

      • Se adjudicará mediante subasta electrónica
        : No

      Condiciones de adjudicación

        Criterios de Adjudicación

          Criterios evaluables mediante aplicación de fórmulas
        • Horas reservadas para a coordinación semanal do persoal
          • Subtipo Criterio : Otros
          • Ponderación : 6
          • Cantidad Mínima : 0
          • Cantidad Máxima : 6
        • Número de actividades por riba das esixidas dirixidas ao coñecemento e posta en valor dos recursos e patrimonio natural e cultural da contorna
          • Subtipo Criterio : Otros
          • Ponderación : 6
          • Cantidad Mínima : 0
          • Cantidad Máxima : 6
        • Número de actividades por riba das esixidas orientadas ao fomento da igualdade de xénero e o respecto á diversidade
          • Subtipo Criterio : Otros
          • Ponderación : 6
          • Cantidad Mínima : 0
          • Cantidad Máxima : 6
        • Número de actividades por riba das esixidas orientadas ao fomento e posta en valor da lingua e a cultura galega
          • Subtipo Criterio : Otros
          • Ponderación : 3
          • Cantidad Mínima : 0
          • Cantidad Máxima : 3
        • Número de persoal de monitorado con formación en socorrismo
          • Subtipo Criterio : Otros
          • Ponderación : 3
          • Cantidad Mínima : 0
          • Cantidad Máxima : 3
        • Número de saídas/excursións guiadas con transporte por riba das esixida
          • Subtipo Criterio : Otros
          • Ponderación : 3
          • Cantidad Mínima : 0
          • Cantidad Máxima : 3
        • Oferta económica
          • Subtipo Criterio : Precio
          • Ponderación : 45
          • Cantidad Mínima : 0
          • Cantidad Máxima : 45
        • Persoa de monitorado a maiores en horario de entrada de 8:00 a 9:00
          • Subtipo Criterio : Otros
          • Ponderación : 3
          • Cantidad Mínima : 0
          • Cantidad Máxima : 3
          Criterios evaluables mediante un juicio de valor
        • Memoria do Servizo
          • Subtipo Criterio : Otros
          • Ponderación : 25
          • Cantidad Mínima : 0
          • Cantidad Máxima : 25
      Detalle de la Licitación: