PRIMEIRO. Adxudicar o contrato de “Equipamento e mellora do auditorio do Centro Social” nas condicións que figuran na súa oferta e as que se detallan nos pregos de cláusulas administrativas particulares e de prescricións técnicas a:
ADXUDICATARIO PREZO PRAZO DE GARANTIA
TECESA S.L.U 45.021,68 (IVE incl.) Ampliación do 200%
SEGUNDO. Son características e vantaxes determinantes de que sexan seleccionadas as ofertas presentadas polos citados adxudicatarios con preferencia ás presentadas polos restantes licitadores cuxas ofertas foron admitidas, as seguintes:
— oferta económicamente máis ventaxosa: Menor prezo e maior prazo de garantía ofertados.
TERCEIRO. Dispor o gasto de 45.021,68 € con cargo á aplicación 231.62301 do orzamento vixente de gastos, en caso de conformidade do informe de fiscalización que se emita pola Intervención.
CUARTO.Publicar anuncio de adxudicación no perfil de contratante en prazo de 15 días.
QUINTO. Designar como responsable do contrato ó técnico municipal, Sila Cecilia Martínez Abal.
SEXTO. Notificar a adxudicación aos licitadores que non resultaron adxudicatarios.
SÉTIMO. Notificar a TECESA S.L.U., adxudicatario do contrato, a presente Resolución e proceder á formalización do contrato á maior brevidade posible, e en todo caso non máis tarde dos 15 días hábiles seguintes a aquel en que se realice a notificación da adxudicación ós licitadores na forma prevista no artigo 151 da LCSP.
OITAVO. Publicar anuncio de formalización do contrato no Perfil de contratante en prazo non superior a quince días tras a perfección do contrato e co contido contemplado no anexo III da Lei 9/2017 de 8 de novembro, de Contratos do Sector Público, así como remitir ó Tribunal de Cuentas na forma recollida no artigo 335 da mesma lei.
NOVENO. Comunicar ao Rexistro de Contratos do Sector Público os datos básicos do contrato incluíndo a identidade do adxudicatario, o importe de adxudicación, xunto co desglose correspondente do Imposto sobre o Valor Engadido.