logoescudo

Anuncio de adjudicación

Número de Expediente 692/2018
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 09-10-2018 a las 14:19 horas.

Entidad Adjudicadora

Dirección Postal
  • Plaza Merouces, 16
  • (36870)
    Mondariz
    España
  • ES114
Contacto
  • Teléfono
    986664306
  • Fax
    986656006
  • Correo Electrónico
    concello_mondariz@yahoo.es

Objeto del Contrato
: Equipamento e mellora do auditorio do centro social de Mondariz

  • Valor estimado del contrato
    42.172,94 EUR.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      51.029,25 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      42.172,94 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 44112000 - Estructuras de edificación diversas.
    • 31500000 - Material de iluminación y lámparas eléctricas.
    • 32300000 - Receptores de televisión y radio, y aparatos de grabación o reproducción de sonido o imagen.
    • 45000000 - Trabajos de construcción.
  • Plazo de Ejecución
    • Del 01/10/2018
      al 20/10/2018
      • Observaciones: ó tratarse dun investimento financiado con cargo á subvencións concedidas pola Deputación Provincial de Pontevedra e pola Consellería de Cultura e ter que estar xustificada antes do 30/10/2019, o adxudicatario deberá comprometerse a ter instalado o suministro antes do día 20/10/2019 (prazo máximo de entrega).
  • Lugar de ejecución
    • VER PCAP
    • Subentidad Nacional
      Pontevedra
    • Código de Subentidad Territorial
      ES114
    • Dirección Postal
      • España
    • PRIMEIRO. Adxudicar o contrato de “Equipamento e mellora do auditorio do Centro Social” nas condicións que figuran na súa oferta e as que se detallan nos pregos de cláusulas administrativas particulares e de prescricións técnicas a:
      ADXUDICATARIO PREZO PRAZO DE GARANTIA
      TECESA S.L.U 45.021,68 (IVE incl.) Ampliación do 200%

      SEGUNDO. Son características e vantaxes determinantes de que sexan seleccionadas as ofertas presentadas polos citados adxudicatarios con preferencia ás presentadas polos restantes licitadores cuxas ofertas foron admitidas, as seguintes:

      — oferta económicamente máis ventaxosa: Menor prezo e maior prazo de garantía ofertados.

      TERCEIRO. Dispor o gasto de 45.021,68 € con cargo á aplicación 231.62301 do orzamento vixente de gastos, en caso de conformidade do informe de fiscalización que se emita pola Intervención.

      CUARTO.Publicar anuncio de adxudicación no perfil de contratante en prazo de 15 días.

      QUINTO. Designar como responsable do contrato ó técnico municipal, Sila Cecilia Martínez Abal.

      SEXTO. Notificar a adxudicación aos licitadores que non resultaron adxudicatarios.
      SÉTIMO. Notificar a TECESA S.L.U., adxudicatario do contrato, a presente Resolución e proceder á formalización do contrato á maior brevidade posible, e en todo caso non máis tarde dos 15 días hábiles seguintes a aquel en que se realice a notificación da adxudicación ós licitadores na forma prevista no artigo 151 da LCSP.

      OITAVO. Publicar anuncio de formalización do contrato no Perfil de contratante en prazo non superior a quince días tras a perfección do contrato e co contido contemplado no anexo III da Lei 9/2017 de 8 de novembro, de Contratos do Sector Público, así como remitir ó Tribunal de Cuentas na forma recollida no artigo 335 da mesma lei.

      NOVENO. Comunicar ao Rexistro de Contratos do Sector Público os datos básicos do contrato incluíndo a identidade do adxudicatario, o importe de adxudicación, xunto co desglose correspondente do Imposto sobre o Valor Engadido.

      Acta de Resolución

      Adjudicado

      Adjudicatario

      • TECESA S.L.U
      • NIF
        B33533944
      • Importes de Adjudicación

        • Importe total ofertado (sin impuestos)
          37.208 EUR.
        • Importe total ofertado (con impuestos)
          45.021,68 EUR.
      Motivación de la Adjudicación
      • Motivación
        Son características e vantaxes determinantes de que sexan seleccionadas as ofertas presentadas polos citados adxudicatarios con preferencia ás presentadas polos restantes licitadores cuxas ofertas foron admitidas, as seguintes:

        — oferta económicamente máis ventaxosa: Menor prezo e maior prazo de garantía ofertados.
      • Fecha del Acuerdo
        08/10/2018
      • Plazo de Formalización
        • Observaciones: deberá formalizarse a la mayor brevedad posible debido al plazo máximo de entrega
      Información Sobre las Ofertas
      • Se han excluido ofertas por ser anormalmente bajas
        No
      • Ofertas recibidas
        2

        Garantía Requerida Definitiva

        • Porcentaje
          5 %

        Proceso de Licitación

      • Procedimiento
        Abierto
      • Tramitación
        Urgente
      • Tramitación del Gasto
        Ordinaria
      • Presentación de la oferta
        Manual
      • Contrato cubierto por el Acuerdo sobre Contratación Pública (ACP)
        : No
      • Plazo de Obtención de Pliegos

        • Hasta el 24/09/2018 a las 16:43

        Plazo de Presentación de Oferta

        • Hasta el 24/09/2018 a las 16:43
          • Observaciones: subministro e instalación dunha estrutura fixa en truss que sirva de soporte tanto para a colocación dunha cámara negra como para a instalación de varas electrificadas material led no Auditorio do Centro Social. Tamén se propoñen pequenas actuacións de mellora en equipamentos e instalacións do escenario do Auditorio, que dotarán de calidade ao espazo e permitirán unha mellora nas representacións escénicas.

        Subasta electrónica

        • Se adjudicará mediante subasta electrónica
          : No

        Apertura de Ofertas Económicas y Documentación

        Apertura de Ofertas Económicas

        mesa contratacion

        • Apertura sobre oferta económica
        • El día 26/09/2018 a las 12:00 horas
        • sobre A, e no seu caso B