logoescudo

Anuncio de adjudicación

Número de Expediente 11/2024-SUBMINISTRO EQUIPAMENTO CENTRO SOCIAL
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 04-09-2024 a las 17:06 horas.

Contrato Sujeto a regulación armonizada
No

  • Directiva de aplicación
    Directiva 2014/24/EU - sobre Contratación Pública

Entidad Adjudicadora

Dirección Postal
  • Plaza Consistorio
  • (36430)
    Arbo
    España
  • ES114
Contacto
  • Teléfono
    986665000
  • Fax
    986665011
  • Correo Electrónico
    concellodearbo@concellodearbo.es

Objeto del Contrato
: Subministro de equipamento para salón social e cociña do centro social do Concello de Arbo, financiado no marco do Plan + provincial 2024

  • Descripción Subministro e instalación de equipamento para salón social e cociña do centro social do Concello de Arbo, financiado no marco do Plan + provincial 2024
  • Valor estimado del contrato
    42.500 EUR.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      51.425 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      42.500 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 39100000 - Mobiliario.
    • 39290000 - Complementos de mobiliario diversos.
  • Plazo de Ejecución
    • 2 Mes(es)
      • Observaciones: Segundo o previsto nos pregos e memorita técnica avaliada: 2 meses dende sinatura do contrato
  • Lugar de ejecución
    • Lugar chan donde se sitúa o edificio do centro social do Concello de Arbo
    • Condiciones
      As fixadas na memoria técnica avaliada da arquitecta Mónica Parada Vazquez e as previstas nos pregos (PCAP e PPT)
    • Subentidad Nacional
      Pontevedra
    • Código de Subentidad Territorial
      ES114
    • Dirección Postal
      • Chan-ARBO (PONTEVEDRA)
      • (36430)
        SANTA MARIA DE ARBO (PONTEVEDRA)
        España
    • En base a elo, e unha vez vista a proposta da mesa de contratación de 30.08.2024, e seguindo o disposto no prego de cláusulas administrativas particulares e de prescricións técnicas particulares, así como a Proposta do Presidente da Mesa de Contratación de data 02.09.2024, A XUNTA DE GOBERNO LOCAL, EN CANTO QUE ÓRGANO DE CONTRATACIÓN POR DELEGACIÓN DA ALCALDÍA EN RESOLUCIÓN DE 21 DE XUÑO DE 2023, ADOPTOU, POR UNANIMIDADE (4 votos, incluído o do Sr. Alcalde-Presidente), O SEGUINTE ACORDO:
      Primeiro: Validar o informe de valoración da Arquitecta Mónica Parada Vázquez de 30.08.2024 onde se conclúe o incumprimento das características mínimas do equipamento esixidas nos pregos reguladoras da presente licitación, en base aos motivos expostos no referido informe técnico, procedendo á exclusión das ofertas presentadas polas dúas únicas empresas participantes na licitación: NIF: 44808344C CARLOS GARCIA VAZQUEZ, e NIF: B36121747 MADERFRI, S.L.
      Segundo: Declarar deserta a presente licitación.

      Condiciones de Licitación

    • Programas de Financiación
      No hay financiación con fondos de la UE
    • Acta de Resolución

      Desierto

      Motivación
      • Motivación
        En base a elo, e unha vez vista a proposta da mesa de contratación de 30.08.2024, e seguindo o disposto no prego de cláusulas administrativas particulares e de prescricións técnicas particulares, así como a Proposta do Presidente da Mesa de Contratación de data 02.09.2024, A XUNTA DE GOBERNO LOCAL, EN CANTO QUE ÓRGANO DE CONTRATACIÓN POR DELEGACIÓN DA ALCALDÍA EN RESOLUCIÓN DE 21 DE XUÑO DE 2023, ADOPTOU, POR UNANIMIDADE (4 votos, incluído o do Sr. Alcalde-Presidente), O SEGUINTE ACORDO:
        Primeiro: Validar o informe de valoración da Arquitecta Mónica Parada Vázquez de 30.08.2024 onde se conclúe o incumprimento das características mínimas do equipamento esixidas nos pregos reguladoras da presente licitación, en base aos motivos expostos no referido informe técnico, procedendo á exclusión das ofertas presentadas polas dúas únicas empresas participantes na licitación: NIF: 44808344C CARLOS GARCIA VAZQUEZ, e NIF: B36121747 MADERFRI, S.L.
        Segundo: Declarar deserta a presente licitación.
      • Fecha del Acuerdo
        04/09/2024
      Información Sobre las Ofertas
      • Ofertas recibidas
        2
      • Número de ofertas recibidas de PYMEs
        2
      • Ofertas recibidas extranjeros comunicatarios(UE)
        0
      • Ofertas recibidas extranjero extracomunitarios(No UE)
        0
      • Ofertas electrónicas recibidas
        2
      • Precio de la oferta más baja
        39.297 EUR.
      • Precio de la oferta más alta
        41.713 EUR.

      Garantía Requerida Definitiva

      • Porcentaje
        5 %

      Presentación de recursos

      Proceso de Licitación

    • Procedemento aberto, en trámite ordinario, oferta economicamente máis vantaxosa (varios criterios de adxudicación)
    • Procedimiento
      Abierto
    • Tramitación
      Ordinaria
    • Tramitación del Gasto
      Ordinaria
    • Sistema de Contratación
      No aplica
    • Presentación de la oferta
      Electrónica
    • Contrato cubierto por el Acuerdo sobre Contratación Pública (ACP)
      : No
    • Plazo de Obtención de Pliegos

      • Hasta el 28/06/2024 a las 23:59

      Plazo de Presentación de Oferta

      • Hasta el 28/06/2024 a las 23:59
        • Observaciones: procedemento aberto para adxudicación do contrato para subministro e instalación de equpamento de salón social e cociña do centro social de Arbo

      Subasta electrónica

      • Se adjudicará mediante subasta electrónica
        : No

      Apertura de Ofertas Económicas y Documentación

      Apertura de Ofertas Económicas

      APERTURA SOBRE NÚM. 1 -DOCUMENTACIÓN ADMINISTRATIVA

      • Apertura sobre oferta económica
      • El día 01/07/2024 a las 09:00 horas
      • Apertura sobre núm. 1 Doc. Administrativa que contén o DEUC e cualificacion do mesmo
      Lugar
      • CASA CONSISTORIAL AYUNTAMIENTO DE ARBO
      Dirección Postal
      • PLAZA CONSISTORIO
      • (36430)
        ARBO
        España

      Tipo de Acto :
      Privado

      Otros eventos

      APERTURA SOBRE NÚM. 2-OFERTA ECONOMICA

      • Apertura sobre oferta económica
      • El día 05/07/2024 a las 11:00 horas
      • Apertura sobre núm. 2 que contén a oferta economica e solicitude informe técnico de valoración
      Lugar
      • CASA CONSISTORIAL
      Dirección Postal
      • PLAZA DE LA CONSTITUCION,1
      • (36340)
        ARBO
        España

      Tipo de Acto :
      Público

      • Condiciones para la asistencia : Acreditación personalidade e no caso de representación poder e dni

      APERTURA SOBRE NÚM. 1-DOC. ADMINISTRATIVA

      • Apertura sobre administrativo
      • El día 01/07/2024 a las 09:00 horas
      • Apertura sobre núm. 1 Doc. Administrativa que contén o DEUC e cualificacion do mesmo
      Lugar
      • CASA CONSISTORIAL
      Dirección Postal
      • PLAZA DE LA CONSTITUCION,1
      • (36340)
        ARBO
        España

      Tipo de Acto :
      Privado

      Condiciones de adjudicación

        Criterios de Adjudicación

          Criterios evaluables mediante aplicación de fórmulas
        • Aumento do período de garantía
          • Subtipo Criterio : Otros
          • Ponderación : 12
          • Expresión de evaluación : Fórmula: P= ½ A P= Puntuación obtida A= Cada mes de garantía que se aumenta sobre o mínimo de garantía dun ano, establecida nos pregos. Sendo un máximo de 24 meses sobre a garantía mínima de un ano.
          • Cantidad Mínima : 0
          • Cantidad Máxima : 12
        • Baixa sobre orzamento base de licitación
          • Subtipo Criterio : Precio
          • Ponderación : 8
          • Expresión de evaluación : Fórmula: P= 8*(Y/X), sendo: P= Puntuación obtida Y= Oferta mais baixa X= Oferta a valorar
          • Cantidad Mínima : 0
          • Cantidad Máxima : 8
        • Melloras
          • Subtipo Criterio : Otros
          • Ponderación : 30
          • Expresión de evaluación : Segundo o previsto na cláusula XIV do prego
          • Cantidad Mínima : 0
          • Cantidad Máxima : 30
      Detalle de la Licitación: