logoescudo

Anuncio de licitación

Número de Expediente AVS 02002 23/35
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 31-10-2023 a las 09:44 horas.

Contratación do servizo de tratamento, impresión, encartado e ensobrado de cartas e notificacións xeradas na xestión e recadación de tributos, así como a súa posterior entrega ao operador postal.

Contrato Sujeto a regulación armonizada
No

  • Directiva de aplicación
    N/A
  • Valor estimado del contrato
    36.784 EUR.
  • Importe
    20.231,2 EUR.
  • Importe (sin impuestos)
    16.720 EUR.
  • Plazo de Ejecución
    • 2 Año(s)
      • Observaciones: Duración: 2 anos a partir do 01/01/2024 ou dende o día seguinte ó da formalización do contrato, de ser esta data posterior. Ver descrición dos prazos parciais no epígrafe 7 do Anexo I ao PCAP.
  • Tipo de Contrato
    Servicios
  • Subtipo
    Servicios editoriales y de imprenta, por tarifa o por contrato
  • Contrato Mixto
    No
  • Clasificación CPV
    • 79800000 - Servicios de impresión y servicios conexos.

    Proceso de Licitación

    • Procedimiento
      Abierto simplificado
    • Tramitación
      Ordinaria
    • Presentación de la oferta
      Electrónica
    • Reducción de candidatos en fases sucesivas : No
    • Sistema de Contratación
      No aplica
    • Características del procedimiento
      Abierto simplificado con pluralidade de criterios
    • Idioma de Presentación de Oferta
      Español
      Gallego

    Entidad Adjudicadora

    Dirección Postal
    • Plaza de Armas S/N
    • (15402)
      Ferrol
      España
    • ES111
    Contacto
    • Correo Electrónico
      contratacion@ferrol.es

    Proveedor de Pliegos

    Plazo de Obtención de Pliegos

    • Hasta el 15/11/2023 a las 23:59
    Dirección Postal
    • Plaza de Armas S/N
    • (15402)
      Ferrol
      España
    Contacto
    • Teléfono
      +34 981944000
    • Correo Electrónico
      contratacion@ferrol.es

    Proveedor de Información adicional

    Dirección Postal
    • Plaza de Armas S/N
    • (15402)
      Ferrol
      España
    Contacto
    • Teléfono
      +34 9819440000
    • Correo Electrónico
      contratacion@ferrol.es

    Recepción de Ofertas

    Dirección Postal
    • Plaza de Armas S/N
    • (15402)
      Ferrol
      España
    Contacto
    • Teléfono
      +34 981944000
    • Correo Electrónico
      contratatacion@ferrol.es

    Plazo de Presentación de Oferta

    • Hasta el 15/11/2023 a las 23:59
      • Observaciones: As ofertas presentarasen de forma electrónica con carácter exclusivo e excluínte nesta Plataforma. Non poderán presentarse en formato papel ou en calquera outro rexistro ou por outro medio. O prazo de presentación é de 15 días naturais contados dende o día seguinte ó da publicación do anuncio de licitación no perfil do contratante aloxado na PLACSP, rematando o último día ás 23 horas, 59 minutos e 59 segundos. Se a oferta fose recibida despois de dito prazo e horario será excluida.

    Subasta electrónica

    • Se adjudicará mediante subasta electrónica
      : No

    Objeto del Contrato
    : Contratación do servizo de tratamento, impresión, encartado e ensobrado de cartas e notificacións xeradas na xestión e recadación de tributos, así como a súa posterior entrega ao operador postal.

  • Descripción del procedimiento
  • O obxecto da contratación é a prestación do servizo de tratamento, impresión, encartado e ensobrado de cartas e notificacións xeradas na xestión e recadación de tributos polo Concello de Ferrol, así como a súa posterior entrega ao operador postal consonte a descrición, características e especificacións que se conteñen no PPT.
  • Valor estimado del contrato
    36.784 EUR.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      20.231,2 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      16.720 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 79800000 - Servicios de impresión y servicios conexos.
  • Plazo de Ejecución
    • 2 Año(s)
      • Observaciones: Duración: 2 anos a partir do 01/01/2024 ou dende o día seguinte ó da formalización do contrato, de ser esta data posterior. Ver descrición dos prazos parciais no epígrafe 7 do Anexo I ao PCAP.
  • Lugar de ejecución
    • Condiciones
      Ver cláusula 2 do PPT.
    • Subentidad Nacional
      A Coruña
    • Código de Subentidad Territorial
      ES111
    • Dirección Postal
      • España

    Opciones y prórrogas

    • Número máximo de prórrogas:
      2
    • Prórrogas:
      O contrato poderá ser prorrogado anualmente por outros dous anos máis (2+1+1). Epígrafe 7 do Anexo I do PCAP.

    Condiciones de ejecución del contrato

    • Se utilizará pedido electrónico : No
    • Se aceptará factura electrónica : Sí
    • Se utilizará el pago electrónico : No
    • Condiciones especiales de ejecución de Contrato
      • Sometimiento del contratista a la normativa de protección de datos - Ver epígrafe 19 del Anexo I del PCAP
      • Consideraciones de tipo social - Ver epígrafe 19 del Anexo I del PCAP

    Condiciones de Licitación

  • Fórmula de Revisión de Precios
    De acuerdo co establecido no artigo 103 LCSP non procede a revisión de prezos do presente contrato.
  • Garantía Requerida Definitiva

    • Porcentaje
      5 %

    Requisitos de participación de los licitadores

      Condiciones de admisión
      • Capacidad de obrar
        - Os licitadores deberán presentar a declaración responsable formulada estrictamente conforme ao modelo Anexo ao PCAP denominada "Declaración responsable acreditativa do cumprimento de requisitos previos”, en formato PDF e asinada electrónicamente. Ver requisitos de solvencia no apartado 11 do Anexo I "Características do contrato" do PCAP .

    Preparación de oferta

    • Sobre
      1 Unico
    • Tipo de Oferta
      Documentación administrativa y criterios cuantificables automáticamente
    • Descripción
      Arquivo ou sobre electrónico único: documentación acreditativa do cumprimento de requisitos previos e oferta de criterios valorables en cifras ou porcentaxes.

    Condiciones de adjudicación

      Criterios de Adjudicación
        Criterios evaluables mediante aplicación de fórmulas
      • Menor parzo de execución dos traballos
        • Subtipo Criterio : Otros
        • Ponderación : 10
        • Expresión de evaluación : A que figura no apartado 15 do Anexo I do PCAP na descrición deste criterio
      • Oferta económica
        • Subtipo Criterio : Precio
        • Ponderación : 90
        • Expresión de evaluación : A que figura para este criterio no Anexo I do PCAP apartado 15

    • Se aceptará factura electrónica
  • Programas de Financiación
    No hay financiación con fondos de la UE
  • Subcontratación permitida
    • Ver epígrafe 21 do Anexo I do PCAP

    Proceso de Licitación

      Subasta electrónica

      • Se adjudicará mediante subasta electrónica
        : No