logoescudo

Anuncio de adjudicación

Número de Expediente AVS 02002 23/35
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 24-07-2024 a las 09:36 horas.

Contrato Sujeto a regulación armonizada
No

  • Directiva de aplicación
    N/A

Entidad Adjudicadora

Dirección Postal
  • Plaza de Armas S/N
  • (15402)
    Ferrol
    España
  • ES111
Contacto
  • Teléfono
    +34 981944260
  • Fax
    +34 981944260
  • Correo Electrónico
    contratacion@ferrol.es

Objeto del Contrato
: Contratación do servizo de tratamento, impresión, encartado e ensobrado de cartas e notificacións xeradas na xestión e recadación de tributos, así como a súa posterior entrega ao operador postal.

  • Descripción O obxecto da contratación é a prestación do servizo de tratamento, impresión, encartado e ensobrado de cartas e notificacións xeradas na xestión e recadación de tributos polo Concello de Ferrol, así como a súa posterior entrega ao operador postal consonte a descrición, características e especificacións que se conteñen no PPT.
  • Valor estimado del contrato
    36.784 EUR.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      20.231,2 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      16.720 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 79800000 - Servicios de impresión y servicios conexos.
  • Plazo de Ejecución
    • 2 Año(s)
      • Observaciones: Duración: 2 anos a partir do 01/01/2024 ou dende o día seguinte ó da formalización do contrato, de ser esta data posterior. Ver descrición dos prazos parciais no epígrafe 7 do Anexo I ao PCAP.
  • Lugar de ejecución
    • Condiciones
      Ver cláusula 2 do PPT.
    • Subentidad Nacional
      A Coruña
    • Código de Subentidad Territorial
      ES111
    • Dirección Postal
      • España
    • Acordo da Xunta de Goberno de data 01/07/2024

      Condiciones de Licitación

    • Programas de Financiación
      No hay financiación con fondos de la UE
    • Acta de Resolución

      Adjudicado

      Adjudicatario

      • SERMOGA OSSORIO FRANQUEO S.L.
      • NIF
        B15370042
      • El adjudicatario es una PYME
        : Sí
      • País Origen Producto o Servicio :
        España
      • Dirección Física
        • España

        Importes de Adjudicación

        • Importe total ofertado (sin impuestos)
          0 EUR.
        • Importe total ofertado (con impuestos)
          0 EUR.
      Motivación
      • Motivación
        Adxudícase o contrato á licitadora que cumplindo os requisitos e especificacións dos pregos obtivo a mellor puntuación trala aplicación dos criterios de valoración.
      • Fecha del Acuerdo
        01/07/2024
      • Plazo de Formalización
        Del 24/07/2024
        al 14/08/2024
        • Observaciones: Art. 151 LCSP; debendo efectuarse o trámite non máis tarde dos QUINCE DÍAS HÁBILES contados dende a data de envío do aviso da posta a disposición da notificación de adxudicación á dirección de correo electrónico que as licitadoras interesadas facilitaron para os efectos e de forma simultánea a publicación da adxudicación no perfil de contratante do Concello de Ferrol aloxado nesta Plataforma o mesmo día do envío do referido aviso.
      Información Sobre las Ofertas
      • Se han excluido ofertas por ser anormalmente bajas
      • Ofertas recibidas
        6
      • Número de ofertas recibidas de PYMEs
        4
      • Precio de la oferta más baja
        0 EUR.
      • Precio de la oferta más alta
        0 EUR.

      Proceso de Licitación

    • Abierto simplificado con pluralidade de criterios
    • Procedimiento
      Abierto simplificado
    • Tramitación
      Ordinaria
    • Tramitación del Gasto
      Ordinaria
    • Sistema de Contratación
      No aplica
    • Presentación de la oferta
      Electrónica
    • Plazo de Obtención de Pliegos

      • Hasta el 15/11/2023 a las 23:59

      Plazo de Presentación de Oferta

      • Hasta el 15/11/2023 a las 23:59
        • Observaciones: As ofertas presentarasen de forma electrónica con carácter exclusivo e excluínte nesta Plataforma. Non poderán presentarse en formato papel ou en calquera outro rexistro ou por outro medio. O prazo de presentación é de 15 días naturais contados dende o día seguinte ó da publicación do anuncio de licitación no perfil do contratante aloxado na PLACSP, rematando o último día ás 23 horas, 59 minutos e 59 segundos. Se a oferta fose recibida despois de dito prazo e horario será excluida.

      Subasta electrónica

      • Se adjudicará mediante subasta electrónica
        : No

      Condiciones de adjudicación

        Criterios de Adjudicación

          Criterios evaluables mediante aplicación de fórmulas
        • Menor parzo de execución dos traballos
          • Subtipo Criterio : Otros
          • Ponderación : 10
          • Expresión de evaluación : A que figura no apartado 15 do Anexo I do PCAP na descrición deste criterio
        • Oferta económica
          • Subtipo Criterio : Precio
          • Ponderación : 90
          • Expresión de evaluación : A que figura para este criterio no Anexo I do PCAP apartado 15
      Detalle de la Licitación: