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Anuncio de adjudicación

Número de Expediente AVS 01103 24/47
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 02-10-2024 a las 11:15 horas.

Contrato Sujeto a regulación armonizada
No

  • Directiva de aplicación
    N/A

Entidad Adjudicadora

Dirección Postal
  • Plaza de Armas S/N
  • (15402)
    Ferrol
    España
  • ES111
Contacto
  • Teléfono
    +34 981944260
  • Fax
    +34 981944260
  • Correo Electrónico
    contratacion@ferrol.es

Objeto del Contrato
: Suministro sucesivo e por prezo unitario de pael de reprografía para os diferentes servizos e dependencias do Concello de Ferrol

  • Descripción Subministración sucesiva e por prezo unitario de papel de reprografía para os diferentes servizos e dependencias do Concello de Ferrol, de acordo coa descrición, características e especificacións que se establecen no Prego de Prescricións Técnicas. O presente contrato responde á necesidade de dispoñer de papel de reprografía para o seu uso nas fotocopiadoras e impresoras que existen nos diferentes servizos e dependencias do Concello de Ferrol, o que resulta necesario para o desenvolvemento das funcións administrativas propias desta administración.
  • Valor estimado del contrato
    24.540 EUR.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      14.846,7 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      12.270 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 30197630 - Papel de impresión.
  • Plazo de Ejecución
    • 1 Año(s)
      • Observaciones: Ver epígrafe 7 do Anexo I do PCAP
  • Lugar de ejecución
    • Os distintos servizos e dependencias do Concello de Ferrol onde sexa necesario a entrega de papel de reprografía (Ver cláusula 4 do PPT).
    • Subentidad Nacional
      A Coruña
    • Código de Subentidad Territorial
      ES111
    • Dirección Postal
      • Ferrol
        España
    • Acordo da Xunta de Goberno Local de data 30/09/2024

      Condiciones de Licitación

    • Programas de Financiación
      No hay financiación con fondos de la UE
    • Acta de Resolución

      Adjudicado

      Adjudicatario

      • PAZ DISMAC, S.L.
      • NIF
        B36062180
      • El adjudicatario es una PYME
        : Sí
      • País Origen Producto o Servicio :
        España
      • Dirección Física
        • Poligono Ind. A Pasaxe-Vincios, 4
        • (36316)
          Gondomar
          España
        Contacto
        • Teléfono
          986469898
        • Correo Electrónico
          administracion@dismac.es

        Importes de Adjudicación

        • Importe total ofertado (sin impuestos)
          0 EUR.
        • Importe total ofertado (con impuestos)
          0 EUR.
      Motivación
      • Motivación
        Adxudícase o contrato á única entidade que concorrendo á licitación cumpriu os requisitos, esixencias e criterios de valoración dos pregos.
      • Fecha del Acuerdo
        30/09/2024
      • Plazo de Formalización
        Del 02/10/2024
        al 22/10/2024
        • Observaciones: Art. 151 LCSP; debendo efectuarse o trámite non máis tarde dos QUINCE DÍAS HÁBILES contados dende a data de envío do aviso da posta a disposición da notificación de adxudicación á dirección de correo electrónico que as licitadoras interesadas facilitaron para os efectos e de forma simultánea a publicación da adxudicación no perfil de contratante do Concello de Ferrol aloxado nesta Plataforma o mesmo día do envío do referido aviso.
      Información Sobre las Ofertas
      • Se han excluido ofertas por ser anormalmente bajas
        No
      • Ofertas recibidas
        1
      • Número de ofertas recibidas de PYMEs
        1
      • Precio de la oferta más baja
        0 EUR.
      • Precio de la oferta más alta
        0 EUR.

      Garantía Requerida Definitiva

      • Porcentaje
        5 %

      Proceso de Licitación

    • Procedemento aberto simplificado cun único criterio de valoración e tramitación ordinaria.
    • Procedimiento
      Abierto simplificado
    • Tramitación
      Ordinaria
    • Tramitación del Gasto
      Ordinaria
    • Sistema de Contratación
      No aplica
    • Presentación de la oferta
      Electrónica
    • Plazo de Obtención de Pliegos

      • Hasta el 29/07/2024 a las 23:59

      Plazo de Presentación de Oferta

      • Hasta el 29/07/2024 a las 23:59
        • Observaciones: As ofertas presentaranse de forma electrónica con carácter exclusivo e excluínte nesta Plataforma. Non poderán presentarse en formato papel ou en calquera outro rexistro ou por outro medio. O prazo de presentación é de 15 días naturais contados a partir do día seguinte ao da publicación do anuncio de licitación no perfil do contratante aloxado na PLACSP, rematando o último día ás 23 horas, 59 minutos e 59 segundos. Se a oferta fose recibida despois de dito prazo e horario será excluida.

      Subasta electrónica

      • Se adjudicará mediante subasta electrónica
        : No

      Condiciones de adjudicación

        Criterios de Adjudicación

          Criterios evaluables mediante aplicación de fórmulas
        • Prezo
          • Subtipo Criterio : Precio
          • Ponderación : 100
          • Expresión de evaluación : A que figura no apartado 15 do Anexo I do PCAP na descrición deste criterio
      Detalle de la Licitación: