logoescudo

Anuncio de adjudicación

Número de Expediente 48272/2022
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 14-02-2023 a las 10:19 horas.

Contrato Sujeto a regulación armonizada
No

  • Directiva de aplicación
    N/A

Entidad Adjudicadora

Dirección Postal
  • Plaza de España, 1
  • (07800)
    Eivissa
    España
  • ES53
Contacto
  • Teléfono
    971397600
  • Fax
    971397584
  • Correo Electrónico
    contractacio@eivissa.es

Objeto del Contrato
: Treballs de pintura de centres educatius en el terme municipal d'Eivissa, 2 lots.

  • Valor estimado del contrato
    568.599,64 EUR.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      688.055,75 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      568.599,64 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 45442100 - Trabajos de pintura.
    • 45440000 - Trabajos de pintura y acristalamiento.
    • 45442200 - Aplicación de recubrimientos anticorrosivos.
    • 45443000 - Trabajos de fachada.
  • Plazo de Ejecución
    • 4 Mes(es)
  • Lugar de ejecución
    • Subentidad Nacional
      Illes Balears
    • Código de Subentidad Territorial
      ES53
    • Dirección Postal
      • España
    • FETS I FONAMENTS DE DRET
      1.- Vista la proposta efectuada per la Mesa de Contractació de data 11 de gener de 2023 per a la contractació de «Obres de treballs de pintura als centres educatius en el TM Eivissa(2 lots)». Vista l'acta de la Mesa de Contractació de data 8 de febrer de 2023 a la que s'acorda acceptar la documentació presentada per l'entitat seleccionada per l'adjudicació, considerant acreditada la capacitat d'obrar i la solvència exigida per a l'execució del contracte.
      De conformitat amb el que estableix l’article 159 de la Llei 9/2017 8 novembre de Contractes del Sector Públic, atesa la recepció en temps i forma de la documentació sol·licitada. Vist que ha estat admès a tràmit mitjançant provisió de l'Alcaldia de data 2 de desembre de 2022.
      Vist el informe de fiscalització favorable amb data de 10 / de febrer / 2023.
      En virtut de les atribucions que m'han estat delegades mitjançant decret núm 2019/3897 dedata 20 de juny de 2019, la regidora delegada de l'àrea de Contractació i Patrimoni dicta lasegüent:
      RESOLUCIÓ
      PRIMER.- Adjudicar el present contracte licitat pel procediment obert simplificat en relació allot núm. 2 amb l'entitat MANTENIMIENTO IBIZA, S.L. amb CIF núm. B-57886970, com autora de la proposició més avantatjosa, en les condicions del Plec de Condicions que obraa l'expedient, i per la quantitat de dos-cents quaranta-tres mil trenta-tres euros (243.033 €), més IVA de cinquanta-un mil trenta-sis euros amb noranta-tres cèntims (51.036,93 €), el que fa un total de dos-cents noranta-quatre mil seixanta-nou euros amb noranta-trescèntims (294.069,93 €).
      SEGON.- Publicar el present decret a la Plataforma de contractació del sector públic estatal segons el que preveuen els articles 63, 151 i 159 de la Llei 9/2017 8 novembre.
      Comunicar als adjudicataris i a la resta de licitadors que disposen de l’acta de la Mesa de contractació amb la valoració de les ofertes i proposta d'adjudicació publicada a la Plataforma de contractació del sector públic estatal.
      TERCER.- Formalitzar el contracte amb l’adjudicatari, en el termini màxim de quinze dies hàbils, des de la notificació del present decret segons l’article 153.3 de Llei 9/2017 8 novembre.
      Publicar anunci de formalització del contracte a la Plataforma de contractació del Sector públic en compliment del previst als articles 63.3 i 154.1 i 3 de Llei 9/2017.
      QUART.- Comunicar la informació contractual pertinent a la Plataforma de Rendició de Comptes d'Entitats Locals del registre telemàtic del Tribunal de Comptes (www.rendiciondecuentas.es) i publicar l’adjudicació al Registre de Contractes del Sector Públic.

      Condiciones de Licitación

    • Programas de Financiación
      No hay financiación con fondos de la UE
    • Nº de Lotes: 2
      • Nº de Lotes cuyo resultado se indica en este anuncio: 2
      • Se debe ofertar:
        A uno o varios lotes
      • Nº Lote: 1
      • Objeto del Contrato
        : Lot 1: CEIP Sa Blancadona, CEIP Portal Nou, Escoleta Infantil de Vila, Centre d'Educació de Persones Adultes (CEPA)

      • Presupuesto base de licitación
        • Importe
          349.994,15 EUR.
        • Importe (sin impuestos)
          289.251,36 EUR.
      • Lugar de ejecución
        • Subentidad Nacional
          Illes Balears
        • Código de Subentidad Territorial
          ES53
        • Dirección Postal
          • España

      Adjudicado

      Adjudicatario

      • BUGAR Ingeniería y Proyectos, S.L.
      • NIF
        B84821206
      • El adjudicatario es una PYME
        : Sí
      • Importes de Adjudicación

        • Importe total ofertado (sin impuestos)
          243.086,85 EUR.
        • Importe total ofertado (con impuestos)
          294.135,09 EUR.
      Motivación
      • Motivación
        Oferta més avantatjosa
      • Fecha del Acuerdo
        13/02/2023
      • Plazo de Formalización
        • Observaciones: Dins el termini de quinze dies hàbils des de la notificació del decret d'adjudicació
      Información Sobre las Ofertas
      • Número de ofertas recibidas de PYMEs
        5
        • Nº Lote: 2
        • Objeto del Contrato
          : Lot 2: Escoleta infantil Can Cantó, CEIP Can Cantó, CEIP Poeta Villangómez, CEIP Cas Serres

        • Presupuesto base de licitación
          • Importe
            338.011,42 EUR.
          • Importe (sin impuestos)
            279.348,28 EUR.
        • Lugar de ejecución
          • Subentidad Nacional
            Illes Balears
          • Código de Subentidad Territorial
            ES53
          • Dirección Postal
            • España

        Adjudicado

        Adjudicatario

        • Mantenimiento Ibiza SL
        • NIF
          B57886970
        • El adjudicatario es una PYME
          : Sí
        • Importes de Adjudicación

          • Importe total ofertado (sin impuestos)
            243.033 EUR.
          • Importe total ofertado (con impuestos)
            294.069,93 EUR.
        Motivación
        • Motivación
          Oferta més avantatjosa
        • Fecha del Acuerdo
          13/02/2023
        • Plazo de Formalización
          • Observaciones: Dins el termini de quinze dies hàbils des de la notificació del decret d'adjudicació
        Información Sobre las Ofertas
        • Número de ofertas recibidas de PYMEs
          3

          Garantía Requerida Definitiva

          • Porcentaje
            5 %

          Presentación de recursos

          Proceso de Licitación

        • Procedimiento
          Abierto simplificado
        • Tramitación
          Ordinaria
        • Tramitación del Gasto
          Ordinaria
        • Se debe ofertar:
          A uno o varios lotes
        • Sistema de Contratación
          No aplica
        • Presentación de la oferta
          Electrónica
        • Plazo de Presentación de Oferta

          • Hasta el 04/01/2023 a las 19:00
          Detalle de la Licitación:

          Condiciones de adjudicación

            Criterios de Adjudicación
              Criterios evaluables mediante aplicación de fórmulas
            • Criteris avaluables per fórmula matemàtica
              • Subtipo Criterio : Otros
              • Ponderación : 30
            • Oferta econòmica
              • Subtipo Criterio : Precio
              • Ponderación : 70

          • Donde se decía ' FETS I FONAMENTS DE DRET1.- Vista la proposta efectuada per la Mesa de Contractació de data 11 de gener de 2023 per a la contractació de «Obres de treballs de pintura als centres educatius en el TM Eivissa(2 lots)».2.- Vista l'acta de la Mesa de Contractació de data 8 de febrer de 2023 a la que s'acorda acceptar la documentació presentada per l'entitat seleccionada per l'adjudicació considerant acreditada la capacitat d'obrar i la solvència exigida per a l'execució del contracte.De conformitat amb el que estableix l’article 159 de la Llei 9/2017 8 novembre de Contractesdel Sector Públic, atesa la recepció en temps i forma de la documentació sol·licitada.3- Vist que ha estat admès a tràmit mitjançant provisió de l'Alcaldia de data 2 de desembrede 2022.Vist el informe de fiscalització favorable amb data de 10 / de febrer / 2023.En virtut de les atribucions que m'han estat delegades mitjançant decret núm 2019/3897 dedata 20 de juny de 2019, la regidora delegada de l'àrea de Contractació i Patrimoni dicta lasegüent:RESOLUCIÓPRIMER.- Adjudicar el present contracte licitat pel procediment obert simplificat en relació allot núm. 1 amb l'entitat BUGAR INGENIERIA Y PROYECTOS, S.L. amb CIF NÚM. B-84821206, com autora de la proposició més avantatjosa, en les condicions del Plec deCondicions que obra a l'expedient, i per la quantitat de dos-cents quaranta-tres mil vuitanta-sis euros amb vuitanta-cinc cèntims (243.086,85 €), més IVA de cinquanta-un mil quaranta-vuit euros amb vint-i-quatre cèntims (51.048,24 €), el que fa un total de dos-cents noranta-quatre mil cent trenta-cinc euros amb nou cèntims (294.135,09 €).SEGON.- Publicar el present decret a la Plataforma de contractació del sector públic estatal segons el que preveuen els articles 63, 151 i 159 de la Llei 9/2017 8 novembre.Comunicar als adjudicataris i a la resta de licitadors que disposen de l’acta de la Mesa de contractació amb la valoració de les ofertes i proposta d'adjudicació publicada a laPlataforma de contractació del sector públic estatal.TERCER.- Formalitzar el contracte amb l’adjudicatari, en el termini màxim de quinze dieshàbils, des de la notificació del present decret segons l’article 153.3 de Llei 9/2017 8novembre.Publicar anunci de formalització del contracte a la Plataforma de contractació del Sectorpúblic en compliment del previst als articles 63.3 i 154.1 i 3 de Llei 9/2017.QUART.- Comunicar la informació contractual pertinent a la Plataforma de Rendició deComptes d'Entitats Locals del registre telemàtic del Tribunal de Comptes (www.rendiciondecuentas.es) i publicar l’adjudicació al Registre de Contractes del Sector Públic.' ahora se dice ' FETS I FONAMENTS DE DRET1.- Vista la proposta efectuada per la Mesa de Contractació de data 11 de gener de 2023 per a la contractació de «Obres de treballs de pintura als centres educatius en el TM Eivissa(2 lots)». Vista l'acta de la Mesa de Contractació de data 8 de febrer de 2023 a la que s'acorda acceptar la documentació presentada per l'entitat seleccionada per l'adjudicació, considerant acreditada la capacitat d'obrar i la solvència exigida per a l'execució del contracte.De conformitat amb el que estableix l’article 159 de la Llei 9/2017 8 novembre de Contractes del Sector Públic, atesa la recepció en temps i forma de la documentació sol·licitada. Vist que ha estat admès a tràmit mitjançant provisió de l'Alcaldia de data 2 de desembre de 2022.Vist el informe de fiscalització favorable amb data de 10 / de febrer / 2023.En virtut de les atribucions que m'han estat delegades mitjançant decret núm 2019/3897 dedata 20 de juny de 2019, la regidora delegada de l'àrea de Contractació i Patrimoni dicta lasegüent:RESOLUCIÓPRIMER.- Adjudicar el present contracte licitat pel procediment obert simplificat en relació allot núm. 2 amb l'entitat MANTENIMIENTO IBIZA, S.L. amb CIF núm. B-57886970, com autora de la proposició més avantatjosa, en les condicions del Plec de Condicions que obraa l'expedient, i per la quantitat de dos-cents quaranta-tres mil trenta-tres euros (243.033 €), més IVA de cinquanta-un mil trenta-sis euros amb noranta-tres cèntims (51.036,93 €), el que fa un total de dos-cents noranta-quatre mil seixanta-nou euros amb noranta-trescèntims (294.069,93 €).SEGON.- Publicar el present decret a la Plataforma de contractació del sector públic estatal segons el que preveuen els articles 63, 151 i 159 de la Llei 9/2017 8 novembre.Comunicar als adjudicataris i a la resta de licitadors que disposen de l’acta de la Mesa de contractació amb la valoració de les ofertes i proposta d'adjudicació publicada a la Plataforma de contractació del sector públic estatal.TERCER.- Formalitzar el contracte amb l’adjudicatari, en el termini màxim de quinze dies hàbils, des de la notificació del present decret segons l’article 153.3 de Llei 9/2017 8 novembre.Publicar anunci de formalització del contracte a la Plataforma de contractació del Sector públic en compliment del previst als articles 63.3 i 154.1 i 3 de Llei 9/2017.QUART.- Comunicar la informació contractual pertinent a la Plataforma de Rendició de Comptes d'Entitats Locals del registre telemàtic del Tribunal de Comptes (www.rendiciondecuentas.es) i publicar l’adjudicació al Registre de Contractes del Sector Públic.'
          • Se añade información en
              Resultado de Adjudicación
              • Resultado
                Adjudicado
              • Motivación
                Oferta més avantatjosa
              • Fecha del Acuerdo
                13/02/2023
              • Hora del Acuerdo
                00:00
              • Ofertas recibidas
                3
              • Número de ofertas recibidas de PYMEs
                3
              • El adjudicatario es una PYME
              Adjudicatario
              • Mantenimiento Ibiza SL
              • NIF
                B57886970
              • El adjudicatario es una PYME
                : Sí
              • Nº Lote:
                2
              • Motivación
                Oferta més avantatjosa
              • Fecha del Acuerdo
                13/02/2023
              • Plazo de Formalización
                • Observaciones: Dins el termini de quinze dies hàbils des de la notificació del decret d'adjudicació
            • Plazo de Formalización
              • Observaciones: Dins el termini de quinze dies hàbils des de la notificació del decret d'adjudicació