Su navegador no permite scripts o están desactivados

Plataforma de Contratación del Sector Público
  • Si desea recibir avisos sobre las novedades que se produzcan sobre esta licitación regístrese en la página principal de la Plataforma de Contratación del Estado. Iniciar sesión    Registrarse
  • Expediente:    CUL 2023/13327
  • Entitats de l'administració local>Ajuntament de Castelldefels

  • ID de publicación en TED
  • ID del Órgano de Contratación
  • 5798105
  • Estado de la Licitación
  • Publicada
  • Objeto del contrato
  • L’ocupació de l’espai del domini públic es durà a terme única i exclusivament el dia i en la franja horària següent: Dissabte 27 de juliol de les 20 h i fins a les 00 h El concert tindrà lloc a partir de les 20h i fins les 00h. Els horaris de muntatge i desmuntatge s’hauran de coordinar amb l’organització municipal, tot encaixant en l’interval de divendres 26 de juliol a les 20 h a diumenge 28 de juliol a les 4 h de la matinada. L’inici de la venda de begudes podrà fer-se a partir d’1 h abans de l’inici del concert. L’incompliment de l’horari comportarà el tancament del servei per part de les autoritats municipals i podrà comportar la imposició de sancions. Un cop extingida l’autorització, la persona titular de l’autorització té l’obligació de cessar en l’ocupació del recinte i procedir a la retirada de la infraestructura, així com a la neteja de l’espai públic afectat. La taxa per ocupació i aprofitament de la via pública es troba regulada a l’Ordenança Fiscal número 14, de les ordenances fiscals i preus públics 2024 de l’Ajuntament de Castelldefels. Veure Annex 2. La llicència autoritzarà l’ocupació per a la realització del concert de fi de festa, al pàrquing situat al Passeig marítim amb carrer Mèxic. Veure plànol d’implantació amb les diferents zones diferenciades a l’Annex 1 El plànol delimita les següents zones : - Zona de destinada per a la ubicació de l’escenari i la zona de camerinos i entre bastidors. - Zona per a l’aparcament dels vehicles de l’organització. - Zona d’ubicació de les barres de bar. - Zona d’ubicació de les cabines sanitàries. És valoraran de 0 a 90 punts i es distribuiran de la manera següent: Criteri 1: Decoració dels espais de venda acord a la festivitat. Fins a 20 punts. Criteri 2: Proposta de dinamització de l’activitat. Fins a 60 punts Criteri 3: Responsabilitat mediambiental. Fins a 10 punts El criteri de desempat serà la realització d’un sorteig entre les empreses que hagin obtingut la màxima puntuació.
  • Financiación UE
  • No hay financiación con fondos de la UE
  • Presupuesto base de licitación sin impuestos
  • 857,45   Euros
  • Valor estimado del contrato:
  • 857,45   Euros
  • Tipo de Contrato:
  • Administrativo especial
  • Código CPV
  • 79952000 Servicios de eventos.
  • Lugar de Ejecución
  • España - Barcelona
  • Sistema de contratación
  • No aplica
  • Procedimiento de contratación
  • Abierto
  • Tipo de tramitación
  • Ordinaria
  • Información
  • Método de presentación de la oferta
  • Electrónica
  • Fecha fin de presentación de oferta
  • 09/07/2024 23:59
  • Fecha de Actualización del Expte.
  • 02/07/2024 17:01
  • Publicaciones
Tabla de documentos de la licitación
Fecha de PublicaciónTipo de PublicaciónMedio de Publicación
02/07/2024
Anuncio de Licitación
Perfil del contratante


  • Pliegos
Tabla de documentos de la licitación
Tipo de PliegoEnlace al Pliego
Annex 1 - Mapa implantació Carnaval Estiu 2024.pdf
Annex 3 Criteris de valoració.pdf
Decret___Resolucio_Alcadia.pdf
Informe previ.pdf
PLEC DE CLÀUSULES ADMINISTRATIVES I PRESCRIPCIONS TÈCNIQUES PARTICULARS.pdf




Si desea copiar la URL pulse boton derecho sobre este enlace y seleccione la opción 'Copiar acceso directo'