Su navegador no permite scripts o están desactivados

Plataforma de Contratación del Sector Público
  • Si desea recibir avisos sobre las novedades que se produzcan sobre esta licitación regístrese en la página principal de la Plataforma de Contratación del Estado. Iniciar sesión    Registrarse
  • Expediente:    2024/004185
  • Entitats de l'administració local>Ajuntament de Roses

  • ID de publicación en TED
  • ID del Órgano de Contratación
  • 1772053
  • Estado de la Licitación
  • Evaluación
  • Objeto del contrato
  • La finalitat del servei és el manteniment del programari. Aconseguir aquest objectiu suposa l’execució de diferents tasques. Les que s’exposen en aquest plec de prescripcions són enunciatives i no limitatives: 1. Suport al client • Atenció especialitzada per a incidències relatives al programari esmentat • Servei d’assistència telefònica: el proveïdor proporcionarà al Departament de Serveis Informàtics de l’Ajuntament un número de telèfon de contacte • Cobertura horària: de 8:00 a 15:00 hores de dilluns a divendres • Resolució d’incidències per mitjà de copies de seguretat. 2. Actualització del programari • Actualitzacions del producte disponible a la Web. • Manteniment Legal. Cada cop que es publiquin noves disposicions legals d’obligat compliment, el proveïdor desenvoluparà les adaptacions pertinents en el programari i posarà a disposició de l’Ajuntament les versions adaptades. • Manteniment correctiu. El proveïdor corregirà les incidències o errors en el programari que impedeixin o afectin l’ús normal dels aplicatius. La prioritat s’establirà en funció de la importància o gravetat de la incidència. • Revisió i correcció de possibles inconsistències en les dades provocades por un incorrecte funcionament de qualsevol dels mòduls del producte, o en el seu cas, derivades de la migració de dades. 3. El proveïdor posarà a disposició de l’Ajuntament una web per a clients amb: • FAQ´s, Manuals, novetats del producte i revisions disponibles a la web. • Un sistema per a la notificació d’incidències. • Informació de l’estat de les incidències registrades. • Comunicació per correu electrònic del canvi d’estat de les incidències. Les prestacions objecte del contracte es realitzaran en la forma establerta en el Plec de Prescripcions Tècniques (PTT).
  • Financiación UE
  • No hay financiación con fondos de la UE
  • Presupuesto base de licitación sin impuestos
  • 35.720,00   Euros
  • Valor estimado del contrato:
  • 35.720,00   Euros
  • Tipo de Contrato:
  • Servicios
  • Código CPV
  • 72267100 Mantenimiento de «software» de tecnología de la información.
  • Lugar de Ejecución
  • España - Girona
  • Sistema de contratación
  • No aplica
  • Procedimiento de contratación
  • Negociado sin publicidad
  • Tipo de tramitación
  • Ordinaria
  • Información
  • Método de presentación de la oferta
  • Electrónica
  • Fecha fin de presentación de oferta
  • 14/11/2024 23:59
  • Fecha de Actualización del Expte.
  • 19/12/2024 16:02
  • Publicaciones
Tabla de documentos de la licitación
Fecha de PublicaciónTipo de PublicaciónMedio de Publicación
23/10/2024
Anuncio de Licitación
Perfil del contratante


  • Pliegos
Tabla de documentos de la licitación
Tipo de PliegoEnlace al Pliego
09122024.pdf
ACTA 18112024.pdf
DECRET APROVACIÓ LICITACIÓ EXP 2024_004185.pdf
DECRET ESMENA ERROR MATERIAL PPT 04112024.pdf
MEMORIA I IINFORME INSUFICIENCIA DE MITJANS.pdf
PCAP EXP 2021_004185.pdf
PPT_EXP_2024_004185.pdf




Si desea copiar la URL pulse boton derecho sobre este enlace y seleccione la opción 'Copiar acceso directo'