Su navegador no permite scripts o están desactivados

Plataforma de Contratación del Sector Público
  • Si desea recibir avisos sobre las novedades que se produzcan sobre esta licitación regístrese en la página principal de la Plataforma de Contratación del Estado. Iniciar sesión    Registrarse
  • Expediente:    FUB_202311
  • Entitats de l'administració local>Fundació Universitària Balmes

  • ID de publicación en TED
  • ID del Órgano de Contratación
  • 9334356
  • Estado de la Licitación
  • Adjudicada
  • Objeto del contrato
  • L’objecte del contracte és, per al Lot 1, és l’adjudicació dels serveis de suport a l’organització de congressos, ponències, jornades i altres activitats en l’àmbit de la recerca promoguts per la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (en endavant, UVIC- UCC), d’acord amb el contingut i especificacions que es detallen al Plec de Prescripcions Tècniques (PPT) i a l’Informe de necessitat i insuficiència de mitjans que consta a l’expedient. El servei inclou tant la gestió i control d’inscripcions, la recepció i avaluació de comunicacions, l’assistència i coordinació durant la celebració, així com la creació de la web i de la passarel·la de pagament i el disseny gràfic, vinculats a cada esdeveniment, tot plegat, com hem indicat, d’acord amb el previst al PPT. Per al Lot 2, el contracte té per objecte el servei de càtering per a dits congressos i ponències en l’àmbit de la recerca organitzats per la Fundació Universitària Balmes (en endavant, FUB), entitat titular de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC), de conformitat amb les condicions establerts als Plecs de Prescripcions Tècniques, i al Informe de necessitat que consta a l'expedient. En concret, el contracte inclou el servei de càtering amb criteris ambientals d’esmorzars/berenars, menús de jornada i congressos, dinars i aperitius d’acord amb les propostes i requisits del servei definits en el present Plec.
  • Financiación UE
  • No hay financiación con fondos de la UE
  • Presupuesto base de licitación sin impuestos
  • 331.372,00   Euros
  • Valor estimado del contrato:
  • 795.292,80   Euros
  • Tipo de Contrato:
  • Suministros
  • Código CPV
  • 55523000 Servicios de suministro de comidas para otras empresas e instituciones., 79950000 Servicios de organización de exposiciones, ferias y congresos.
  • Lugar de Ejecución
  • España - Cataluña
  • Sistema de contratación
  • No aplica
  • Procedimiento de contratación
  • Abierto
  • Tipo de tramitación
  • Ordinaria
  • Información
  • Método de presentación de la oferta
  • Electrónica
  • Fecha fin de presentación de oferta
  • 09/02/2024 23:59
  • Resultado
  • Ver detalle de la adjudicación
  • Adjudicatario
  • Ver detalle de la adjudicación
  • Nº de Licitadores Presentados
  • Ver detalle de la adjudicación
  • Importe de Adjudicación
  •   Ver detalle de la adjudicación
  • Fecha de Actualización del Expte.
  • 23/05/2024 12:13
  • Publicaciones
Tabla de documentos de la licitación
Fecha de PublicaciónTipo de PublicaciónMedio de Publicación
15/01/2024
Anuncio de Licitación
DOUE
15/01/2024
Anuncio de Licitación
Perfil del contratante
26/03/2024
Adjudicación
Perfil del contratante


  • Pliegos
Tabla de documentos de la licitación
Tipo de PliegoEnlace al Pliego
Acta Mesa de Contractació i Proposta adjudicació.pdf
Acta obertura sobres A.pdf
Acta obertura sobres B.pdf
Acta obertura sobres C.pdf
Anexo 1 DEUC.docx
Anexo 2 Declaracion responsable sumision juzgados.docx
Anexo 3A Compromiso adcrispcion medios personales_Lote 1.docx
Anexo 3B Compromiso adscripciones medios personales_Lote 2.docx
Anexo 4 Declaracion responsable grupo empresarial.docx
Anexo 5A Modelo oferta economica_Lote 1.docx
Anexo 5B Modelo oferta economica_Lote 2.docx
Anexo 6A Modelo propuesta mejoras _Lote 1.docx
Anexo 6B Modelo propuesta mejoras _Lote 2.docx
Annex 1 DEUC.docx
Annex 1 DEUC.pdf
Annex 2 Declaració responsable de submissió als jutjats.docx
Annex 3A Compromís adscripció de mitjans personals_Lot 1.docx
Annex 3B Compromís adscripció de mitjans personals_Lot 2.docx
Annex 4 Declaració Responsable grup empresarial.docx
Annex 5A Model oferta econòmica_Lot 1.docx
Annex 5B Model oferta econòmica_Lot 2.docx
Annex 6A Model proposta millores _Lot 1.docx
Annex 6B Model proposta de millores _Lot 2.docx
Informe baixes anormals.pdf
Informe tècnic valoració Sobre B.pdf
Memòria justificativa contracte.pdf
Plec prescripcions clausules adminitratives.pdf
Plec prescripcions tecniques.pdf
Pliego clausulas adminitrativas.pdf
Pliego prescripciones tecnicas.pdf
Resolució d'adjudicació.pdf
Resolució inici expedient.pdf




Si desea copiar la URL pulse boton derecho sobre este enlace y seleccione la opción 'Copiar acceso directo'