Su navegador no permite scripts o están desactivados

Plataforma de Contratación del Sector Público
  • Si desea recibir avisos sobre las novedades que se produzcan sobre esta licitación regístrese en la página principal de la Plataforma de Contratación del Estado. Iniciar sesión    Registrarse
  • Expediente:    X2024003791
  • Entitats de l'administració local>Consell Comarcal del Pla de l'Estany

  • ID de publicación en TED
  • ID del Órgano de Contratación
  • 2967458
  • Estado de la Licitación
  • Adjudicada
  • Objeto del contrato
  • onforme a les competències que assumeix aquest Consell Comarcal en matèria educativa, i concretament quant a la prestació del servei de menjador escolar, l’ens comarcal té l’obligació de garantir que es presti el servei de menjador escolar a les escoles Camins, de Banyoles, i Carles de Fortuny, d’Esponellà, en virtut de la competència delegada pel Departament d’Educació al Consell Comarcal mitjançant l’Acord GOV/80/2023, de 4 d’abril, de delegació de competències en els consells comarcals i en l’Àrea Metropolitana de Barcelona en matèria d’educació. El servei de menjador escolar es concep com un servei complementari a l’educació, d’interès públic i essencial per a: - la conciliació laboral i familiar de la comunitat educativa del centre escolar, - l’atenció de les necessitats alimentàries que té l’alumnat que es troba en una situació econòmica i social desfavorable i que rep una ajuda per poder fer ús d’aquest servei, d’acord amb les directrius establertes pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, i - la prestació i gaudi del servei de menjador amb caràcter obligatori i gratuït per a aquell alumnat que li correspon, conforme al Decret 160/1996, de 14 de maig, pel qual es regula el servei escolar de menjador. Aquest servei inclou el servei de cuina dels menús i l’atenció a l’alumnat usuari durant el període interlectiu del migdia, i s’ha d’efectuar de manera ininterrompuda i continuada des del primer dia lectiu del curs escolar i fins a la seva finalització, d’acord amb el calendari lectiu de cada centre i l’horari de la jornada interlectiva del migdia, i és indispensable per a l’atenció de l’alumnat que necessita aquest servei, i per extensió també per a famílies amb infants usuaris del menjador.
  • Financiación UE
  • No hay financiación con fondos de la UE
  • Presupuesto base de licitación sin impuestos
  • 83.158,10   Euros
  • Valor estimado del contrato:
  • 83.158,10   Euros
  • Tipo de Contrato:
  • Servicios
  • Código CPV
  • 55523100 Servicios de comidas para escuelas.
  • Lugar de Ejecución
  • España - Girona
  • Sistema de contratación
  • No aplica
  • Procedimiento de contratación
  • Otros
  • Tipo de tramitación
  • Emergencia
  • Información
  • Método de presentación de la oferta
  • Manual
  • Resultado
  • Adjudicado
  • Adjudicatario
  • CATERING VILANOVA SL
  • Nº de Licitadores Presentados
  • 2
  • Importe de Adjudicación
  • 83.158,10   Euros
  • Fecha de Actualización del Expte.
  • 09/09/2024 16:02
  • Publicaciones
Tabla de documentos de la licitación
Fecha de PublicaciónTipo de PublicaciónMedio de Publicación
09/09/2024
Adjudicación
Perfil del contratante


  • Pliegos
Tabla de documentos de la licitación
Tipo de PliegoEnlace al Pliego
DECRET ADJUDICACIÓ CONTRACTE EMERÈNCIA.pdf




Si desea copiar la URL pulse boton derecho sobre este enlace y seleccione la opción 'Copiar acceso directo'