logoescudo

Anuncio de adjudicación

Número de Expediente 2024/914V
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 24-05-2024 a las 09:49 horas.

Contrato Sujeto a regulación armonizada
No

  • Directiva de aplicación
    Directiva 2014/24/EU - sobre Contratación Pública

Entidad Adjudicadora

Dirección Postal
  • Camí de n'Olesa, 66
  • (07141)
    Marratxí
    España
  • ES53
Contacto
  • Teléfono
    971788100
  • Correo Electrónico
    calemany@marratxi.es

Objeto del Contrato
: Contracte de subministrament d'equipament informàtic i llicències d'ofimàtica per a les oficines de l'Ajuntament de Marratxí.

  • Descripción L'objecte d'aquest concurs és l'adquisició d'equipament informàtic (ordinadors, monitors, SAIs, llicències d'ofimàtica, ...) destinats a les oficines municipals de l'Ajuntament de Marratxí, amb les característiques tècniques que es descriuen als Plecs de Prescripcions tècniques que regeixen el present contracte.
  • Valor estimado del contrato
    36.403,43 EUR.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      40.043,78 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      33.094,03 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 30213300 - Ordenadores de mesa.
    • 30200000 - Equipo y material informático.
    • 30213100 - Ordenadores portátiles.
    • 48620000 - Sistemas operativos.
  • Plazo de Ejecución
    • 2 Mes(es)
  • Lugar de ejecución
    • Veure clàusula setena del PCAP.
    • Condiciones
      Veure clàusula setena del PCAP.
    • Subentidad Nacional
      Mallorca
    • Código de Subentidad Territorial
      ES532
    • Dirección Postal
      • *
      • (07141)
        Marratxí
        España
    • “1.- Adjudicar la contractació del subministrament d’equipament informàtic i llicències d’ofimàtica per a les oficines municipals, (LOT 2) a favor de l'empresa Visuales e Informática Servicios y Suministros S.L. (B57282097) representada per la Senyora Mª Dolores Alemany Rojo, de conformitat amb el plec de condicions particulars i tècniques que regeixen aquesta contractació, pels preus unitaris que figuren al plec de condicions, amb una rebaixa sobre tots els productes del 8%, i sense que es superi la quantitat de 10.025’83 € iva exclòs i 12.131’25 € iva inclòs i amb el termini de lliurament següent:
      - 10 monitors s’hauran d’entregar en el termini d’una setmana a partir de la data d’acceptació de la resolució d’adjudicació.
      - La resta d’equipaments s’haurà d’entregar en el termini de dos mesos a partir de la data d’acceptació de la resolució d’adjudicació.

      I amb les següents millores:

      - Major capacitat de memòria RAM als portàtils convertibles 2 en 1: 8 Gb addicionals (total 16Gb).
      - Processador Inteli 5 de 13ª Generació o superior als portàtils convertibles 2 en 1.
      - SO Windows 11 Professional 64 bits als portàtils convertibles 2 en 1.
      -Nombre d’anys addicionals de garantia: 1 (total 3 anys)
      - Major grandària dels monitors. 25” o superior.
      -Altaveus integrats.

      2.- Comunicar aquesta resolució a l'adjudicatari d'aquesta contractació, l'empresa Visuales e Informática Servicios y Suministros S.L. representada per la Senyora Mª Dolores Alemany Rojo, perquè, en el termini de 15 dies hàbils a comptar des de la notificació d'aquesta resolució, (a través de la Plataforma de contractes del Sector Públic), present document d'acceptació de la resolució d'adjudicació, de conformitat amb el qual s'estableix en l'article 159 de la Llei de Contractes del Sector Públic, mitjançant escrit amb registre d'entrada a l'Ajuntament.

      3.- Notificar aquest Decret al negociat d'Intervenció, Tresoreria, i àrea d'Informàtica als efectes oportuns.

      Contra el Decret abans transcrit, que és definitiu en via administrativa, es podrà interposar el Recurs de Reposició (de caràcter potestatiu) que estableixen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú, davant el Senyor Alcalde, en el termini d'un mes comptat a partir del següent dia al de la recepció del present escrit. El citat recurs s'entendrà desestimat si transcorregués un altre mes sense que es notifiqui la seva resolució.

      Contra la desestimació expressa o presumpta del Recurs de Reposició, que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar Recurs Contenciós Administratiu, davant el Jutjat contenciós administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, comptats des del següent dia al de la notificació de la resolució desestimatòria si fos expressa. Si no ho fos, el termini serà de sis mesos, a comptar des de l'endemà d'aquell en què, d'acord amb la normativa específica, es produís l'acte presumpte.

      En cas que no s'opti pel Recurs de Reposició, es podrà interposar directament Recurs Contenciós Administratiu en els mateixos termes expressats.

      No obstant això, podrà interposar qualsevol altre recurs si el creu convenient.”

      Condiciones de Licitación

    • Programas de Financiación
      No hay financiación con fondos de la UE
    • Acta de Resolución

      Nº de Lotes: 3
      • Nº de Lotes cuyo resultado se indica en este anuncio: 1
      • Se debe ofertar:
        A uno o varios lotes
      • Número máximo de lotes a los que se puede presentar:
        3
      • Número máximo de lotes que se puede adjudicar a un licitador:
        3
      • Nº Lote: 2
      • Objeto del Contrato
        : Lot 2: Portàtils, monitors, SAIs, Impressores i discs durs

      • Descripción - 2 Ordinadors portàtils amb les següents característiques mínimes:  Processador Intel I5 13ª generació  Memòria RAM 16Gb  Disc dur SSD 512Gb  Pantalla 15,6” (no s’acceptaran tamanys diferents)  Targetes Gràfica, Xarxa i sò integrades  S.O. Windows 11 Professional 64 bits  2 anys de garantia  Maletí de transport - 4 Ordinadors portàtils convertibles 2 en 1  Processador Intel I3 13ª generació  Memòria RAM 8Gb  Disc dur SSD 512Gb  Pantalla 14” (no s’acceptaran tamanys diferents)  Pantalla tàctil  Gir de pantalla de 360º  Targetes Gràfica, Xarxa i sò integrades  S.O. Windows 11 Home 64 bits  Ports: 1 USB-C, 2 USB Tipo A, 1 HDMI  2 anys de garantia  Maletí de transport - 22 Monitors amb les següents característiques mínimes:  Tamany 23,8" o superior  Tecnología LED  Resolució FHD  Sortides VGA i HDMI  Garantia de 2 anys - 10 SAIs de 800VA amb les següents característiques mínimes: ENTRADA Potència avaluada 800 VA Tensió 220 / 230 / 240 V Tolerància de tensió 230 V (+20/-25%) Freqüència 50/60 Hz en selecció automàtica SORTIDA Potència avaluada 800 VA Potència activa 480 W Número de fases 1 Forma de ona de bateria Pseudosinusoidal Freqüència en mode bateria 50 o 60 Hz (±1%) Nombre de sortides 4 BATERIA Tipus VRLA AGM de plom sense manteniment Temps de recàrrega 6-8 h ALTRES ASPECTES Comunicació USB Accessoris subministrats 2 cables d’alimentació de sortida Marcats CE Temperatura de funcionament 0 °C - +40 °C Garantia 1 any - 6 Discs Durs NAS amb les següents característiques mínimes:  Connector SATA III  Tamany 3,5”  Capacitat 8Tb  Garantia d’un any Els discs durs NAS d’aquest apartat hauran de ser compatibles amb els equips NAS Synology DS1520+ i DS1522+. A tal efecte, el model ofert pels licitadors haurà d’estar inclòs dins la llista de discs durs compatibles que es pot consultar a la web del fabricant Synology (https://www.synology.com/es-es/compatibility). En concret, el model ofert haurà d’estar classificat dins la referida web del fabricant com a classe “Enterprise”. - 3 Impressores multifunció amb les següents característiques mínimes:  Connectivitat: Usb 2.0, Wi-fi 802.11ac  Tecnologia d’impressió: Injecció tèrmica de tinta  Resolució d’escaneig: Fins a 1200ppp  Resolució de còpia (text en negre): Fins a 300x300 ppp  Cicle de treball mensual en A4: Fins a 100 pàgines  Impressió a doble cara
      • Valor estimado del contrato
        11.028,41 EUR.
      • Presupuesto base de licitación
        • Importe
          12.131,25 EUR.
        • Importe (sin impuestos)
          10.025,83 EUR.
      • Lugar de ejecución
        • Subentidad Nacional
          Mallorca
        • Código de Subentidad Territorial
          ES532
        • Dirección Postal
          • España

        Condiciones de Licitación

        Condiciones de adjudicación
          Criterios de Adjudicación
            Criterios evaluables mediante aplicación de fórmulas
          • Característiques tècniques (Annex V)
            • Subtipo Criterio : Otros
            • Ponderación : 20
            • Cantidad Mínima : 0
            • Cantidad Máxima : 20
          • Oferta econòmica (Annex IV)
            • Subtipo Criterio : Otros
            • Ponderación : 80
            • Cantidad Mínima : 0
            • Cantidad Máxima : 80

      Adjudicado

      Adjudicatario

      • VISUALES E INFORMATICA SERVICIOS Y SUMINISTROS SL
      • Identificador empresa
        B57282097
      • El adjudicatario es una PYME
        : Sí
      • Dirección Física
        • CALA MITJANA 43 LOCAL 2
        • (07009)
          PALMA
          España
        Contacto
        • Teléfono
          971496163
        • Correo Electrónico
          dalemany@s-vi.com

        Importes de Adjudicación

        • Importe total ofertado (sin impuestos)
          10.025,83 EUR.
        • Importe total ofertado (con impuestos)
          12.131,25 EUR.
      Motivación
      • Motivación
        Oferta millor valorada comforme als criteris de valoració dels plecs
      • Fecha del Acuerdo
        23/05/2024
      • Plazo de Formalización
        • Observaciones: En fase de signatura.
      Información Sobre las Ofertas
      • Número de ofertas recibidas de PYMEs
        6
      • Precio de la oferta más baja
        0 EUR.
      • Precio de la oferta más alta
        0 EUR.

      Presentación de recursos

      Proceso de Licitación

    • Procediment obert simplificat sumari
    • Procedimiento
      Abierto simplificado
    • Tramitación
      Ordinaria
    • Tramitación del Gasto
      Ordinaria
    • Se debe ofertar:
      A uno o varios lotes
    • Sistema de Contratación
      No aplica
    • Presentación de la oferta
      Electrónica
    • Contrato cubierto por el Acuerdo sobre Contratación Pública (ACP)
      : No
    • Número máximo de lotes a los que se puede presentar
      3
    • Número máximo de lotes que se puede adjudicar a un licitador
      3
    • Plazo de Obtención de Pliegos

      • Hasta el 08/03/2024 a las 14:00

      Plazo de Presentación de Oferta

      • Hasta el 08/03/2024 a las 14:00

      Subasta electrónica

      • Se adjudicará mediante subasta electrónica
        : No

      Apertura de Ofertas Económicas y Documentación

      Apertura de Ofertas Económicas

      Obertura sobre oferta econòmica

      • Apertura sobre oferta económica
      • La data d'obertura del Sobre únic de cada lot es publicarà oportunament mitjançant un document a l'apartat "Actos públicos informativos o de apertura de ofertas" en aquesta plataforma.
      Lugar
      • Telemàticament mitjançant l'eina Zoom.
      Dirección Postal
      • *
      • (07141)
        Marratxí
        España

      Tipo de Acto :
      Privado

      Detalle de la Licitación: