“1.- Adjudicar la contractació del subministrament d’equipament informàtic i llicències d’ofimàtica per a les oficines municipals, (LOT 2) a favor de l'empresa Visuales e Informática Servicios y Suministros S.L. (B57282097) representada per la Senyora Mª Dolores Alemany Rojo, de conformitat amb el plec de condicions particulars i tècniques que regeixen aquesta contractació, pels preus unitaris que figuren al plec de condicions, amb una rebaixa sobre tots els productes del 8%, i sense que es superi la quantitat de 10.025’83 € iva exclòs i 12.131’25 € iva inclòs i amb el termini de lliurament següent:
- 10 monitors s’hauran d’entregar en el termini d’una setmana a partir de la data d’acceptació de la resolució d’adjudicació.
- La resta d’equipaments s’haurà d’entregar en el termini de dos mesos a partir de la data d’acceptació de la resolució d’adjudicació.
I amb les següents millores:
- Major capacitat de memòria RAM als portàtils convertibles 2 en 1: 8 Gb addicionals (total 16Gb).
- Processador Inteli 5 de 13ª Generació o superior als portàtils convertibles 2 en 1.
- SO Windows 11 Professional 64 bits als portàtils convertibles 2 en 1.
-Nombre d’anys addicionals de garantia: 1 (total 3 anys)
- Major grandària dels monitors. 25” o superior.
-Altaveus integrats.
2.- Comunicar aquesta resolució a l'adjudicatari d'aquesta contractació, l'empresa Visuales e Informática Servicios y Suministros S.L. representada per la Senyora Mª Dolores Alemany Rojo, perquè, en el termini de 15 dies hàbils a comptar des de la notificació d'aquesta resolució, (a través de la Plataforma de contractes del Sector Públic), present document d'acceptació de la resolució d'adjudicació, de conformitat amb el qual s'estableix en l'article 159 de la Llei de Contractes del Sector Públic, mitjançant escrit amb registre d'entrada a l'Ajuntament.
3.- Notificar aquest Decret al negociat d'Intervenció, Tresoreria, i àrea d'Informàtica als efectes oportuns.
Contra el Decret abans transcrit, que és definitiu en via administrativa, es podrà interposar el Recurs de Reposició (de caràcter potestatiu) que estableixen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú, davant el Senyor Alcalde, en el termini d'un mes comptat a partir del següent dia al de la recepció del present escrit. El citat recurs s'entendrà desestimat si transcorregués un altre mes sense que es notifiqui la seva resolució.
Contra la desestimació expressa o presumpta del Recurs de Reposició, que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar Recurs Contenciós Administratiu, davant el Jutjat contenciós administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, comptats des del següent dia al de la notificació de la resolució desestimatòria si fos expressa. Si no ho fos, el termini serà de sis mesos, a comptar des de l'endemà d'aquell en què, d'acord amb la normativa específica, es produís l'acte presumpte.
En cas que no s'opti pel Recurs de Reposició, es podrà interposar directament Recurs Contenciós Administratiu en els mateixos termes expressats.
No obstant això, podrà interposar qualsevol altre recurs si el creu convenient.”