logoescudo

Anuncio de licitación

Número de Expediente 2018-42
Publicado en la Plataforma de Contratación del Sector Público el 25-05-2018 a las 14:00 horas.

É obxecto deste contrato a realización da obra de: ACONDICIONAMENTO DE DIVERSAS PARCELAS MUNICIPAIS PARA APARCAMENTOS DISUASORIOS situadas nos seguintes emprazamentos: - Rúa Alcalde Manuel Portela. - Rúa do Buxo. - Avda. Reverendo Xosé Fernández Núñez. - Rúa Pedro González López. - Rúa Jacinto Calvo Senador. - Rúa Alcalde Xosé Novo Freire. - Rúa Paradai de Arriba. conforme o proxecto técnico elaborado polo Enxeñeiro Ser. D. Joaquin Álvarez Portela e informado favorablemente polos Servizos Municipais de Enxeñería e Arquitectura.

  • Valor estimado del contrato
    289.256,2 EUR.
  • Importe
    350.000 EUR.
  • Importe (sin impuestos)
    289.256,2 EUR.
  • Plazo de Ejecución
    • 5 Mes(es)
      • Observaciones: Esta obra executarase con suxeición ás cláusulas estipuladas neste prego e conforme ó proxecto técnico aprobado polo Concello e terá un prazo máximo de execución de CINCO MESES contados a partires do día seguinte ao de sinatura da acta de comprobación do replanteo
  • Tipo de Contrato
    Obras
  • Subtipo
    Construcción general de inmuebles y obras de ingeniería civil
  • Clasificación CPV
    • 45112500 - Trabajos de movimiento de tierras.
    • 45233200 - Trabajos diversos de pavimentación.

    Proceso de Licitación

    • Procedimiento
      Abierto simplificado
    • Tramitación
      Ordinaria
    • Presentación de la oferta
      Manual
    • Contrato cubierto por el Acuerdo sobre Contratación Pública (ACP)
      : No
    • Reducción de candidatos en fases sucesivas : No
    • Idioma de Presentación de Oferta
      Español
      Gallego

    Entidad Adjudicadora

    Dirección Postal
    • Ronda de Muralla
    • (27002)
      Lugo
      España
    • ES112
    Contacto
    • Fax
      +34 982297259
    • Correo Electrónico
      contratacion@concellodelugo.org

    Proveedor de Pliegos

    • Junta de Gobierno del Ayuntamiento de Lugo

    Plazo de Obtención de Pliegos

    • Hasta el 14/06/2018 a las 13:42
    Dirección Postal
    • Ronda de Muralla
    • (27002)
      Lugo
      España

    Proveedor de Información adicional

    • Junta de Gobierno del Ayuntamiento de Lugo
    Dirección Postal
    • Ronda de Muralla
    • (27002)
      Lugo
      España

    Recepción de Ofertas

    • Junta de Gobierno del Ayuntamiento de Lugo
    Dirección Postal
    • Ronda de Muralla
    • (27002)
      Lugo
      España

    Plazo de Presentación de Oferta

    • Hasta el 14/06/2018 a las 14:00
      • Observaciones: E un procedemento aberto simplificado polo que toda a documentación será incluída nun sobre único sendo a apertura do mesmo acto público. Ver prego

    Apertura de Ofertas Económicas y Documentación

    Apertura de Ofertas Económicas

    mesa de contratación

    • Apertura sobre oferta económica
    • El día 15/06/2018 a las 13:00 horas
    • E un procedemento aberto simplificado polo que toda a documentación será incluída nun sobre único sendo a apertura do mesmo acto público. Ver prego
    Lugar
    • Ayuntamiento de Lugo-Centro de Servicios Municipales
    Dirección Postal
    • Ronda Muralla 197- 3ª planta
    • (27002)
      Lugo
      España

    Tipo de Acto :
    Público

    • Condiciones para la asistencia : E un procedemento aberto simplificado polo que toda a documentación será incluída nun sobre único sendo a apertura do mesmo acto público con entrada libre. Ver prego

    Objeto del Contrato
    : É obxecto deste contrato a realización da obra de: ACONDICIONAMENTO DE DIVERSAS PARCELAS MUNICIPAIS PARA APARCAMENTOS DISUASORIOS situadas nos seguintes emprazamentos: - Rúa Alcalde Manuel Portela. - Rúa do Buxo. - Avda. Reverendo Xosé Fernández Núñez. - Rúa Pedro González López. - Rúa Jacinto Calvo Senador. - Rúa Alcalde Xosé Novo Freire. - Rúa Paradai de Arriba. conforme o proxecto técnico elaborado polo Enxeñeiro Ser. D. Joaquin Álvarez Portela e informado favorablemente polos Servizos Municipais de Enxeñería e Arquitectura.

  • Valor estimado del contrato
    289.256,2 EUR.
  • Presupuesto base de licitación
    • Importe
      350.000 EUR.
    • Importe (sin impuestos)
      289.256,2 EUR.
  • Clasificación CPV
    • 45112500 - Trabajos de movimiento de tierras.
    • 45233200 - Trabajos diversos de pavimentación.
  • Plazo de Ejecución
    • 5 Mes(es)
      • Observaciones: Esta obra executarase con suxeición ás cláusulas estipuladas neste prego e conforme ó proxecto técnico aprobado polo Concello e terá un prazo máximo de execución de CINCO MESES contados a partires do día seguinte ao de sinatura da acta de comprobación do replanteo
  • Lugar de ejecución
    • Subentidad Nacional
      Lugo
    • Código de Subentidad Territorial
      ES112
    • Dirección Postal
      • España

    Condiciones de Licitación

    Garantía Requerida Definitiva

    • Porcentaje
      5 %

    Requisitos de participación de los licitadores

      Criterio de Solvencia Técnica-Profesional
      • Trabajos realizados
        - Experiencia na realización de obras similares aos deste contrato (movementos de terras e pavimentación) por un importe anual acumulado no ano de maior execución durante os derradeiros cinco anos que sexa igual ou superior a 202.500 euros IVE excluído. Para a súa acreditación achegarán unha relación asinada polo licitador e comprensiva dos servizos realizados, descrición de cada un dos contratos, destinatario, importe e data de realización. Xunto con esta relación achegarán certificado expedido ou visado polo órgano competente cando o destinatario sexa unha entidade do sector público e cando o destinatario sexa un comprador privado mediante un certificado expedido por este, copia do contrato, informe da empresa contratante ou mediante a declaración do empresario de xeito que se permita comprobar o seu cumprimento. 6.3.- Non obstante o exposto e de conformidade co artigo 11 do Real Decreto 1098/2001 de 12 de outubro polo que se aproba o Regulamento Xeral da Lei de Contratos das Administracións Públicas, na redacción dada por Real Decreto 773/2015 de 28 de agosto, a documentación acreditativa da solvencia económica e financeira así como a solvencia técnica e profesional poderá substituírse pola correspondente clasificación do Rexistro Oficial no grupo e subgrupo que corresponda en función do obxecto do contrato e coa categoría que proceda en función do valor anual medio. Neste caso a solvencia pode ser substituída pola clasificación dentro do Grupo G) Viais e pistas subgrupo 6 obras viais sen cualificación específica, CATEGORÍA 2 polo que debe admitirse a clasificación neste subgrupo para licitar a este contrato.
      Criterio de Solvencia Económica-Financiera
      • Cifra anual de negocio
        - O volume anual de negocios (cifra de negocios por importe neto que se reflicta na conta de perdas e ganancias da conta anual) referido ao ano de maior volume de negocio dos últimos tres anos anteriores á licitación deste contrato por importe igual ou superior a 433.900 euros IVE excluído.

    Condiciones de adjudicación

      Criterios de Adjudicación
        Criterios evaluables mediante aplicación de fórmulas
      • incremento do jprazo de garantia a maiores do mínimo de 12 meses e ata un máximo de 48 meses a maiores
        • Subtipo Criterio : Otros
        • Ponderación : 2
        • Cantidad Mínima : 0
        • Cantidad Máxima : 2
      • oferta económica
        • Subtipo Criterio : Precio
        • Ponderación : 8
        • Cantidad Mínima : 0
        • Cantidad Máxima : 8